hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "L. C. G." fra "Arendal" - pass dere!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 "L. C. G." fra "Arendal" - pass dere!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  18:21:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Galskap!! Var ut for en litt trasig situasjon selv her om dagen. Jeg sendte to boots i posten til ei jente her for en par uker siden, og hun forhåndsbetalte. Så fikk jeg plutselig mld fra hen
ne, der det stod : hvor blir det av bootsa du skulle sende meg?? Jeg kjente at jeg nesten blekna, hehe... Der stod jeg, og hadde sendt de for 2 uker siden!!! Jeg måtte jo bare si det som det var, at jeg faktisk hadde sendt de. Sendte de som brev, så hadde ikke noe nummer på pakken. Men ett par dager senere fikk hun faktisk bootsa på døra. PHU!!!

Beate & Alger Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 18/12/2006 :  10:29:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
en annen ting er jo at det er folk som avtaler å kjøpe ting. ber om få det tilsendt pr oppkrav... OGSÅ GIDDER DE IKKE HENTE UT PAKKEN LIKEVEL!!!
arg! da blir jeg jo sittende der og betale frakt + oppkrav for å få ting sendt i øst og i vest :( utrolig unødvendig.
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 18/12/2006 :  10:54:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Derfor krever jeg alltid å få inn porto/oppkrav på konto før jeg sender pakken!
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2006 :  16:19:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det har jeg også begynt med Rusket.
Er ikke kjøper interessert i dette, blir det ingen handel.
Er drittlei av useriøse kjøpere!

Anette Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 18/12/2006 :  22:27:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
jeg solgte ein sal til noen for en stund siden ! jeg sennte den, men etter som tiden gikk, så blei aldrig pakken hentet ! jeg rinkte opp til den som skulle ha salen, og de sa at den var på postkontoret men de hadde ikke fåt hente den. etter lang tid hadde jeg enda ikke fått pengene, så jeg rinkte i gjenn. nei da hadde ikke personen fått hentet salen fordi hun var syk. jaja, jeg godtok dette og sa at dem måtte få den ut om ikke lenge.. men da gjikk det lenger tid, og jeg fikk jo aldri dei forbaskede pengene ! så jeg ringte IGJENN opp til dem og sa i fra. men sa sa dem: nei vi har ikke penger føreløbi. jeg sa at salen kommer til å bli sennt til bake snart og at jeg ikke ville vente lenger (ble ganske forbanna i slutten) men dei som skulle ha salen hadde vist snakkt med post kontoret og de fill la den ligge der enda lenger !

etter leeenge fikk de endelig hente salen ! husker ikke hvor lenge pakken lå på det post kontoret, men det var sikkert ein måne ! og portoen ble ikke liten, siden den ble sennt langt vekk! så jeg ville jo ikke at den skulle komme til bake =/ .. !

men men .. de ente i hvertfall bra:P .. pleier ikke selge/ bestille brukte ting så mye så .. =)

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 18/12/2006 :  22:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Portoen er vel den samme om du sender oslo-tønsberg eller oslo-finnmark.

Chenok

» VIP

Skrevet - 19/12/2006 :  11:51:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
sikkert like greit å be om frakten på forhånd ja... :)

dersom denne L.C.G fra arendal hadde ment å ha "rent mel i posen" ville hun vel forresten ha forsvart seg eller forklart seg her etterhvert? for hvis hun legger annonser på hestemarked så er det vel stor sjanse for at hun leser debatten her også...? men det lønner seg jo tydeligvis å anmelde henne :)
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2006 :  15:11:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja portoen innenlandes er den samme over hele landet.
Går bare på vekt, ikke avstand....

Anette Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  20:24:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Nei, sjå. Vår lille venn har komt i avisa.

http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070117/LOKAL8/101170118/1004/ABONNEMENT

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  21:47:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det MULIG???? Jeg fatter ikke hva slike folk TENKER på! Må jo seriøst være noe feil i toppetasjen der... Får håpe hun blir stoppet nå, da, og holdt ansvarlig for det hun har gjort...

Hold oss oppdatert, dere som vet noe!

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  23:05:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Ja, det er heilt ufatteleg. Det skal eg gjere, vettu. Viss ikkje denne dama blir stoppa, då veit ikkje eg. Ho har svindla over heile landet, frå nord til sør, aust til vest. Er ikkje rektig i det heile tatt.
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 18/01/2007 :  00:00:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håper alle som har blitt svindlet kan dokumentere det så de får pengene sine tilbake. Håper også denne jenta blir straffet, men også får hjelp.

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  01:13:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Denne jenta/dama trenger utvilsomt psykologisk hjelp!!
Beate & Alger Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 18/01/2007 :  04:32:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, mulig at dama er en såkalt "compulsive", dvs. "drives av en ustoppelig trang" - til å gjøre "noe" - og i dette tilfelle å svindle folk - på omtrent alle mulige måter.

Hvis ALLE (så mange som mulig) samler sammen sine "krav" til denne svindleren, så blir nok lista ganske så lang - OG da blir ikke tiltalen "noen tilfeller av svindel" men en solid bunke av kontinuerlige "ulovligheter", som da tilsammen vil utgjøre en langt vektigere tiltale enn "noen her og noen der" - og kanskje mange som ikke er klar over at de er "bare en av mange" som samme dama har "livnært" seg på.
Ja, mye tyder på at hun lever herrens - ehh "damens" - glade dager i Spania det meste av året...

Hvor mange av dere har ANMELDT forholdet? Be politiet om å sammenholde forholdene - som "dama" nå viselig "sprer" utover det ganske land, i håp (og foreløbig visselighet) om at forholdene ikke "legges sammen" - til en alvorlig tiltale.

Vil også anta at en alvorlig psykatrisk diagnose vil bli knyttet til denne personen.
Gå til toppen av siden

-Maria-

Skrevet - 18/01/2007 :  10:03:54  Vis profil  Svar med kopi av melding

Vet ikke om det gjelder samme saken, men så på tekst-tv for noen dager siden at en 23 år gammel kvinne fra Arendal var siktet for svindel.

Hun hadde lurt folk med en hund som hun hadde solgt over hele landet. Det sto også at hun hadde drevet svindel med hest.

Politiet mottok stadig nye anmeldelser av denne kvinnen, og det viser vel hvor stort omfanget av saken er.

Trist..

-Maria-
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.