hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan ville hesten din vært som menneske?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvordan ville hesten din vært som menneske?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  23:15:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Hvordan ville hesten din ha vært som menneske? Med tanke på personlighet, hva den liker å hvordan den oppfører seg.
Morsomt å høre

Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3

solanju

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  23:22:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Jeg tror at Bajas ville vært en person som hadde problemer med å holde seg innenfor norske lover og regler. En ramp, som bare en mor kan elske.. samt alle damer med stort morshjerte. :)En stor gutt, som aldri ville blitt voksen, hvis du skjønner. Ikke slem, bare litt korttenkt.. Og veldig, veldig sjarmerende.
Linnea tror jeg hadde blitt ei sånn dame som har det ryddig hjemme og i forhold til andre mennesker. en person med mange venner, uten å være hønemor. Hun ville være en rolig type, som ikke fant seg i tull og tøys, og som sa klart i fra om urettferdighet. Jeg tror også hun ville vært en person som likte å oppleve nye ting og steder.

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 10/01/2007 :  23:43:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oden ville nok vært en misforstått person, som sikkert mange ville irritert seg over - helt til de ble kjent med han.
Jeg tror også han ville vært skolens pøbel, mye inne på rektors kontor. Han mener bare godt - han liker bare litt oppmerksomhet fordi han kjeder seg litt :)

Tror han ville vært en rolig og bedagelig person som er hengiven og lojal mot sine venner - med enormt stort hjerte.
Han ville nok ikke vært en veldig tillitsfull person, så han velger sine venner med omhu.

Tror ikke han ville tatt til takke med frysemat fra Findus, men foretrukket et lite luksus av måltid daglig. Holmgang ville sikkert vært ukas høydepunkt på tv'en, og han ville sikkert ringt inn og lagt igjen sin mening om ukas tema.

Også tror jeg IKKE han ville snorket

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  10:06:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Tror Lydia hadde vært akkurat som meg selv jeg. Sta, selvstendig,smart og bestemt og liker å ha egne meninger om ting og tang, og sans for orden, Og selvtillit.

Forskjellen mellom oss er at jeg er avslappet og tålmodig, mens hun er helt motsatt. Hun hadde aldri klart og vente på at ovnen skal bli ferdig varmet , men hadde bare slengt pizzaen inn med en gang. Og ikke hadde hun ventet på grønt lys heller, men bare dratt på som f*** for å rekke det på gult.

Utseendemessig hadde hun nok sett litt ut som Nemi, og hadde egnet seg godt innen for showbizz-yrket. Tror hun hadde passet som modell.
Eller hva tror du, Solveig?

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  10:23:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Jeg tror haflinger vallakken min Hakim (Heffalompen) ville oppført seg som den "tøffe" typen som vil gjøre inntrykk på gjengen, men som i bunn og grunn egentlig er veldig usikker og engstelig. Han ville nok absolutt vært litt "bøllete" og utfordrende, men alikevel snill og omgjengelig bare han fant sin plass og ble godtatt. Mot sine venner ville han ha vært utrolig lojal og pålitelig kompis som man kan stole på og dessuten veldig sosial av seg i behov for mye kontakt med andre. Men å få få han til å stole 100 % på deg ville nok ha tatt tid, men når og om det først var gjort så ville han blitt din aller beste venn som han uten å nøle ville ha ofret livet for å hjelpe om nødvendig. Kanskje også klassens klovn da han finner på det utroligste. Liker å være i rampelyset så en TV komiker eller skuespiller er ikke så utenkelig yrke for han. En liten englete ramp som muligens ville nådd langt med utdannelsen sin, da han er utrolig smart og lærer veldig fort. Han liker å gjøre andre til lags. Kresen på mat tror jeg neppe han noen gang ville blitt, men hadde nok goflet i seg alt han kom over. Kanskje ganske lik en karakter lik en kombinasjon av Harald Heide Sten og Flexnes
Fjording hoppa vår tror jeg nok ville vært en stille rolig og behagelig person som ikke gjør stort ut av seg så lenge alle godtar at hun er sjef. En rolig ledertype som sier klart og tydelig i fra en gang og da skjønner alle det. Litt hormonell og humørsyk under "løpetiden", men ellers svært omgjengelig. Hun ville nok samarbeidet godt med alle, men muligens hatt litt problemer med mat og diett. Måtte kanskje ofte vært på slankekur om hun da i det hele tatt hadde klart og holde dietten sin. Ellers tror jeg hun ville vært veldig snill og omgjengelig som liker å gjøre andre til lags. En trygg person som alltid er der for deg om du trenger det. Kanskje litt jålete og dannet dame som vet hva hun vil her i verden men veldig tillitsfull og viljesterk.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 11/01/2007 :  11:25:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grante ville sikkert vært politiker. Litt uviss på hvem, men forskjellene er vel ikke så store seg i mellom..
Han lover og lover, men holder sjelden løftene sine. Han skifter mening fortere enn han traver, og han har sine soleklare favoritter. På toppen av det hele er han ganske egoistisk ( som blir kalt å være instinktiv på hestespråket..) Dessuten koster han samfunnet ( altså meg..) massevis av kroner hver eneste mnd, da er det viktig å påpeke at disse pengene går utelukket til egenpleie/privat bruk. Han ville kansje tilhørt FRP, siden han jobber iherdig flere timer pr dag, med å stenge de fremmedartede ut av flokken..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  11:34:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fôrhesten min, Miss, ville vært en skikkelig bimbo. En prippen primadonna, med veldig egne meninger. Hun ville sikkert vært modell eller noe. Gått kledd i rosa, vært redd for søle og vann osv. :-P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  14:10:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Aina: tror du ikke Lydia ville minnet litt om charlotte fra hotell caesar...? Hun der supersøte, dumdristige, jålete frøkna som både hadde et hjerte av gull og var superego på en gang? tihi..
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  14:17:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mozart, ponnien vår, ville nok vært en sånn trygg god fyr med mange venner, kanskje flest jente-venner.
Han ville ikke vært den i venneflokken som dro flest damer på en kveld, men den damene kom til når de trengte en armkrok, eller en skulder og gråte på.
Men han er også ganske så bestemt, tør hevde sine egne meninger.
Tror nok han hadde vært en sosial fyr, men også glad i tv-titting og godteri...

Kremlin, ja hva er han for en?
En kvisete ungdom i verste trass-alder.
En som alltid starter setningen med "hvorfor det", og " hva er vitsen".
Han ville lagt seg sent, ikke stått opp før han ble dratt ut av senga, og aldri rydda rommet sitt.
Sosialt sett ville han nok vært populær blandt jentene, men kanskje ikke svigermors drøm.
Ikke fordi han ikke har et hjerte av gull, men fordi han er så opptatt av å være tøff at ingen ser det.
Interessene ville nok vært å henge på butikken, sjarmere jenter, kino osv.
Han liker underholdning, så lenge ikke han må bidra med fysisk styrke...hehe...

Anette Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 11/01/2007 :  15:44:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blue er den `hestelige` versjonen av Emil i Lønneberget- rett og slett

Arabian horse - Drinkers of the Wind
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  18:05:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wantillo hadde vært den snille personen, men som også kan finne på de rareste ting på inpuls. Han hadde nok vært den personen som vil ha all oppmerksomhet og damene for seg selv.
Han hadde nok vært litt leken av seg.
Men jeg tror han hadde bodd hjemme hele livet;) utrolig hjemmekjær.

Nelly hadde nok vært ei shoppinglad jente, som liker å reise rundt og møte nye personer.
Hun ville nok holdt formen, men ikke mer enn nødvendig.
Hun bruker nok bare 5 min forran speilet for å sminke seg;)
Yrket hadde nok vært mye skift av jobber, hun liker forandringer.

Hurrycane er den personen som aldri hadde orket å sitte inne i flere timer for å se på tv.
Hun liker å gå på treningssenter, og er totalt avhengi av vennene sine.
Men hun skal ha det som hun vil, og det er hun som er sjefen i gjengen.
Hun hadde nok hatt den fineste kroppen, men hadde ikke vært interresert i moter.

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Kathriine

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  22:08:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKathriine  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKathriine  Svar med kopi av melding
Victor hadde vært et menneske som kunne bli en smule hyper til tider og han hadde vært en ryddig mann i huset og ville vært den som trakk seg unna krangler og hindringer =) <3 Man alltid blid!
If U Are Looking After The Best Pony In The World. Give Up. He Is Mine! :;P: Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  22:43:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Min Arik ville nok vært en ganske kjekk herre mann, snill med damene - men ville hatt overtaket og vært mannen i huset :) Han hadde vært en mann som ikke kunne vente i kø eller noe sånn - nei her er det bare å braute seg frem - ett skikkelig bygdemenneske og glad i natur og fjell, hehe :) Og skikkelig flink på skolen bare det var noe interessant!

Min Ninette ville derimot vært en prippen dame med sine egne meninger. Hun ville nok kanskje vært lærer eller noe - en skikkelig streng en :p Ville også helst vært veldig sær med menn :) Kanskje lure dem litt..

Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  00:23:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Western hadde vært ekstremt oppmerksomhetssyk, muligens trykket på telefonen hele tiden i jakt på noen å finne på noe med.. Hadde nok bitt mye negler om han hadde måttet være alene en kveld..
Så hadde han vært veldig overbeskyttende for dama si, stakkars den som prater med henne! Men tror også han hadde holdt seg til dama si og ikke flakset rundt med andre ;)
Hadde nok stort sett tatt livet med ro, men også stressa noe inni h****** hvis han hadde hatt det travelt..
Så tror jeg han hadde tømt kjøleskapet rimelig fort og lagt seg på sofaen å slappa av =P
Også hadde han nok vært ekstremt sjefete og alle måtte gjort som han ville

<3 Western <3

Redigert av - Western Viking den 12/01/2007 14:06:06 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  10:35:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
helt dønn lik meg
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  10:50:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Aina: tror du ikke Lydia ville minnet litt om charlotte fra hotell caesar...? Hun der supersøte, dumdristige, jålete frøkna som både hadde et hjerte av gull og var superego på en gang? tihi..

Opprinnelig postet av solanju

ja, hvertfall på selvtilliten.....

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.