hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trening av unghest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Trening av unghest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Corino

Norway

Skrevet - 16/12/2006 :  08:56:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Får håpe dyrlegen kan hjelpe deg å finne ut av det da. Skjeldent hester "bare er" sure og grinete. Håper du finner ut av det. Hva med en equiterapeut?

Opprinnelig postet av solanju

Har tenkt på equiterapeut man har ikke hadd det til han. Sur og sur, humøret svinger veldig om morgene, som i dag så var han veldig bli og hyggelig, ville gjerne ha kos før jeg leier han ut, men når han er sur så gjør han aldri nånn ting med med meg. legger bare på ørene om at han ikke vil ha kos. Når jeg saler på han og skal ut å ri så stor koser han seg, så tror egentlig ikke han har det vondt. E sikkert bare morras greten. Vil tru at det har litt persolig heta hans, men kan også være at han ikke stoler helt på meg enda fordi han var mere sur når jeg kjøpte han og noen gnger er han veldig bli men nå er han bare sur om morgenen. Har ei han i 1,5 år nå, det at han ikke stoler på meg er fordi at han ikke har hadd det så bra i sitt yngre liv. Og etter at han vart takk vekk ifra den stallen så er det bare jeg og ei anna ei som har ei han. Fikk vist ikke komme ut å se sollys før han var 7 månder, hadde vist ikke noe pels på kroppen heller, etter som jeg har forstått så har det vist ganske mang dyre veterinær regninger for å få han bra. Kan jo være en av årsakene at er sus om morgenen før jeg slipper han ut (han er redd for å ikke få komme ut).
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 22/12/2006 :  00:50:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Hvis du går på hjemmesida mi, og sjekker ut personlighetsanalyse der, kan jeg muligens hjelpe deg å finne ut litt mer om hvem han er, og hvorfor han er "sur".
www.piczo.solanju.com

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

jennae

Norway

Skrevet - 26/12/2006 :  20:58:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidejennae  Svar med kopi av melding
Hei Siv!
Kan anbefale at du prøver Solanjus personlighetsanalyse:)
Det var hun som fortalte meg masse om Brunen ved å se bilder av ham!

Jennae Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.