hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mål 2007..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Mål 2007..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Labbis

Denmark

Skrevet - 17/12/2006 :  21:25:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mitt mål er å starte MB, helst i løpet av våren, men man vet jo aldri, ting kan skje. Og nå bor jeg i Danmark, så jeg begynner nok med noen lette LA klasser.... (det er jo så mange fine hester og flinke ryttere.... indbilder jeg meg, hvertfall....) Det er et stevne her i nærheten i slutten av januar, så da blir det forhåpentligvis første stevne her.... hjelp....

Et annet "mål" er muligvis bedekning av hesten min for å få en "arving". Og her er jo mange gode hingster.... I så fall blir 2008 sesongen veldig rolig når det gjelder stevner....
Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 19/12/2006 :  23:46:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange flotte mål her! Det er en viktig del av utviklingen å ha gode og faste mål og jobbe mot!!

Mitt mål for 2007 er først å fremst å lære å kjenne min nyinnkjøpte DV hoppe!
-Begynne på innridningen!
-Hoppekåring i juli!
-Eliteskue i Vilhelmsborg!

Gleder meg allerede!!
Gå til toppen av siden

Lunah

Skrevet - 21/12/2006 :  15:13:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLunah  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLunah  Svar med kopi av melding
Mine mål er LB dressur og 1m sprang, og prøve meg ut på en knøtte cup. Jeg vil også ut på D-stevener og ikke bare klubbstevner. Har også tenkt meg på galopp trening på Øvrevoll og kanskje starte i et ridehest løp for moroskyld Men det største målet fremfor alt er å utvikle hesten min og meg selv videre, bygge muskler og ha det moro sammen!
"Oh, come on. You heard them, just behind the veil, didn’t you? They were just lurking out of sight, that’s all. You heard them." - Luna Lovegood

http://www.hildeogreggy.piczo.com/
RIP bebin min </3
Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2006 :  22:28:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dressurmål (siden dette er dressurforum): Vil jo gjerne ut i LA, men et der så innmari stort hopp fra LB til LA.. USj , blir frustrert.. Hmm .,Det er bare å øve galopp-holt/skritt og omvendt, og kontra så blir det knall.

SPrang: stabilisere oss i 120, evt starte litt høyere på slutten av neste sesong. Vi får se!

Feltritt: plassering i 100cm, starte CNC* etter sommerferien..

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 24/12/2006 :  00:18:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Mine mål er:

- Bli tatt ut til Nordisk
- Kvalifisering til EM
- Lillerunden

Første stevne er allerede i slutten av januar, og hvis alt går egtter planen blir det debut i Intermediäre 1 allerede da..

Lykke til videre folkens!!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

linda.benterud

» VIP

Skrevet - 26/12/2006 :  12:19:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Freja er flink om dagen og vi gleder oss til 2007 sesongen!

Ambisjonen er å starte mer rene dressurstevner.
Starter mest feltritt og er ofte dressuren som trekker ned så her må det trenes!
Målet er 60% eller mer i LA.
Formen er stort sett på plass men må jobbe mye med mellomtrav og jevnere sjenkelvikninger.

Første stevne blir muligens allerede i midten av januar.

Hilsen Linda & Freja
Gå til toppen av siden

nordaasogpod

» VIP

Skrevet - 28/12/2006 :  00:31:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
..mål for 2007:
har bare startet 1 stevne i dressur i år grunn ikke har fått tatt grønt kort.
måle for 2007 blir vell å få startet noen flere stevner.
ridelereren min sa jeg burdet vært med på nnm 06 men d ble ikke noe av for jeg tror ikke jeg er god nok.
ponnien min startet LA-dressur med tina pedersen og LA-sprang med tina pedersen så ponnien er god nok.
håper på å få startet LB men holder meg til LC til jeg føler at jeg er klar for LB.
jeg trente nesten en gang i uka for sissel bjørklund men nå har jeg kansje tenkt å bytte til Hege D. Sletten for jeg har fått alt så mye bedre til nå etter kursene jeg har vært med på til henne.
jeg har startet 80cm sprang på klubb stevne med 1riv.men starteer ikke noe sprang enda er ikke så intrissert i d da.

hilsen linda og prince
Gå til toppen av siden

RenateogFreja

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  15:34:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRenateogFreja  Svar med kopi av melding
Hei. Mitt mål for 2007 er Breeders for 5 åringer. Jeg har selv aldri startet noe dressur, men hesten min har nå stått til tilriding og er snart klar for LA. Så våren/sommeren kommer det til å bli trening, trening, trening og trening. Hun skal tilbake til tilriding en mnd til sommeren for å få den siste finishen før Breeders og vi skal starte så mye vi klarer fremover for å kvalifisere oss og få litt stevne erfaring.

2007 kommer til å bli et utrolig spennende og lærerikt år for vår del håper jeg. Hardt arbeid, men det blir kjempe gøy. :-)

Ønsker gjerne å høre fra andre som skal starte Breeders i 2007.
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 31/12/2006 :  17:47:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mål for 2007 med min kaldblodstraver på 6 år som ikke kan noenting dressur er...

- Lære galoppskjenkel..
- Lære å galoppere rolig og behersket..
- Ta bittet noenlunde stabilt på begge hender
- Godkjent LC i løpet av årets utgang..?

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2006 :  22:48:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har bestemt meg for å klare å få bebbisen ned i form :) Det står vell egentlig i min erfaring, så det må vi rette på :) Har en flink ridelærer ! Faktisk så er dette et av minbe nyttårsforsett :P Vi skal starte LC1 i slutten av januar, så nå er man virkelig spent ! Litt sånn gira ..

Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2007 :  10:35:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Målet er å ri LA med ponnien til ok prosent og kanskje LA med ny hest, får se hva jeg finner i danmark.. Og om den blir klar til LA dah, jeg skal jo ha unghest..
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

linds lester

Skrevet - 04/01/2007 :  11:42:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Målene mine for 2007:
- Starte masse MB-klasser på distrikts og landsstevner
- Få masse erfaring
- Gjevn og strukturert trening gjennom hele året
- Lære inn 1-er serier

Jeg trener for Hartmut Lammers fra Tyskland, og fortsetter med det også dette året. Han er kjempedyktig:)
Han har nok andre mål for oss denne sessongen også.

Lykke til alle sammen!

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2007 :  11:57:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
- Debutere i MB dressur, og starte en del stevner i denne klassen
- Flytte til Danmark/Sverige

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Kathriine

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2007 :  18:43:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKathriine  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKathriine  Svar med kopi av melding
Mål for meg og min 5 år gammle ponni i 2007 :
- Starte Victors første sprang konkurranse
- Trene Victor til LB
- Bli kvitt bukkinga hans i sprang
- Jobbe videre med alt fra året før
- Jobbe masse med Join-Up =)

If U Are Looking After The Best Pony In The World. Give Up. He Is Mine! :;P: Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2007 :  00:07:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Målet er å jobbe ræva av meg (ikke med hest da, men via alle mulige skrotjobber jeg kan plukke opp her og der i tillegg til den heltidsjobben og de to deltidsjobbene jeg alt har.. Skal jobbe og slite!) og tjene nok penger til og etterhvert kunne kjøpe egen unghest. Om det går i boks, håper jeg jeg ikke går alt for mange ganger i bakken innen året er omme Stevner er ikke aktuelt før tidligst neste år.. Selvfølgelig gitt at det blir noen hest, og avhengig av hestens alder. Tenker litt på en 3-åring.. Hadde vært gøy å være klar for 4-årscupen neste år. Men ingen penger, en helforhest som spiser meg blakk og ingen hest i sikte.. Man får se hva som skjer Man vet jo heller aldri hva slags hest det kan bli..

Hadde vært gøy å oppgradert seg til DD1 etterhvert, dersom det dukker opp et kurs i nærheten som også passer tidsmessig. Og så må man jo reise masse rundt å se.. Har planer om å komme meg til Bergen for å se på NM, og har planer om å flakse litt rundt på flere stevner også. Denne sesongen er for å titte, og det blir nok en del frustrasjoner på pinebenken uten hest.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.