hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Miljøet i stallen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Miljøet i stallen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2003 :  20:02:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!
Jeg har min egen lille stall, med mine to fjordinger.....
Jeg gjør alt selv, møkker, forer alle måltider 3 om dagen, trener begge, og kjøper ting når jeg trener det, feks dekkener...
Var på en stall for mange år siden, og der var ikke trivlig!!!!!
Gå til toppen av siden

Ariana

Norway

Skrevet - 03/01/2004 :  14:49:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAriana  Svar med kopi av melding
Heisann! Stallen jeg rir på har:

en stor utebane,

innebane eller "telt" med jerndører,

6 privat paddocker (+3 med grass),

en stooooor skolehestpaddock,

en skoleheststall med 4 privathester i og 9 skolehester i( noen av privat hestene blir brukt som skole hester da :D ,

en privatstall med 4 hester i,

en "åsesstall" med 6 hester i,

2 brakker med toast jern microovn osv..

Det var det meste....
Vi har jo et fint miljø egentlig... Men noen av guttene er drit frekke og sånt...et par av jentene åzzå :D Men alle kan ikke være like vettu!!
Jeg syns iallefall vi har en kejmpefin stall.... men hestene som kommer fra Nordlie har blitt mishandla... vi har en 13 år gammal tinkerhoppe som er livredd.. hu beit meg i ryggen en gang.. skikkelig merke!!
Og sett bort i fra Iris som er hissig og den lille tøylespizern min er det ganske bra hester der...

*'*'* `'´Ariana`'´ *'*'*
Gå til toppen av siden

Spinnvill=)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2004 :  18:23:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hesten min på en ganske stor stall (35-40 hester), og det er masse folk der! Trives kjempebra jeg (og hesten), og det er et fantastisk miljø der! Noe baksnakking blir det blant de litt yngre hestepasserne som alle mener at deres yndlingshest er den aller beste, og at den burde få slippe rideskolen, men ingen uvennskap..
Tror ikke at det er noe særlig merkepress (har ikke merket noe hvertfall), men litt kjøpepress blir det når de andre på stallen mener at jeg bare MÅ ha en ny hjelm, eller et nytt dekken, eller også faktisk EN NY HEST! Holdt på å gi etter, men jeg skjønte fort at jeg ikke ville selge hesten min..

Vi har en kjempestor ridebane som er formet som en L, og når det er stevne bruker vi den lengste delen som ridebane (de setter opp en rail inni), og den korteste delen som oppvarmingsbane. Det er også en 20*40 isolert ridehall der, som jeg bruker hver dag.

Det blir fôret 3 ganger om dagen, og hestene står ute fra ca 9 til mellom 12 og 13.. Syns det er litt lite jeg, så noen av hestene står igjen ute, men da må eierne ta de inn selv.. Det får ikke jeg gjort, for når jeg kommer på stallen begynner det å bli litt utpå ettermiddagen (etter skole/middag), og da er alle de andre hestene tatt inn for lengst...

Men alt i alt er det er flott stall, med masse hyggelige og flinke folk, og helgetreninger med dyktige instruktører!!

Kenzo - diamanten<3

Redigert av - Spinnvill=) den 03/01/2004 18:32:44 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.