hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vintersko?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 vintersko?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

mammatil1

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2006 :  13:31:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemammatil1  Svar med kopi av melding
hei.
lurte på når dere tar på vinterskoene, dem med brodder?
her hos meg er det ikke glatt på veiene ennnå, og det regner og er ganske miuldt.. vinteren er uikke helt satt inn ennå..

må vel drøye ann 2 uker eller noe..
men hva syns dere? jeg bor på sørlandet, er ikke snø her litt kjipt

Sett pris på det livet du har idag, imorra kan det være borte

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2006 :  13:36:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Skodde om til vintersko med brodder på mandag Bor i Ålesund, og her er ikke snø for øyeblikket, men om kveldene er det frosset på veiene.. Snøen kommer forhåpentligvis snart
<3 Western <3

Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 12/11/2006 :  20:45:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
greitt å være forberedt på at det kan komme snø :) Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 12/11/2006 :  22:26:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Belliza fikk vintersko med brodder på for ca. 1 uke siden :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  19:31:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Vi pleier å sko om til vintersko i oktober engang vi For vi veit at det plutselig kan komme snø/is over natta, og da er man garantert å måtte vente på hovslager =/ Kjedelig og ikke kunne ri pga. at man ikke har vintersko! Så derfor er vi ute i god tid, det hender jo også at om man rir i skogen, at blader ol. blir glatte og underlaget sleipt, kjekt med brodder
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2006 :  00:47:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Vi tar på vinterskoa hvis det plutselig en dag er for glatt til å ri uten brodder. Har boots
Hvis jeg skulle hatt sko på hesten, ville jeg satt på vintersko i oktober siden det allerede da kan bli for glatt for sommerskodde hester her i trøndelag.
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 15/11/2006 :  12:34:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker ikke piggsko om vinteren, bare piggsøm. Bytter sømmene så fort det blir behov for dem.
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/11/2006 :  20:16:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Skodde med broddsko for lenge siden, her oppe i nord har vi hatt snø en stund.
Therese
Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2006 :  20:26:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
skodde om til vintersko igår jeg;) 16 november;) med brodder og padd... måtte hvertfall ha brodder pga. av det er så sølete og glatt her så jeg turte nesten ikke å ri på tur for vi bare sklei:P men nå er det ordna;) paddene var egentlig ikke vits men plutselig kommer snøen;):O
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  23:58:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
vi skor hestene her med piggsko med en gang det blir kaldt..
her i trønderlag ligger halvmeteren før sommeren er over..

i år skodde vi i oktober..

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 25/11/2006 :  19:33:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke gjort det enda... bor i arendal og her har det omtrent ikke vært frost... men må gjøre det nå snart - en uke eller to til tenker jeg :) 11,5 grader her i dag og bikkja står i hundegården... god sommer ;) Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2006 :  20:13:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Her i Oppland fikk hesten jeg rir vintersko i midten av oktober pga masse snø, men hjemme i Stavanger trenger de det ikke før slutten av november/begynnelsen av desember. Så det spørs veldig på hvor du bor og hvordan været er det.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2006 :  11:23:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hr i bergen er det mildt, men jeg skal sko med brodder neste uke..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  00:13:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Royal får sko på tirsdag førstkommende. kunne nok venta lengre, men kulda kommer sikkert plutselig og da er det sikkert mange som "hukker" hovslageren, så da må kanskje Roal stå å vente inne mens de andre koser seg i paddock, derfor sånn :). Men i fjor gjorde jeg det med en gang jeg kjøpte han, ca. 20 november. da hadde han stygge lange høver i tillegg... så det kommer jo litt an på det også - en vil jo gjerne ta det samtidig som den ordinære skoinga - det gjør vi hver 8ende uke. Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  03:32:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har allerede hatt snart en "runde" med broddsko, og ny skoing er snart aktuelt.

Selv om det verken har vært særlig frost, og fint lite snø, så har broddskoene vært nyttige denne senhøsten, da hestene i all den sleipe gjørma har hatt en sjans til å ikke skli så mye. Uten brodder ville hestene vært "Bambier på isen" i gjørmehavet.

Ved neste skoing skal jeg be om "hoofgrip" på alle fire - og HÅPE på noen kuldegrader og minst 30 cm snø! - Jeg har de laaaange ullunderbuksene liggende klare....
Gå til toppen av siden

Yrvinter

» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  20:17:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skodde Yr for noen uker siden med brodder, men tror det var forgjeves for her er det mange varmegrader og høst ennå hehe, men man vet jo aldri når snøen kommer hehe Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.