hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - formengde til åringshoppe (nl)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 formengde til åringshoppe (nl)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Stall Flø

» VIP

Skrevet - 20/11/2006 :  21:11:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Såg det vart påpeika at ein ikkje skulle gi multivitamin hvis ein var oppimot det anbefalte av oppdrett... etter utregninga mi, då hoppa mi var eit år, skulle ho ha ca 2 - 2 1/2 kg oppdrett / døgne... Mi kunne ikkje få meir enn max 500 gr før ho blei feit av det... Og det er då eg meiner en kan gi litt multivitamin ved sidan av Men eg vil berre seie at det aller viktigaste er at hesten får godt grovfor, og for kraftfor med måte.. Ein kan gjere meir skade en godt med å gi for mykje til unghestar vertfall!! mange hestar som har fått problemer i voksen alder som resultat av for mykje kraftfor og for lite grovfor!! Synes det virkar som du forar heilt flott eg.... Og eg spørr berre: Kva skal ein unghest med havre???!!!! Høyrer ikkje til i det heile!! Havre kan dei få når dei blir sett i hardare arbeid og treng litt ekstra energi... Gå til toppen av siden

Liinikko

» VIP

Skrevet - 21/11/2006 :  09:04:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det høres bra ut med sju kg høy om dagen. Jeg får ikke min voksne nordlandshest til å spise mer enn seks kg, da ligger det alltid høy igjen. Så selv om min får "bare" seks kg, får han faktisk etter apetitt... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.