hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal - skal ikke?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Skal - skal ikke?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 18/10/2006 :  19:54:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det til Vestby du skal? Tenkte meg egentlig dit, hadde jeg bare hatt salen på plass og ikke skulle på Seminar...

Som mange andre så synes jeg også at det bare er å "hoppe ut" i LC. Som du selv sa var det kjedelig, LC programmene er stortsett logiske og enkle og fine programmer å begynne med. Man må begynne et sted, og dette er jo absolutt et fint sted å begynne Om du velger å starte utenfor klassen eller ikke er jo det samme, tilbakemeldingen er jo det viktigste og ikke mindst så får du jo en liten peke pinne på hva du må jobbe med gjennom vinteren
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 18/10/2006 :  20:46:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Enig med dem som mener du bør starte LC.
Dersom det faktisk bare er stevneerfaringen du er ute etter så kan du like gjerne starte LC. Eventuelt utenfor konkuranse om du heller vil det.

Som flere også sier så vil du da få en bedømming på hvor du og hesten er, som ekvipasje - det må da være mye bedre å ta den bedømmingen med seg hjem sammen med stevneerfaringen, fremfor en rosett, stevneerfaring og et skjema som forteller at "joda, du kan styre hesten din"?

Selv om LC`n kanskje ikke sitter ennå, så vil du jo få en bedømming som er reell på alt det andre du gjør i programmet - det er ikke såååå mye gallopp at du vil få hver eneste øvelse underkjent heller. Det fine med å heller ri LC nå (selv om du ikke har superlyst) er at du da har en pekepinn på hva dere er gode på og hva du kan jobbe mer med frem mot den "offisielle" debuten deres.

Jeg synes du skal ut å starte jeg - i LC!

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/10/2006 :  22:34:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pga praktiske problemer blir det ikke noen stevnestart på meg denne gang.
Men takk for svar

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.