hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Biotin i fôret!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Biotin i fôret!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Hilde_balder

» VIP

Skrevet - 11/10/2006 :  00:02:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
hey
har et spm ang å gi biotin i foret til hesten. bruker det fra FK (linkcoln o.l) Der følger det med en blå måle skjei oppi.
nu vil æ høre med alle som foret med dette om hvor mye dokker o.l gir til hestan pr dag?..

Har brukt dette til den forje hesten i flere mnd (5-6 mnd) og kunne ikke merke noe bedring på høver osv. Nu har æ bynt å bruke dette til min nåværende hest og synd ikke æ ser noe bedring. På på om æ kanske brukte å gi for lite pr dag utte dette..?

Har hørt med noen at biotin fungere og gir sterke,fine høver.

håper så mange som mulig vil ta sæ tid til på svare på dette spm.
Tusen takk på forhold
mvh Hilde

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  00:07:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Jeg gav en blå måleskje pr dag. Merket forskjell på høvene
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  09:10:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Vi hadde en hest i den stallen jeg var i før, som fikk biotin. Hun fikk en også en blå måleskje per dag. Fikk mye bedre høver etter det =) Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  10:46:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Gir en måle skje hver dag...
Merker litt forskjell, men veldig lite...
Men hørt at det kan ta 6-12 måneder før man merker noe...
Noen merker ikke noe....
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  11:23:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Forhesten min har brukt biotin siden i sommer. Syntes høvene har blitt mye bedre. Husker ikke merket med biotin, men hun får to blå måleskjeer om dagen.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 11/10/2006 :  17:22:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Biotin gjør ikke noe med eksisterende hov. Det er ny hov som vokser ut som evt. blir sterkere. Og det tar ca. 1 år før ny hovvegg har vokst helt ned. Regner derfor med at etter 6 måneder bør man kunne merke noe om det er forandring. Gå til toppen av siden

liwedell

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  21:58:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gir den fra Hooks windsor eller noe. Og jeg gir to blå per dag. (det står på boksen) Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  11:51:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Biotin virker kun om det er mangel på biotin som er problemet. Det finnes mange andre årsaker til dårlige høver også. Gå til toppen av siden

Berit_og_Glanni

Skrevet - 14/10/2006 :  18:06:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
På den du bruker står det jo på boksen at du skal gi to måleskjeer per dag da...! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.