hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du prøvd aloe vera?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Har du prøvd aloe vera?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Silver

» VIP

Skrevet - 12/10/2006 :  14:13:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Silver  Svar med kopi av melding
Jeg selger aloe vera produkter (Forever) til hest (og mennesker). Jeg lurer på om noen har erfaringer, gode eller dårlige med bruk av aloevera. Vi har en juice som gis i maten. Noen som har prøvd det? Er interessert i tilbakemeldinger.

Er også interessert i tilbakemeldinger på bruk av aloevera til andre ting, sår, håravfall ol.

Let freedom ride...

Hege+Blesi

Skrevet - 13/10/2006 :  10:38:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri gitt aloe vera juice til hest, men har prøvd det selv. Jeg var veldig overrasket over resultatet.

Bruker aloe vera gelè på hesten min når han har sår og eksem. Sårene hans gror mye fortere med aloe vera, og han har ikke hatt noe problemer med infeksjoner osv.

Jeg er veldig positiv til aloe vera, så jeg kunne godt tenke meg å prøve flere slike produkter:)
Gå til toppen av siden

-Silver

» VIP

Skrevet - 13/10/2006 :  11:58:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Silver  Svar med kopi av melding
Høres jo bra ut! bare ta kontakt dersom du ønsker noen produkter
Let freedom ride... Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 13/10/2006 :  15:25:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har en på stallen som også selger dette. Hun brukte jucien til sin gamle hest, han hadde hatt bihullbetennelse, fikk medisiner, ble bra, så dårlig igjen. Ble ikke ordentlig bra før hun begynte å bruke jucien.

Propoliskremen er i flittig bruk av de fleste i stallen, for det meste. Beste universalkremen man kan få tak i.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.