hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - slutte å røyke!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 slutte å røyke!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

rusket

Skrevet - 21/09/2006 :  22:01:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
jah, det skal jeg, tusen takk skal du ha Korak
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 22/09/2006 :  05:57:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Årh.. jeg er nesten i samme situasjon.. har lyst til å slutte... Men, jeg vet ikke helt hvordan det skal gå! lurte på å gå ned til mild vertfall, jeg syns jeg er LITT godt på vei vertfall, klarer meg med 2-3 røyk om dagen nå, og jeg klarer 1 dag uten røyk innimellom også, jeg er vel på vei da? eller? :S

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Ja, da er du i hvertfall litt på vei. Jeg sluttet å røyke for tre år siden og er fortsatt røykfri.
Jeg husker at jeg kunne slutte i en uke, også på'n igjen. Neste gang to uker osv.

til Rusket: Har desværre ingen tips til deg, men kan fortelle litt om tiden som ny-røykfri. en periode etter så var det så uvant å ikke ha noe mellom fingrene at jeg brukte en penn eller blyant. bare for å ha noe der. Husker at jeg klina med en gutt som røyker, og det var helt helt FORFERDELIG. Da kom jeg til å tenke på ossen jeg selv var. hehe.
For ikke å snakke om luktesansen! DEN ble god den. faktisk bedre enn før jeg begynte å røyke. klarer å lukte de rareste ting som typen aldri ville ha merka eller merka forskjell på.

Mange sier de går opp i vekt etter å slutte å røyke, men jeg gikk ned 8 kg. Også så mye bedre råd jeg har. Brukte alt for mye penger på røyk, men nå går jeg heller nesten alltid med litt ekstra smått i lomma. du kommer til å få mye bedre råd

Lykke til

Og med den viljen du har, så greier du det. jeg syns det ikke er noe poeng i å sette seg mål om å bli røykfri innen en viss periode. Bedre å ta den tiden det tar. Det som er aller viktigst er at du selv vil slutte.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 26/09/2006 :  21:53:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
fortsatt røykfri

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  23:59:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
fortsatt røykfri

Opprinnelig postet av rusket

Bra! Stå på=)
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 09/11/2006 :  08:26:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fortsatt røykfri! Uten hjelpemiddler!

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 09/11/2006 :  12:16:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
så bra rusket ;) kanskje jeg kan bli litt inspirert til å stumpe røyken også, begynner jo å bli iskaldt å ta seg en røyk utendørs nå....
http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  12:21:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fortsatt røykfri! Uten hjelpemiddler!

Opprinnelig postet av rusket

Det er bra

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 09/11/2006 :  14:47:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
LeMi, skal jeg gi deg min største motivasjon om dagen? Fy f*** så forferdelig det lukter av noen som har tatt seg en røyk! Så tenker jeg "hjelpeseg har jeg gått rundt og lukta sånn i 14 år", så forsvinner et evnt røyksug.

Lett å være kjepphøy nå, man vet jo aldri om man faller for fristelsen igjen :)

Men det er søren meg mye lettere enn jeg trodde - men måtte gjøre mye med innstillingen min

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  19:22:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
wee.. har ikke tatt en røyk på... skal vi se... jaja, 3 dager :) ikke verst =) og i det siste har jeg kun tatt en eller to til dagen, og gjerne hatt en dag og to med opphold innimellom!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 10/11/2006 :  21:05:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Go girl!

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  22:46:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Slutt å røyk folkens!
Det lukter ekkelt, koser MASSE penger, dere får darlig helse... Sikkert masse mer også! Det er bare negative ting med røyk! Stå å Dette klarer du (dere) !!!

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  22:48:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Slutt å røyke folkens!
Det lukter ekkelt, koster MASSE penger, dere får dårlig helse... Og mye mer! Det er bare negative ting ved å røyke! Stå på Dette klarer du (dere) !!!

Haoli <3 Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 11/11/2006 :  15:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
typen min har røyka i mange år. røyka heile veien. men nå har han bestemt seg for å slutte ! så først begynte han å røyke hver 2 time i ein måne, også 2 1/2 i ein måne og nå er han på 3 timers mellomromm ! håper det fynker at han klarer å slutte =) han er i hvertfall vedi fling mef å holle skjema ! tithi. avåtil går det ganske mye lenger tid okså, eventuelt når han er med meg ! hehe
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 12/11/2006 :  15:25:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg slutta på dagen. Jeg hadde en halv kartong røyk igjen etter sydentur, ga faktisk bort all røyken og bare slutta der og da.

Flokus

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  01:48:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
DU ER FLINK, RUSKET! :D
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.