hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Westlife..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Westlife..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  19:43:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ok, da er saken den at vi har et prosjekt på skolen, og vi får utdelt artister. Jeg fikk Westlife, og skal velge meg en sang av dem som jeg skal analysere (finne moduleringer og alt det der). Forslag til sang?
www.hestene.no

LivogZara

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  19:50:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hva med you raise me up?
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  20:09:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
den sangen er kjempefin!!
jeg har egentli en egen greie imot boyband... syns av en merkelig grunn d er latterlig, men akkurat den sangen syns jeg er helt nydelig...!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  20:33:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke så glad i westlife, men vi trakk hvem som skulle skrive om hva. You raise me up er nydelig da.. Tror jeg tar den jeg, har ikke hørt så mange andre av dem..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  20:42:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
de har noen fine...flying without wings, seasons in the sun...hører ikke på dem, men vet de to er fine...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  20:52:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Men jeg vil ha en sang der det er lett å finne ut instrument, toneart osv., og i you raise me up er ihvertfall instrument og modulering lett å finne. (Er helt j*vlig i musikk, må derfor ha noe som ikke er altfor krevende)

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:06:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
må bare legge til at you raise me up er det josh groban som har orginalen til. Westlife har bare cover versjon, å jeg kan banne på at josh grobans versjon er 100 ganger finere
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:11:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
må bare legge til at you raise me up er det josh groban som har orginalen til. Westlife har bare cover versjon, å jeg kan banne på at josh grobans versjon er 100 ganger finere

Opprinnelig postet av mariie.

Orginalen er jo Secret Garden (Rolf Løvland), er det ikke? Har ikke hørt Josh Groban sin, men jeg synes den med westlife er fin.

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:48:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
<3 You rase me up!! <3
Den er bare såååå fin!! Fikk forslag til sanger jeg kan laste ned nå også forresten..

Lykke til med oppgaven!!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  22:05:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville tatt en sang som er deres egen. Jeg synes You raise me up er elendig når de synger den, fordi de mangler den kraften i stemmen som Josh Groban har. De får den rett og slett ikke til.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  22:53:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
*kremt* Westlife har ikke såååå mange egne sanger, hehe...

Men de er flinke da...

~*~ Lill ~*~
Redigert av - lillings den 20/01/2006 22:54:11 Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  23:11:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av mariie.

Orginalen er jo Secret Garden (Rolf Løvland), er det ikke? Har ikke hørt Josh Groban sin, men jeg synes den med westlife er fin.

Opprinnelig postet av Mari^_^

oki, ja er mulig det. men uansett så er jeg enig med kristy, den er myyye finere når josh groban synger den! sangen krever litt mere "mann" en tennåringsfjompene i Westlife syns jeg

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  23:29:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg førte et søk på You Raise Me Up nå, og fant bare Westlife og josh Grobane, og et og annet treff på noen kvinnelige artister. Så jeg tviler på at Secret Garden har den låta. Ellers så er jeg enig med Mari, enkelte låter krever en mann.

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  23:39:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Originalen er Secret Garden sin, og det er en mann som synger den (en ire, husker ikke hva han heter). Jeg har hatt den sangen i flere år allerede og har likt den i flere år. Liker ikke Westlifes versjon av den, blæ!

Redigert for å legge til at Secret Gardens versjon av sangen var med på albumet Once in a red moon som blei utgitt 30.01.2002 iflg cdon.com.

Så det så. SecretGarden-fanet Ragnhild.

Redigert av - Ragnhild E den 20/01/2006 23:43:26 Gå til toppen av siden

Mezzy

Skrevet - 20/01/2006 :  23:45:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
Tekst og litt info om sangen er å finne her. Fra Secret Garden sin webside

Den er altså skrevet av Brendan Graham (tekst) og Rolf Løvland (musikk).

Redigert pga husker aldri hvilken forumkode som er i bruk...

Redigert av - Mezzy den 20/01/2006 23:46:34 Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  00:18:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok, jeg gir meg. Synd at jeg ikke fant noen, hadde vært interessant å høre Secret Garden's tolkning av den.

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.