hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Westlife..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Westlife..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 21/01/2006 :  00:34:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ta en annen sang av Westlife. Ikke You raise me up. Den er en krenkelse for mine ører!
Boyband ja. Blæh, bare på tanken av hvordan de ser ut på konserter får meg grønn..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:37:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Uff, er jo ikke min feil at jeg har Westlife........ Noen andre forslag til sanger da? Har ikke hørt særlig mange av dem..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:48:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
søk på westlife på limewire ell no, da ser du jo endel av sangene de har
har, så kan du laste ned noen og velge en

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:50:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
søk på westlife på limewire ell no, da ser du jo endel av sangene de har
har, så kan du laste ned noen og velge en

Opprinnelig postet av lillings

Joa, men jeg synes you raise me up var fin og lett å analysere, derfor tror jeg det blir den. Uansett hvor stygt de synger den, så er det lett å prate om den. Skal jo tross alt stå der og bable om sangen i 7 minutter.

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  22:23:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Soledad er en fin sang, eneste av Westlife jeg liker og har selv. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  23:54:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har allerede greid å analysere litt av you raise me up, så derfor blir det den. Punktum. Jeg er helt på bånn i musikk, så jeg må ha noe som er lett når det gjelder toneart osv. Jeg aner ikke hvilken toneart, dur eller noe sånt den sangen går i, men jeg har greid å finne modulering - i det siste refrenget (wow...) Noen som vet hvor man finner noter, tekst.. til den westlife versjonen?

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  19:29:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
seasons in the sun<- elsker den sangen...!
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  20:14:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Seasons in the sun er eller ikke Westlife sin originalt.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  20:22:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Seasons in the sun er eller ikke Westlife sin originalt.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Opprinnelig postet av kristy

Nei, det er den ikke. Har ikke fått med meg at Westlife har sungen den heller jeg

Har bestemt meg for å ta you raise me up, men skal snike inn litt av versjonen til Josh Groban, bare for å vise ulike måter å tolke den sangen på. Josh sin versjon var fiiin!!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  20:39:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hva slags sjanger er you raise me up? (Mari er ingen musikknerd)

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  21:26:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva slags sjanger er you raise me up? (Mari er ingen musikknerd)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Ingen musikknerd jeg heller, men det står her hos meg at det er pop. Veit ikke om det er riktig da men

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  21:35:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Ja!!! You raise me up! det er en helt nydelig sang:) det syntes jeg daa:)
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  18:45:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Liker alle sangene Westlife synger, om de har lagd dem eller ikke...! ;)
-
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  18:48:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Lagd dem? :P De skriver da ikke sangene sine selv, eller? Nej, jeg hører bare å dem, ferdig med det ;)
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  21:27:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jippi, da har jeg kommet ganske langt. Mangler nå bare noter (der jeg kan finne takt, dur, gitargrep....) Noen som vet hvor man finner noter?????????
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.