hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - slutte å røyke!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 slutte å røyke!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

rusket

Skrevet - 19/09/2006 :  09:55:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det nok, røyken er stumpa og jeg SKAL klare å bli røykfri. Har noen andre slutta å røyke og kan komme med litt tips og oppmuntring?
simsalabim - oppvask forsvinn!

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 19/09/2006 :  10:04:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
jeg har ikke noen gode tips, men jeg har noe oppmuntring på lager!

Dette her kommer du til og klare så fint så.. Tenk deg så stolt du vil være når du har klart og slutte Og, det er jo ingenting positivt i og røyke - det er ett sakte selvmord, mener jeg. Det blir nok en bedre dag for både deg,venner og familie om du slutter og røyke, tro meg, det er ikke noe kjekt når mamma alltid må røyke med en gang vi går ut av bilen.. Og gurimalla så det lukter..

Nei, folkens, skjærp dere, røyking er UT!

Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2006 :  17:46:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke vært så flink å slutte da, meen.. hehe.. Tips om du blir veldig røykesugen er appelsin og gulrot! Og det er ikke tull, det funker veldig bra:-) Jeg syns appelsin funker best, men mange spiser gulrot og:-) Og så FLINK du er!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 19/09/2006 :  18:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Tenk på hvor utrolig teit du er hvis du tar deg en røyk. Hvor ille det lukter av deg, og av ånden din leeenge etter en røyk.
Tenk den gode kondisen du får, og hvor mye bedre du vil føle deg når det verste suget er borte.

Sier jeg... Som sitter her med røyken i hånda.. Skal slutte når jeg flytter i ny leilighet nå da. Når jeg slipper å bo sammen med andre røykere

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 19/09/2006 :  21:48:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja jeg føler meg flink som har bestemt meg for å slutte! Mest er det lommeboka som gnåler til meg om at jeg må slutte. Jo da, det er flott med god helse og god ånde og, for all del. Men godt med ekstra penger jeg kan bruke opp på hesten

Og når det er sagt, vært røykfri i over 1 døgn, og jeg syns det STINKER helt j****** av folk som røyker allerede. Skal se jeg ender opp som værste antirøykeren

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2006 :  22:10:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stå på!!

Skulle slutta jeg også..... Har absolutt ikke råa til det!!
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/09/2006 :  23:31:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er det nok, røyken er stumpa og jeg SKAL klare å bli røykfri. Har noen andre slutta å røyke og kan komme med litt tips og oppmuntring?

Opprinnelig postet av rusket

Dra på fjellet i en måneds tid uten røyken og uten mulighet til å skaffe røyk. Gå tur når du holder på å gå på veggene av røyksuget.

Tips: Ta med gode uteklær, du tilbringer omtrent hele døgnet av ute..

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 19/09/2006 23:32:54 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2006 :  00:51:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Regn ut hvor mye penger røyken koster deg i året og se hvor mye hesteutstyr og undervisning du kunne kjøpt for de pengene *slik tenker jeg når jeg prøver å unngå og snope på prix etter skolen hver dag*
Masse lykke til=)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2006 :  01:29:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Årh.. jeg er nesten i samme situasjon.. har lyst til å slutte... Men, jeg vet ikke helt hvordan det skal gå! lurte på å gå ned til mild vertfall, jeg syns jeg er LITT godt på vei vertfall, klarer meg med 2-3 røyk om dagen nå, og jeg klarer 1 dag uten røyk innimellom også, jeg er vel på vei da? eller? :S
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/09/2006 :  06:12:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke helt hvor glad sjefen hadde blitt hvis jeg plutselig forsvant på fjellet i 1 mnd

Jeg regner med at jeg har brukt rundt 1000 kr per mnd på røyk i maaaange år. Skal vi se, jeg har røyka siden jeg var 15, ca 10 røyk per dag (++ i helger og fest). Nå er jeg 29 år, så grovt regnet har jeg vel røykt opp minst 150 000 kr. Det er jo bare trist å tenke på!

Hm, må teste gulrot/appelsin når suget melder seg

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 20/09/2006 :  11:24:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
annbefaler å lese den boka alle snakker om jeg....... husker ikke hva den heter, men nesten alle jeg kjenner som har lest den har sluttet
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/09/2006 :  13:03:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det skal jeg prøve

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2006 :  14:21:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
annbefaler å lese den boka alle snakker om jeg....... husker ikke hva den heter, men nesten alle jeg kjenner som har lest den har sluttet

Opprinnelig postet av Stall Nakkim

Endelig ikke-røyker syns jeg å huske at den heter;)

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2006 :  21:58:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
yes! den har mamma!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 21/09/2006 :  21:19:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
NEIDA, IKKE LYST PÅ RØYK I DET HELE TATT

-Korak-

Norway

Skrevet - 21/09/2006 :  21:35:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stå på dette skal du klare !! ;D
True friends always stay friends, Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.