hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blandings hester
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 blandings hester
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

anette&tussi

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  13:10:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
så utrolig flott hoppe bitten&betty!
kjempe pen!
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  13:14:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Tusen takk Synes selv at hun er helt nydelig. Kommer til å savne henne masse nå som hun er solgt, men heldigvis har hun havnet i et godt hjem En ting er sikkert, å det er at dersom hun skal selges igjen skal jeg kjøpe henne tilbake, snillere hest (og penere )skal en lete lenge etter! Slenger med noen bilder til, må vise henne frem litt mer

Amira som føll

Amira 2år

Amira 4år

Gå til toppen av siden

anette&tussi

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  17:31:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
sitter bare å sikler når jeg ser på hun!utrolig flott hest!

HE HE..
Gå til toppen av siden

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  00:43:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
hadde en hest på for før som er blanding av varmblods traver (moren) og en fjording (var faren det da:P )
Han er en døds bra hest! han var en hest som lærte galopphester å løpe, men ble etterhvert western hest og ble en typisk "pleasure" hest innen western.. han har vunnet masse masse stevner og gud hvor mange galopphester han har lært å løpe og cantre og gå fort!!
Han har visst gått høyt i sprang, har jeg hørt, men etter en ulykke er han redd og blir nå ikke ridd i sprang mer. Han har gått LA dressur.. nå er han bare kose hest og tur hest hjemme på gården sin=)
Men Lucas (som han heter), er en fantastisk hest på alle måter, som det er umulig å ikke bli glad i, en hest med større personlighet må man lete lenge etter! Han er også en ordenlig sværing:P høy som varmblodsen og tykk som en fjording - men hva gjør vel det?!:P HAN ER EN TØFFING :P

You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

mona_jeanette

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  07:01:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror at jeg og min mann har verdens skjønneste blanding
Han er blanding mellom shettis (far) og Fjording (mor)!

[img][/http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=19185&galleri=show&side=1&PicID=1020517img]

Han er en kjempe lettlært og super ponny.
Gå til toppen av siden

anette&tussi

Norway

Skrevet - 03/11/2006 :  19:11:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
så flotte alle hestene er
men det må vel være noen fler som har en eller som veit om noen tøffe blandinger?
hilsen anette
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2006 :  19:24:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Jeg har mest "negative" erfaringer med blandingshester.
Ene ponnien på stallen er blanding av islandshest og shettis (tror vi), og hun er noe helt for seg selv.. Gjør stort sett som hun vil, og hvis man prøver å sette henne litt på plass blir hun drit sur.. Har helt egene meninger! Hun har også veldig dårlig tålmodighet...

Hesten jeg hadde på for før er 1/2 cob, 1/4 araber og 1/4 gotlandsrus..
Helt grei hest liksom, men han har nysgjerrigheten til coben og "nervøsiteten" til en araber.. Meget dårlig kombinasjon syns jeg..
Er ikke blant de smarteste hestene jeg vet om Har kommet seg litt nå når han begynner å bli litt eldre da

Men så lenge en blandingshest får de beste kvalitetene fra rasene den er krysset med, så må jo det bli en super hest

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  13:01:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Har en blanding av kaldblods/dansk varmblods m/flekker.

Mer kjek og stabil hest skal en lette lenge etter.

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  14:28:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg har en 3 år gammel pallomino hingst som er blanding av Tennessee Walking Horse og Welsh BEn hærlig og snill ponni som jeg har hatt siden han var åringI fjor vinter kjørte jeg ham inn men har ikke fortsatt med kjøring da jeg ikke er så glad i å kjøre selvI går satt jeg på ham for første gangSkal begynne å ri ham inn i vinter og forhåpentligvis blir han en flott allround-ponnyHan heter forresten Sunshine(kaller ham Sunny)

Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  23:31:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Rir en blanding mellom kaldblods å fjoring. han heter Blakken å er en morsom å livlig valak på snart 16 år. se på vippen min på bilder. Dere finner ham fort:D *sjarmør*
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

anette&tussi

Norway

Skrevet - 21/11/2006 :  19:00:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
så søte;)morro å se andre eventyrmixer;)
Gå til toppen av siden

DonogMari

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2008 :  14:38:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDonogMari  Svar med kopi av melding
Jeg har blanding mellom varmblods og islandshest :) Kjøpte mor og sønn for et år siden ;)

(den svarte er 3 kvart islandshest og 1 kvart varmblods (sønnen) MOrra er 50-50 av hver ;)

Mari :- D Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2008 :  16:48:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Legg ved bilder av dem sammen med beskrivelsen da vel
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Ingerid-Exon

» VIP

Skrevet - 27/03/2008 :  18:54:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en super blandings hest:) han er blanding av araber og quarter han ser mest ut som en araber, men har mer muskler (noe jeg liker veldig godt). Han er også veldig rolig av seg, så han er kjempe snill å ha med å gjøre, men av og til er han virkelig araber (om han har blitt brukt lite) setter hodet og halen opp og løper som en typisk araber unghest men som oftest er han så rolig og snill som en quarter og har bare fått det bra fra begge rasene

vet ikke hvordan man setter inn bilder men
Gå til toppen av siden

Shambam

Skrevet - 31/03/2008 :  00:10:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg eier ei lita unghoppe som er blanding mellom Welsh Mountain og Kaldblods. Veldig vakker lita jente!

Elsker hun<3 Hun har mest Welsh I seg.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.