hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - :}kjærlighets\singeltråden:D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 :}kjærlighets\singeltråden:D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  21:31:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jess,av mangel på noe annet å gjøre så vil jeg gjerne vite litt om din livsituasjon akkurat nå angående kjærligheten

altså hvor gamle var dere da dere møtte den store kjærligheten?
hvordan skjedde det?
hvor lenge har dere vært sammen nå,o.s.v.?
å for at oss stakkars single ikke skal føle oss utenfor,så beskriv drømmemannen\drømmedama for deg

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Tone_

Skrevet - 31/08/2006 :  00:06:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Traff drømmemannen da jeg var 19, ble sammen da jeg var 22!

I dag er jeg 26, og vi er forlovet og samboere og venter vårt første barn..

Han er heldigvis like hesteinteressert som meg! Møtte han i......stallen!Hest og trav er våre felles interesser. Og han er flink å sko, ikke dumt!

Så at han er min store kjærlighet er ingen tvil

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  07:02:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg og min x-kjæreste har akkuratt avsluttet forholdet vårt. Jeg stusset lenge på om jeg virkelig likte han før jeg fortalte han hvordan jeg følte. Jeg hadde ingen følelser for han lengre. Det dumme var at jeg ble sammen med han før jeg kjente han skikkelig. Hadde jeg blitt skikkelig kjent med han først, hadde jeg aldri hatt ett forhold med han. Han er kjempe grei og alt, men ikke min type desverre.

Vi var sammen i rundt 3 mnd, noen som jeg faktisk synes er ganske lenge. Før det har jeg bare hatt småforhold, bare rotet rundt. Likte ikke å binde meg. Man blir litt fanget i forhold, i alle fall om kjæresten er veldig overbeskyttende og overfølsom, det kan bli forferdelig stress.

Sånn som situasjonen er nå, så har jeg møtt en fantastisk gutt som jeg liker ganske godt. Eneste problemet der er at vi bor så langt i fra hverandre. Vi har ett slags forhold, men vi er ikke sammen. Han er alt en by-jente kan drømme om. Av sorten bad boy, litt småtøff i trynet, men når man kommer innpå de, er de følsomme og litt beskjeden.

Liker det!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  10:13:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
altså hvor gamle var dere da dere møtte den store kjærligheten? hvordan skjedde det?

Har ikke møtt han ennå.

Kopi av melding:
hvor lenge har dere vært sammen nå,o.s.v.?

Avsluttet akkurat greia med x'n. Veldig greit egentlig, vi fant rett og slett ut at vi ikke passer sammen.

Kopi av melding:
å for at oss stakkars single ikke skal føle oss utenfor,så beskriv drømmemannen\drømmedama for deg

Jeg er singel, og trives med det! Drømmagutten må være ærlig, trofast og snill, utenom det har jeg ingen oppskrift.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  10:24:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er samboer og forlovet. Vært sammen i 3,5 år, og forlovet i 2,5 år av de.
Den store kjærligheten? Finnes den??? Vi er glade i hverandre, men selvsagt hender det at vi er leie av hverandre. Eller iallefall jeg av han. Han kunne vært mer slik, eller mer slik, og gjort slik osv... Men så kommer det gode perioder igjen, og da blir alt bra =)

Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  12:07:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var bare 15 da jeg traff min samboer.
Da var han sammen med nabojenta
Vi ble sammen da jeg var 16.
Nå er jeg 34, og vi bor fortsatt sammen.
Vi har en datter på 14.

Som alle andre har vi oppturer og nedturer.
Men stort sett trives vi godt sammen!

Anette Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  20:26:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja.... jeg må vel få d ut: jeg er DØØØØDS forelska i en! :D:D men, ikke noe kjæreste ennå nei... (desverre:(bare vent) Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  20:45:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
jeg å typen min ble sammen når vi var 14 :D å nå har vi hvert i lag i 1 år den 12 september =) . lenge har det vart og lenger skal det vare =) ! .
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

killekill

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  20:52:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
når dere har klart å være sammen i et år snart må jeg si at jeg missunner dere for vis jeg blir sammen med noen varer det ikke lenge å dere vil sikert være sammen lenge siden dere har klart dere så lenge..

jeg liker en fyr kjempe godt og han liker meg også tror jeg. og vi gikk veldi mye sammen og vi fant på mye gøy.. vi har kysset og sånn men da jeg spurte om vi skulle være sammen så svarte han bare at han ikke ville.. men jeg vett ikke om det var fordi han ikke liker meg det var pga min bror tror jeg.. som mobbet han da han gikk sammen med meg. men nå er han på skole litt lenger oppe i landet. og vi går ike sammen så mye nå. men hvet dere hvordan jeg kan få min bror til å slutte å mobbe han??
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  21:09:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg traff min drømmegutt 11 januar 2006, og det var kjærlighet ved første blikk det. Vi ble sammen 1 mnd etter, og har vært sammen siden(snart 7 mnd).

Min drømmegutt skal være ærlig, trofast, uavhengig og like glad i naturen og dyr som det jeg er.. hehe;)

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 31/08/2006 :  21:11:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke sammen med noen. Alt for gøy å være singel...*Not*
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  21:53:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er da singel, men merker at jeg begynner å bli litt lei det nå. Begynner å bli klar for en type, har funnet han og, men vi kommer lissom aldri noen vei :( Stuck in det same thing... Men men, har ingen hast, kommer vel kanskje en fyr inn i livet mitt en gang. Selv om ei venninne spådde meg, og der ble utfallet heller dårlig, hehe...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  22:01:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Er også singel, typen slo opp for litt over en måned siden. Syntes ikke det er gøy å være singel i det hele tatt akkurat nå, men kanskje det går seg til? Men sånt generelt vil jeg heller ha en god kjærestene enn å ikke ha en, såklart ;) Drømmemannen er, som mange andres drømmemann, trofast, ærlig, snill og deler min sans for humor. :)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  23:29:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har en forlovede som jeg også bor sammen med.
Har bare vært sammen i 7 måneder, så mange vil nok si at vi har vært noe tidlig ute med å forlove oss. Men det føltes riktig, og det gjør det enda
Jeg kan faktisk se for meg et helt liv sammen med han her, men tror ikke det er 'blind av kjærlighet' for i tidligere forhold har jeg aldri følt det sånn. Ikke han jeg var sammen med i to år heller.

Han er alt jeg vil ha, vi har samme humor, samme smak på nesten alt og vi snakket om å forlove oss helt fra vi hadde vært sammen i bare tre måneder, og det gikk ikke over for å si det sånn.
Familien liker han, jeg er utrolig glad i familien hannes og vi to har kjent hverandre i 3-4 år.
Går aldri lei han!

Kopi av melding:
altså hvor gamle var dere da dere møtte den store kjærligheten?

Første gang jeg møtte han var jeg vel 14-15 kanskje..?

Kopi av melding:
hvordan skjedde det?

Hadde snakket masse med han på telefon, på fest og over tekstmelding.
Så dro jeg på besøk til han.. Da pjusket han meg på armen og jeg fikk ligge i en trygg og god armkrok. Sukk..
Så gikk det vel 2 år før vi ble bestevenner og når det ble slutt med min eks gikk det ikke lang tid før det ble mer enn venner med oss.

Therese
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/09/2006 :  00:38:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi er glade i hverandre, men selvsagt hender det at vi er leie av hverandre. Eller iallefall jeg av han. Han kunne vært mer slik, eller mer slik, og gjort slik osv... Men så kommer det gode perioder igjen, og da blir alt bra =)

Opprinnelig postet av TORHILD

Dette stemmer veldig godt. Jeg elsker kjæresten min - men det hender jeg ønsker henne dit pepperen gror. Så drømmer jeg litt om andre, blir litt betatt av "hun fine jeg snakket en del med på byen sist helg" og finner til slutt ut at jeg egentlig har en helt fantastisk kjæreste, som virkelig er der når det teller.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  01:27:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et "liksomforhold" med eksen/kjærestem/bestekompise min. Vet ikke helt hvor landet ligger, men det er iallefall vi to, ingen av oss gjør noe med noen andre. Hverken det ene eller det andre. Grunnene til at det slik er mange, men mye er grunnet livssituasjoner vi begge er i. Akkurat nå er et veldig seriøst forhold veldig uaktuelt.

Han er drømmegutten min; alt man kan ønske seg. Men jeg går litt lei av og til, og lurer på om dette egentlig er det riktige (mye fordi jeg føler vi går og stanger i "the same old shit" og ikke kommer oss videre). Likevel føler jeg meg så sikker på at jeg aldri kommer til å finne noen som matcher min personlighet like godt som han.

Traff han for snart to og et halvt år siden, da ver jeg 18 og han 22, og det ble kjærlighet ved første blikk:) Så reiste jeg på folkehøgskole, og der begynte egentlig "problemene". Lurer nå og da på hvordan ting hadde vært nå om jeg ikke hadde reist, men jeg hadde gjort det om igjen any day. (folkehøgskole, folkens, til dere som ikke er for gamle; ja, det kan anbefales:p)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.