hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - :}kjærlighets\singeltråden:D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 :}kjærlighets\singeltråden:D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  18:01:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Om det er den store kjærligheten vet jeg ikke enda, men det er da mini første kjærlighet

Møtte han for første gang i februar i år, hos naboen.
Tenkte ikke noe spesielt over han da, men da jeg fant han igjen på HamarUngdom tok jeg kontakt. Ble mange sene kvelder på MSN for å si det sånn. Etter noen måneder utvekslet vi mobilnummere og meldingene haglet..
Ettersom han jobber i Oslo og er der i uka tok det lang tid før vi møttes igjen. Da var det faktisk jeg som inviterte han på kino! Men han måtte pent hente meg da
Så gikk det en stund igjen før vi møttes, men jeg satt på meg han nå og da på fotballkamper, og han kom faktisk og hentet meg på fest en gang.

Det store gjennombruddet kom ikke før nå i juli. Da var det bursdagsfest hos ei venninne og jeg ba han oppover utover kvelden, ettersom han kjente de fleste på festen. Han kom og på slutten av kvelden satt vi ute på terrassen i armkroken på hverandre
Han ble med meg hjem den kvelden/natta og vi satt i sofaen og så på film resten av natta. Så koos atte. Han drog faktisk ikke hjem før klokka var litt over sju på morran. Men vi kom ikke til meg før fire heller da, bare for å gjøre det klart :p
Ingen av oss har vel sagt at vi er sammen, vi bare ble/er det.

Utrolig grom gutt, snill som dagen er lang.

Vært sammen i 2 mnd nå, håper det blir myyye lenger.

Om han er drømmegutten er jeg usikker på, men drømmegutten for meg er veldig lik han. Glimt i øyet, humor, sjarmerende, kjappe kommemtarer, kan sitte og pratye om alt, tolmodig, snill.

Ah, han har faktisk bursdag i morgen

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  00:29:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Grattis med dagen til typen din da

Jeg har akkurat gjort det slutt med typen jeg. Ble litt vanskelig å være sammen når vi skulle ha hver vår hest på hver vår stall. Og i stallen hans er det bare jenter. Og så sjalu som jeg er...bedre å slippe det.

Vi bor fortsatt sammen og det funker ok. Men det er SÅÅÅÅ DIGG Å KUNNE GJØRE AKKURAT HVA JEG VIL. Jeg storkoser meg med å være singel. Ikke noe mas, ingen begrensninger, bedre tid i stallen og med venner.

Jeg har IKKE lyst på kjæreste igjen. mitt motto er: Gutter kommer og går mens venner består

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  01:11:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, det er akkurat blitt slutt med meg og mitt livs store kjærlighet..

Husker ikke når jeg så/møtte han første gangen, men det var vel for ca. 4 år siden. Da var vi begge i andre forhold, og jeg møtte han via en kompis. Det var ikke akkurat kjærlighet ved første bilkk, nei.. Men det ble det når vi møttes igjen ca. 2 år senere. Vi ble kjærester 14 august 2004, og ble samboere 2 uker senere. Som sagt så ble det nylig slutt, og jeg er helt ødelagt om dagen.. Savner han dag og natt, hvert sekund,og skjønner ikke hvordan jeg skal jeg klare å fortsette uten han. Jeg trenger han!

Og min drømmemann er akkurat som han, bare litt mindre påståelig, litt mindre bastant, litt lengre lunte, litt høyere, litt.. Haha, neida, han er nydelig som han er.

-Madeira- Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  14:05:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Jeg har funnet min drømme mann!! Han heter Pus og er 2 år;)

Søt, eller hva?

Han er ikke så flink og rydde etter seg og sånn, men det fungerer selvom
Vi har vært lykkelig gift i 2 hele år

*Ironi*

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  23:55:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
hm..er sammen med min store/første kjærlighet nå <3 vært sammen i over 2 år. bor sammen og har det veldig fint. møtte han på nettet, pratet på msn, møttes så på konsert, festet sammen i russetiden og ble sammen etterpå. han er en supernydelig gutt, som jeg elsker masse, men som noen andre sier her, det er dager da jeg omtrent hater han..hehe. han kan være så...åååååå...sykt irriterende noen ganger.. men så elsker jeg han jo tilslutt igjen når alt kommer til alt.

drømmetypen min er sånn ca som han, avslappet, god musikksmak, spiller instrument (gitar el. trommer takk), veldig snill, kosete, ikke sjalu og kontrollerende, søt, rar, spesiell, smart, morsom, hyggelig å prate med.. en jeg føler meg trygg og glad sammen med.hadde han også vært masse mindre sløv, endel mer oppmerksom og litt mere "romantisk" så hadde alt vært perfekt...:)

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 04/09/2006 23:57:03 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  12:39:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jess,av mangel på noe annet å gjøre så vil jeg gjerne vite litt om din livsituasjon akkurat nå angående kjærligheten

altså hvor gamle var dere da dere møtte den store kjærligheten?
hvordan skjedde det?
hvor lenge har dere vært sammen nå,o.s.v.?
å for at oss stakkars single ikke skal føle oss utenfor,så beskriv drømmemannen\drømmedama for deg

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Jeg er ikke lenger singel... Weee! Hater singellivet ja.. Jeg møtte min kjære i kongeparken i 2004 på russetreffet.. Og vi ble sammen igjen om våren 05'.. så var vi sammen og ble samboere frem til mai 06', da det plutselig ble slutt... :(

Men så fant vi tonen igjen nå i august.. hadde så godt som ingen kontakt i sommer... Og vi bestemte oss for å hive oss uti det og flytte sammen igjen...

Det har gått utrolig fint.. han virker mer forelsket enn noensinne.. :S her sitter jeg småsyk, og uten sminke og bustete ekkelt hår; "du er den nydeligste jenta i verden!".. Hele tiden sier han spontant at han elsker meg, i dag sa han at han hadde sittet lenge oppe i natt og bare sett på meg.. nååååååww! Jeg tror vi har fått et mye sterkere forhold nå, etter alt vi har vært igjennom..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 05/09/2006 12:57:32 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  14:35:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Så bra, Anne! Glad på deres vegne! :) :)

Kan du ikke sende ham bort til eksen min og inspirere han til å gjøre det samme vel? :P

Gå til toppen av siden

killekill

» VIP

Skrevet - 11/09/2006 :  21:58:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er såååå forelska på bare få det ut!!<3 ^^, Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  14:12:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
jeg har type..!
møtte ham første gang ordentlig i feb., da snakka vi noe sammen..
Så møtte jeg ham igjen i apr., da gikk vi sammen heele dagen ca..
Etter det begynte vi å prate som bare det på msn osv, om alt og ingenting.. og av en eller annen grunn ble det etter en kort stund en del flørting og "dirty" tulling **
Så møttes vi en gang til.. om vi ikke var riktig sammen da, så var det ikke langt igjen.. Kort tid etter det ble vi sammen, det var vel rundt månedskiftet juni-juli tipper jeg... Og har vært sammen siden det
om han er "the love of my life" vet jeg ikke riktig.. hadde han bodd noe nærmere hadde han nok stått en del høyere i rates blir lissom litt "dødt" når han bor et stykke unna...
Men før det hadde jeg vært singel en god stund, og har ikke noe imot singellivet heller. Ganske mye tid sammen med venner får man jo da i hvert fall det liker vi!
Hold på vennene dine, de varer som regel lengst

,,**Mounted Games makes my world a better place**,, Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  19:16:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Er singel for tiden og strotrives med det
Hadde uansett ikke hatt tid til kjærste, har nok med studier, hest og jobb. Men selvfølgelig, er jo koselig å ha en varm armkrok å krype inn i de kalde og mørke høstkveldene
Men som sagt, trives godt som singel. Mye friere

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  23:54:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Singel her og... Og trives med det:)
Foretrekker guttevenner jeg:P Kan ha flere av de

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 15/09/2006 :  20:26:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jeg er gift med div. hester

*hehe*

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 15/09/2006 :  21:28:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Foretrekker guttevenner jeg:P Kan ha flere av de

Ja, kjekt med guttevenner, har fått en del av de i det siste, og det er mye mer avslappende enn jentevenner :P

Men så er det visse ting man ikke kan gjøre med guttevenner, som man kan gjøre med kjæreste ;)

Gå til toppen av siden

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 16/09/2006 :  00:50:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
er singel jeg, og det er jeg egentlig bare glad for..;)
Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  13:08:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så bra, Anne! Glad på deres vegne! :) :)

Kan du ikke sende ham bort til eksen min og inspirere han til å gjøre det samme vel? :P

Opprinnelig postet av Eva V

Jeg skal heller be Amor droppe innom og skyte han med en pil, så blir det kanskje fart i sakene igjen :)..

Håper det ordner seg for dere også!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.