hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alt som før...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Alt som før...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

TORHILD

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  22:55:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men skjønner ikke at folk gidder å gå inn her i det hele tatt om de misliker HM så mye? Selv liker jeg begge forumene på hver sin måte. Men må nok si at jeg er mest her fremdeles, fordi det er mer ting å lese/svare på her.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  23:05:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
men birre har jo rett.. alt er som før, ikke en shit er forbedret eller?? Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  23:37:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sist Robert svarte på et spørsmål var den 23.08 om 20min runder vi den 01.09......
Trenger man si mer?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/09/2006 :  00:58:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hva er egentlig FH?

And btw - herregud, fyren har kanskje et liv!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  01:05:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://hestene.diskusjonsforum.no/ Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  01:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var en unødvendig tråd. Om man ikke har noe bedre å gjøre enn å klage på at forum man ikke gidder å benytte seg av, kan man like godt la være. Herre min hatt...

Må være lenge side jeg har opplevd noe så barnslig fra noen med såpass mange år på baken.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  07:47:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva er egentlig FH?

And btw - herregud, fyren har kanskje et liv!

Opprinnelig postet av lino

Ehm.. Jeg har da også et liv.. Skole, hest, jobb, venner, festing, gårrdsdrifta her.. og tja, likevel er det ikke så vanskelig å titte innom forumet en gang om dagen, for å sjekke om noen har spurt etter hjelp. Men, i motsetning til HM, så er jeg såpass ydmyk at jeg tar imot hjelp fra andre, som hjelper meg. Vi er 5-6 stk som holder orden på FH, og det fungerer veldig bra..

(Hadde egentlig bestemt meg for å ikke svare på flere slike tråder, men måtte bare få sagt det.....)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 01/09/2006 :  08:07:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns faktisk HM har blitt triveligere i det siste, fordi de som klagde mest har forsvunnet til et annet forum..

Mye klaging er det som skaper sur stemning...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 01/09/2006 :  09:06:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg syns faktisk HM har blitt triveligere i det siste, fordi de som klagde mest har forsvunnet til et annet forum..

Opprinnelig postet av Tone_

He, he... At du kom med den kommentaren Tone var jo artig...
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  09:38:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hva var det her for en tråd? Bare krangling uten mening?

*rister på hodet sammen med Renate&Horton*

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 01/09/2006 :  10:13:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Tone_

He, he... At du kom med den kommentaren Tone var jo artig...

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Huff da, den var vond å svelge.. nå merker jeg at det begynner å bli personlig her, og det sårer meg..

Unnskyld Birre....Jeg mente det ikke personlig mot deg selv om det var du som startet tråden og kanskje derfor tolket det dit hen. Formulerte meg kanskje litt flåsete, beklager..

Den med klagingen over hestemarked var ment generelt. Ja, jeg syntes faktisk det var blitt triveligere her nå. Og nå trekker jeg meg vekk igjen...

nn

Afghanistan

Skrevet - 01/09/2006 :  10:23:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du verden, det er mange såre mennesker på dette forumet. Jeg tolket ikke utsagnet ditt personlig Tone, men på vegne av alle andre som ikke befinner seg så mye har inne lenger av ulike grunner. Det er de du treffer med utsagnet ditt, og jeg tolker det dit hen at du synes det er mye triveligere her inne etter at en del har gått over til FH.

Synd for deg at du føler det slik, og enda mer synd at det er brukerne her inne som "skremmer" deg vekk og ikke den litt til tider dårlige driften av dette forumet. For det er derfor noen har forsvunnet herfra, ikke brukerne.
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 01/09/2006 :  10:55:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du har helt rett, at hestemarked er nede og trøbler bryr meg ingenting, jeg er ikke så avhengig av dette forumet at jeg gidder å irritere meg over det.

Jeg irriterer meg mer over irritasjonen og klagingen over at det er nede for å si det sånn..

Og nei.....jeg liker ikke brukere som rakker ned på andre som enkeltpersoner. Det syns jeg vi bør holde seg for gode til. Desverre opplever jeg det til tider her inne, og dette er grunnen til at jeg ikke gidder å være så aktiv her inne lengre.. Sårbar, ja kanskje..

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  11:29:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har vært veldig passiv i det siste. Svart på et par ting i dressurforumet, men det er det. Har også oppfattet kranglingen som et svært uhyggelig moment, og gleder meg faktisk nå over at enkelte av de som den gang var krassest i sine kommentarer, faktisk ikke er her på forumet lengre. Det ble sagt ting som får meg til å undre på hvordan enkelte tror at man kan få svar på ting. Og ting som jeg iallfall har oppfattet som veldig sårende. Dette gjelder debatter som nå er fjernet, da de gikk over stokk og stein. Skulle tro at folk ikke skjønte at det faktisk sitter et menneske bak et hvert nick her.. Ikke bare en følelsesløs robot. Jaja, nok om det.

Det jeg heller vipper litt på gjerde av spenning for å se er hvordan det nye hippe og kule forumet etterhvert klarer å holde seg på beina. Vil det etterhvert forbli dødt, eller vil de klare å opprettholde aktivitet slik at utdøende deltagere blir erstattet med nye? Her ser jeg iallfall Hestemarked som et sted med kapasitet. Man har en side som trekker mange, og Hestemarked er godt etablert. Det kommer nye, og gamle går.. Hvordan finner de nye det ukjente og veldig hippe og kule forumet? Og.. Når de faktisk får så mye trafikk som her på Hestemarked, hvordan vil de klare å holde sidene i drift, når de benytter en gratisserver for debattforum? Jeg tror noen har godt av å lære litt, så får de kanskje en innsikt selv i hvordan det er å dra lasset, uten at jeg på noen måte tror at et forum ene og alene vil kunne ha tilsvarende last som en side som tilbyr så mye mer. Men lykke til! Det er absolutt lov til å ta ting i egne hender..

PS: Selv om kanskje Tone_ er litt krass i sitt utagn om at det har blitt bedre etter at verstingene har forsvunnet, vil jeg faktisk skrive under på at noen av dem faktisk er fortjent med å få den omtalelsen selv også. Jeg har ingen liste over alle som har forsvunnet, men har et par personer notert bak i hodet jeg tenker spesielt på, og som har kommet med kommentarer iallfall jeg gjerne skulle vært foruten at ble stilt direkte til meg. Jeg klarer meg fint uten

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 01/09/2006 :  11:52:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spoff:

Jeg er ganske så sikker på at at bakgrunnen for irritasjonen over HM kun ene og alene er kommet av hvordan sidene er driftet på. Det er i utgangspunktet ikke personlig, men av og til er det vanskelig å skille sak og person.

Dere kunne ha taklet dette på en mye bedre måte ved kjapt å gå ut og informere om at sidene ville ligge nede og å svare på konkrete spm fra brukere som er knyttet opp til driften av HM og MIX, ikke å dra det ut i det uendelige før man tar seg bryet med å svare.

Og svaret fra en eller annen nordlenning til brukerne var å kaste ild på bålet, situasjonen tok helt av etter det. Som norges største forumside for hest burde dere se dere for gode til sånt, og i etterkant å komme å si at du er "glad" for at enkelte personer har forlatt forumet er helt på trynet. Ja, for det jeg vet så kan jo dette gjelde meg selv, du og jeg har vel ikke akkurat funnet tonen her inne for å si det sånn.

Hvor lenge interessen for FH vil bestå er umulig å spå, HM var vel også små i starten men har blitt stor etter hvert. Alle må starte på scratch, men jeg synes Wenche har gjort en god jobb til nå, og jeg er sikker på at det vil hun fortsette med. Det er kommunikasjonen med brukerne som har sviktet hos dere, og til nå er ikke det noe problem på FH. All ros til Wenche som sagt, men det er tydelig at det er vanskelig å glede seg over at enkelte er selvgående, tar tingene i egne hender og orner opp.

Jeg er sikker på at skulle interessen for FH dabbe av vil enkelte brukere der finne seg andre steder enn HM, og som du selv sier; brukere kommer og går hele tiden, det gjelder både her og FH og alle andre forum.

Jeg har segt det før og jeg sier det igjen: HM er en flott forum, her finner man alt man trenger. Men det er ventetid og sider som ligger nede som har fått meg litt lei i det siste. Jeg valgte å ta en pause for så event og komme tilbake. det er det flere med meg som har gjort, og det må dere nesten bare akseptere uten å bli personlig fornærmet.

Det var tydeligvis en altfor flåsete kommentar av meg å komme med , denne tråden, men at det ble en så heftig debatt ut av det var jo artig. Dette er tross alt et diskusjonsforum hvor meninger og synpunkter skal diskuteres.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.