hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Nm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Heggvin

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  23:51:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei. er det noen av kjørefolket her som skal starte NM i kjøring på nordfjordeid i slutten av september i år?

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  00:12:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg skal jobbe i sekreteriatet.

Og benytter samtidig sjangsen til å informere om nettsida til NM Køyring

http://www.nmkoyring2006.com

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  00:25:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hadde vært utrolig gøy og startet landstevne (siden det går i klasse lett, er ikke helt klar for middels ennå), men det er jo det evige problemet med transport da...
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  08:12:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Satser på neste år.
Skal å se på ny hest 2. sept. Kan bli litt knapt med trening

Tror hun som har vip pippihest skal ivei

Stina og Skuddis
Redigert av - Stjerneskudd. den 23/08/2006 08:13:54 Gå til toppen av siden

Heggvin

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  14:00:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da ses vi nok lucinda:) Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  09:28:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Så på startlista, og det var ikke mange ekvipasjene.
Det blir vel flere? Kanskje det er lenge siden den siden er oppdatert.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Heggvin

» VIP

Skrevet - 24/08/2006 :  10:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det blir vel fler påmeldte,hvet om fler som skal starte.
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  11:08:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Kult å bli Norgesmester når det er 3 startende.....

Lucinda:

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  12:40:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så på startlista, og det var ikke mange ekvipasjene.
Det blir vel flere? Kanskje det er lenge siden den siden er oppdatert.

Opprinnelig postet av Stjerneskudd

Startliste?? det er ikkje lagt ut noko startliste enda. Det er lagt ut påmeldte ekvipasjer og det er kun en til påmeldt som ikkje er ført opp enda.

Anmeldelsesfristen er den 10. september så det kjem nok fleire. Mange er veldig trege med å melde seg på. kommer alltid eit rusj med påmeldinger siste dagen. og dagen før.

NM Sida blir oppdatert kvar dag. Så den er ikkje lenge siden den er oppdatert nei.

Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  13:02:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Beklager!
Blanda startliste med påmeldte ekvipasjer-liste.

det er jo enda noen dager igjen av påmeldningsfristen, så får håpe det blir flere. Skjønner ikke hvorfor det er så få som driver med kjøring, det er jo så gøy!! På hest.no er det spurt om hva man liker best å holde på med innen hest, og kjøring ligger på bunn....

Kjøremiljøet her i Trøndelag er heldigvis i vekst, og håper trenden fortsetter. Vi jobber med å få dannet egen klubb også, men vi er helt i startfasen enda.

Kjøring er jo en veldig dyr hobby. Når jeg har deltatt på kurs og små-stevner her, har vi måttet kjøre 2 turer. En med hest og en med vogna.

Heggvin

» VIP

Skrevet - 26/08/2006 :  18:54:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da er det greit sånn som jeg har gjort,kjøpte meg like så greit en pick-up,vogna på planet og hesta bak:)(i henger da) Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  15:09:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vurderer sterkt å reise opp over til NM nå! Har bare et par ting jeg må få i orden først, sånn som fri fra jobb f.eks....! Men har veldig lyst så jeg håper det går i orden!!

Lucinda: vet du om det er mulighet for at to ekvipager i samme klasse kan bruke samme vogn??? som alltid må jeg drive å låne vogn når jeg skal på stevne....!
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  20:21:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ruthe ja det er nok ein mulighet med bruk av samme vogn, men spørsmålet er jo om det blir mange nok i til att det lar seg gjere. mene r det deg og Øivind i så fall? For dokke er jo i så fall ikkje i samme klasse.

Men berre husk å noter det ned på anmeldelsen så skal vi prøve så godt som muleg.

Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  22:06:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lucinda: Det var det jeg tenkte, men det blir ikke meg og øivind nei. Får ikke låne vogna hans lenger da jeg har vunnet over han på to stevner nå...hehe!! men evnt kjell eller noen! mulig også bare i maraton vi trenger å dele!!
Men det er jo litt vanskelig for meg å melde meg på og så reiser jeg opp og får ikke starte for det er for få liksom! Er derfor fortsatt litt i tvil...
men har i det minste fir fra jobb fra torsagen den uka! helt perfekt!!
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  00:16:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Og for dei som syntest det var så få påmeldte til NM Køyring. Ja det blei det no i allefall ikkje.

30 stk er påmeldt. 25 til NM klassane og 5 til dei åpne. I dag tidleg var det 17 påmeldte da eg reiste til Førde for å være stemnesekreteriat under KM Køyring. No er der 30 stk. Dvs att nesten halvparten har medlt seg på NM siste dagen av fristen...

Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  19:23:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så flott!!

Ingenting som er bedre enn det!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.