hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder av din kjørehest...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Bilder av din kjørehest...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2006 :  20:23:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Hadde så lust til å legge ut og gjerne se bilder fra deg og din hest i aktion
og kanskje fortelle litt om hesten...

Jeg ha ei 2år gammel pintohoppe som jeg driver å grunnutdanner...håper på å få en fin stabil kjørehest(retning dressur)

Om jeg kan si det selv....LEKkERT

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes....

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2006 :  20:32:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
LEKkERT = LEKERT
Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2006 :  21:50:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Bjerge og meg på kjørekurs med Olaf Nyby, juni 2005

Kjørekurs med Cicci Ølmerud i helgen, mye slankere og sprekere pånni :-)

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 02/04/2006 20:38:36 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  16:57:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter tømmekjøres på Olaf Nyby-kurs mars 2006

Etter kjøretrening 2.april 2006:

Litt uklart, men her er et bilde fra vannhinderet i maratondelen av kjørestevne vi deltok på i sept 2005

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 02/04/2006 19:47:05 Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  18:03:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Løkki er ei 4 år gammal hoppe, som eg har køyrt i ca 1 år. Ho viser gode takter allereide, og eg vil trene ho opp til å bli ein riktig allsidig køyrehest.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

Redigert av - Løkki den 02/04/2006 18:05:44 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  19:31:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
masse fine kjøre ekvivasjer her :)
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 02/04/2006 :  22:33:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gunvor,løkki og belinda:

Har du baksele fra Rodeo på løkki? hvordan i himmelens navn får du "krysset" som holder bakselen oppe(tredd på halereima) til å ligge iro på krysset Har samme? baksele som deg og den sklir bare ned og stopper på spennene til selve rompestjerten

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  23:49:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hadde same problemet. Fekk hjelp til å feste på eit stykke lær, (ca 5-6 cm langt) på halereima, som eg tredde reima i gjennom. Før det brukte eg ein høyballetråd, men det såg jo ikkje så fint ut akkurat.
ForumHest

Redigert av - Løkki den 02/04/2006 23:50:48 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  09:52:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
masse fine kjøre ekvivasjer her :)

Opprinnelig postet av kross

Enig.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 03/04/2006 :  14:58:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
mange fine ekvipasjer her ja. får ikke til å legge inn bilde så får klare meg uten. men bare lurer på en ting ang den baksela. skal ikke den festes i vogna? eller er jeg ute på bærtur nå? Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  17:39:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Pølsa: Kan jo legge ut noen bilder av deg og Miss Kr jeg ;)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  19:22:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
mange fine ekvipasjer her ja. får ikke til å legge inn bilde så får klare meg uten. men bare lurer på en ting ang den baksela. skal ikke den festes i vogna? eller er jeg ute på bærtur nå?

Opprinnelig postet av pølsa

Den typen baksele skal ikkje festast i vogna. Men når ein bruker maratonsele/treningssele med trekkliner, skal bakselen festast i vogna.

ForumHest

Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  19:59:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding

Dressur

Presisjon

Maraton

Stina og Skuddis
Redigert av - Stjerneskudd. den 03/04/2006 20:11:38 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  14:40:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ååå, er blir bare så betatt av Stjerneskudd hver gang jeg ser han, så fiin ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  13:06:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Tusen takk Ina, det var hyggelig!
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 05/04/2006 :  14:08:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg også, angrer nesten på at jeg ikke fikk meg ny kaldblods Utrolig vakker hest!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.