hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Luft under huden!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Luft under huden!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

thing_t18

» VIP

Innlegg: 4

Skrevet - 21/08/2006 :  23:17:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten til ei vennine av meg har fått en stor kul på halsen, akkurat i skillet der hvor hodet og halsen møtes. Dyrlegen mente den hadde fått luft under huden. Kulen er helt myk, akkurat som å ta på en pose med potetmel og det går ann å flytte luftbobler rundt "inni der". Jeg har vært borti dette før med en hest som hadde fått et stort sår som måtte sys og som "slukte luft" etterpå. Denne hesten der er snakk om her har ingen synlige sår på eller den slags. Er det noen her som har vært borti noe lignende? Min vennine syns nemlig dette er veldig ekkelt!!!

Hanna & Lukas

» VIP

Norway
Innlegg: 908

Skrevet - 22/08/2006 :  12:41:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
oj, så rart. har aldri hørt om akkurat dette tror jeg, men har vært borti hester med "kuler" før. alle har blitt helt fine. så lenge man følger dyrlegens råd går det sikkert fint
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

pipip

» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 22/08/2006 :  20:21:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!

Min hest som er beskrevet der,vil bare fylle på med info. Det er ikke snakk om noen kul, det er snakk om hevelse fra hodet og bakover nesten hele framparten. Kjempe ekkelt å ta på, aldri sett noe slikt.tips mottas med takk!!
Gå til toppen av siden

hannev

Norway
Innlegg: 253

Skrevet - 22/08/2006 :  21:30:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Har hun spist for mye stratos? Neida, men kan hun ha slått seg så det har oppstått et hematom/ indre blødning? Vært kjekt å sett bilder. En pussprøve vil kanskje avsløre hva det er?
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.