hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Renner gult fra øyet(?)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Renner gult fra øyet(?)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine og Sabina

» VIP

Innlegg: 406

Skrevet - 15/08/2006 :  22:58:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hesten min renner fra øynene.... ganske mye også. Det er litt gult som snør litt gulere.. Og vi skal på felt stevne til helga..hva gjør vi??
Sabina 4-ever In My Heart<33

Norm Rigel

» VIP

Innlegg: 543

Skrevet - 15/08/2006 :  23:31:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gjort noe annderledes de siste dagene? Flyttet? Vært ruskevær? Min erfaring er at det går gjerne greit over av seg selv:) Tørk vekk gørret, med ren steril klut. Men du må jo nesten se det litt ann. Hemmer det synet? Er hun øm rundt øynene?
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Innlegg: 406

Skrevet - 15/08/2006 :  23:55:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hmm jeg tok av henne flue maska en dag bare...siden det regnet... hun er litt hoven under øyet også...men takk for hjelpen:)
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Innlegg: 543

Skrevet - 16/08/2006 :  00:17:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare hyggelig:) noen får gjerne litt øyebet på denne tia av året.
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway
Innlegg: 1049

Skrevet - 16/08/2006 :  02:06:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hadde ringt vet. jeg nå da .. Kan alltid muligens være øyekatarr - fins emner om dette fra tidligere
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

-Kvika-

Norway
Innlegg: 91

Skrevet - 16/08/2006 :  09:15:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
Hesten min var sånn.. Det er vekk nå.. :D Men var veldig redd da hu hadde det<3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 16/08/2006 :  09:26:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Glittra var sånn sommeren 2005. Hun fikk dette etter noe insektsplager i øynene, samt at hun ble flyttet til et annet beite akkurat da. Det gikk over av seg selv, men vi skylte øyet hennes en gang om dagen.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 16/08/2006 :  13:20:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Skyll auget med saltvannsoppløysing, det tek det som oftast.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

-Kvika-

Norway
Innlegg: 91

Skrevet - 16/08/2006 :  13:41:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
Løkki? en sånn til mennesker? Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 16/08/2006 :  13:44:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Ja du får kjøpt det på apoteket. Skyll med det 1-2 gonger for dag, alt etter kor mykje puss som er i auget. Fortsett med det eit par dagar etter at det ser bra ut også, for å vere sikker. Om det ikkje hjelp kan du få resept på augesalve av veterinær.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Innlegg: 406

Skrevet - 16/08/2006 :  14:31:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
takk for alle tipsa..:)
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

hannev

Norway
Innlegg: 253

Skrevet - 22/08/2006 :  21:32:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Hva heter øyesalven?
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Lizzie+Tassen
» VIP

Innlegg: 133

Skrevet - 22/08/2006 :  22:06:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLizzie+Tassen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLizzie+Tassen  Svar med kopi av melding
Tassen hadde nettopp renning fra øynene. Tok på salve mot øyekatarr morgen og kveld, og dager etterpå var han frisk igjen:)
<3<3<3

.. Det som skjer,
det skjer..


Elsker deg Tassen<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.