hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frieserutstilling 27.08.06!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Frieserutstilling 27.08.06!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  10:59:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Nå nærmer frieserutstillingen i Lillestrøm seg med stormskritt ( www.norskfrieserforbund.no ) Og jeg bare lurte på hvem som har tenkt seg dit?? Enten det er som tilskuer eller med hest!!

For de som ikke har hørt om det bør dere gå inn på siden over, og absolutt prøve å få til en tur dit!!!

Dere som var der... Legg ut bilder her!!!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!!
Redigert av - Stall Nakkim den 05/09/2006 10:24:27

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  11:06:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg skal ikke dit, men ei jeg står på stall sammen skal stille frieseren sin. Hun heter Camilla, og hesten heter Fenaro. Ønsker dem masse lykke til!!!!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  11:12:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
ååå, han er fiiin han! Gleder meg til å treffe dem.
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:09:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt meg en tur hvis jeg får med meg noen. Tror Marianne skulle stille Lopke hvis jeg ikke husker feil??
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:10:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Ja, Lopke kommer!! Spennende

Wulfi

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:15:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg prøver å overbevise gubben om at vi selvsagt MÅ dit!
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:23:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Så bra Wulfi!!! Jo fler jo bedre! Tror det er rundt 40 påmeldte friesere! Blir skikkelig spennende. Så mange sorte perler på et sted!!!

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:28:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Det er på Jølsen, ikke sant? Når begynner det?
Kan jo hende jeg tar meg en tur og ser på

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:29:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Bare TANKEN på 40 friesere er nok til at jeg sitter og hoppe i stolen her... jeg bare så MÅ dit!
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:40:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
tror det begynner ni på Jølsen se på adressen over

Irene A

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:52:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Oj, det må jo være kanonbra med 40 Friesere på en og samme utstilling! Visste ikke at det var så mange i Norge engang jeg...
Så morsomt at hesteeierne viser hestene sine ((o:

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  13:56:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Nærmer seg faktisk 200 friesere i Norge nå. Om alle har papirer er jo en annen sak... Om tre år skal jeg ha med friesergutten min!! Og dette er jo en helt egen frieserutstilling. Hvor det kommer egne dommere og "Handlere" (de som løper med hestene) fra Holland. Skikkelig høytidelig og spennende.

Irene A

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  14:04:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nærmer seg faktisk 200 friesere i Norge nå. Om alle har papirer er jo en annen sak... Om tre år skal jeg ha med friesergutten min!! Og dette er jo en helt egen frieserutstilling. Hvor det kommer egne dommere og "Handlere" (de som løper med hestene) fra Holland. Skikkelig høytidelig og spennende.

Opprinnelig postet av Stall Nakkim

Det er jo kjempebra! Gleder meg til antall P.R.E. kommer opp i samme nivå ((:

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  14:09:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Irene! Du må komme på utstillingen da vet du!!!

Lopke

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  15:12:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
im there!!! tar med meg Line med Jetske (3 års hoppe) og Merete (m. Marinus, men uten hest) Merete er kjempesnill og vil hjelpe sånne som meg som ikke har prøvd en shit før..

Og så drar vi med Irene Murati som skal stille sin stoooore hoppe på 174 med stooort føll. Nydelig han. Det blir spennende.. Og med oss blir sikkert også flere..
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  15:48:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har noen den nøyaktige adressen til gården? Bruke gps for å finne frem, hehe..
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.