hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frieserutstilling 27.08.06!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Frieserutstilling 27.08.06!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  16:01:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har noen den nøyaktige adressen til gården? Bruke gps for å finne frem, hehe..

Opprinnelig postet av lillings

Jølsen Gård
Jølsenv. 9
2000 Lillestrøm

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  19:06:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
im there!!! tar med meg Line med Jetske (3 års hoppe) og Merete (m. Marinus, men uten hest) Merete er kjempesnill og vil hjelpe sånne som meg som ikke har prøvd en shit før..

Og så drar vi med Irene Murati som skal stille sin stoooore hoppe på 174 med stooort føll. Nydelig han. Det blir spennende.. Og med oss blir sikkert også flere..

Opprinnelig postet av Lopke

Gleder meg til å se den stooore hoppa til Irene ja!!!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Korumdalen_Frieserstall

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  21:35:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKorumdalen_Frieserstall  Svar med kopi av melding
Vi kommmer!
Og med på lasset har vi tre hopper, tre føll og vår nyyydelige vallak. Vi gleder oss!!
Alle som kan må jo bare komme, det er vvirkelig noe man bør få med seg!
Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  21:54:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Jeg har skikkelig lyst til å dra og se på, men er i Italia for en langhelg... Men til neste år skal jeg sette av helgen. Må være flott å se så mange friesere på en gang. Er det kun mønstring, eller er det rideprøve også?
Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 21/08/2006 :  22:15:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
Irene : er kun mønstring, men tror der skal vises fram en valakk under rytter ;) er kun på hingstene det blir tatt ride og kjøreprøver ;)

hilsen Lopke's disippel ;)
Gå til toppen av siden

Korumdalen_Frieserstall

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  22:47:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKorumdalen_Frieserstall  Svar med kopi av melding
Det er Hayke som skal vises fram med rytter:) iført portogisisk prydhodelag og matchene sal. Blir lekker da tenker jeg:) Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 22/08/2006 :  08:42:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
JULIE:

var hayke jeg tenkte på , men tenkte å ikke røpe det for dere :P men nå gjorde du jo det selv, så da er det jo bare gøy !! gleder meg så til helggen assa!! og neste år stiller jeg forhåpentligvis mine sorte pærler!!!
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  09:47:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Skjønner godt at dere er spent!!

Ta bilder, og lag en bildetråd når dere kommer hjem!!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  09:49:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Hey, jeg skal fotografere alt!!! Hilsen disippelen til Korumdalen frieserstall, hihi

Wulfi

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  12:52:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg får kanskje overtalt bestekameraten min til å bli med. Wheeeeeeeee...
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  09:59:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg får kanskje overtalt bestekameraten min til å bli med. Wheeeeeeeee...

Opprinnelig postet av Wulfi

Så bra!!!!!

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  13:09:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når begynner det?
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  13:13:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Når begynner det?

Opprinnelig postet av lillings

Bedømmelsene begynner klokka 11.00 på søndag

xxxx

Skrevet - 23/08/2006 :  23:45:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uffda,frieserutstilling..farli det..Kan ikke dra på sånt jeg..
Ender vel bare med at jeg selger gård og grunn og står der med en handsome dude i grima..
Er forresten ikke vanskelig å finne Jølsen gård.
Den ligger helt i enden av det som blir en kort grusvei når man tar av fra riksveien.
Etter du har tatt av fra riksveien skal du kjøre over en 3-4 fartsdumper i et lite trangt "bolig-strøk" og deretter svinge av svakt til venstre og man er fremme etter en pytteliten slette.
Det er også skiltet med <Jølsen> ved riksveien.
(Er ikke langt fra Lillestrøm og Sørum Fritidsgård.)

Er et vennepar av oss som eier gården,så jeg var der senest sist fredag og la faktisk merke til skiltet ved hovedveien.
You cant miss it..

Redigert av - xxxx den 23/08/2006 23:53:32 Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  12:09:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Klart du må komme nancy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke ta med lommeboka, he he...... Er jo et praktfult syn da!!!!!
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.