hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

Kurre

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  18:30:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anette:Jepp,det er riktig isis det!
En artig skrue av en flekketing.Hørte at hun hadde ridd på tur med haflinger og tenkte på deg,men da var det altså forrytteren.

Kjøre er greit,ingen problemer med å parkere,jeg finner lett og elegant fram (Og om noen sier noe annet ikke hør på dem!!)

Hmmm...kanskje Heidi har lyst til å være med på MIXetreff?? Hmm...må spørre...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  19:04:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det noen som skal ha med seg Hestefolk/Veninner til samlingen??
Så gi beskjed så jeg får noenlunde tall over dere, ang bordbestilling..

Nå er det 39!!! som er ganske sikre.. pluss den en del på listen er ikke bekreftet.. så med tiden blir vi kanskje 50??

Så hvis dere har påheng, vær snille å gi et hint..

Opprinnelig postet av Lopke

Jeg skal ha med meg en venn

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:10:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Huff, nå blir jeg nesten litt deprimert her.. har skikkelig lyst til å være med ut på kvelden og feste sammen med dere!

Men så har det seg sånn, at jeg skal ha med meg søskenbarna mine (17 og 20 år) og ei venninne av hu eldste. De to eldste på 20 skal jo naturligvis ut for å feste i Oslo på lørdagskvelden, men siden jeg har med søskenbarnet mitt som 17, kan jeg jo ikke la hu sitte igjen aleine i leiligheta hvor vi skal bo.. Snufs.. :'(

(pssst!! Noen som er behjelpelige med å skaffe fake leg?? haha ;) )

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:19:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

(pssst!! Noen som er behjelpelige med å skaffe fake leg?? haha ;) )

Opprinnelig postet av Wenche=)

Til meg også??

Helle: Du får høre med mora di, hadde vært knall om jeg kunne kommet til deg da Hvis ikke finner jeg nok på noe annet.

Wenche: hvordan kommer dere dere bortover?

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:40:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Wenche: hvordan kommer dere dere bortover?

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Vi skal kjøre bil. Er så heldig at begge de to eldste har både lappen og bil. Men tipper det blir bra trangt i baksetet på vei hjem. *Meg og Marthe nedlessa i masse hestesaker*
*s*

I fjor og året før det tok vi toget innover. Det fungerte veldig greit

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 16/08/2006 :  22:51:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Pssst Helene:
Hvis du vet om flere "ledige" billetter er jeg intr i å kjøpe tredagers-billett
Skader jo ikke å sitte nært Tromsø-folk (selv om jeg er uglesett av halve rideskolen, hihi)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:55:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å kunne komme. Har arbeidshelg den helgen(alt som skjer havner alltid på arbeidshelga mi, er det mulig!!). Men skal høre med sjefen min om det er mulig og få byttet helg. Har da vært så hyggelig og medgjørlig at det må jeg få fikset, hehe... Bare smile ekstra pent og sette opp valpeøyne så smelter jeg nok hjertet hennes, hehe...

Men regn med meg a, så skal jeg gjøre alt jeg kan...

Men er det noen som skal ta tog eller buss hjem på natta? Kjenner bare tre forskjellige i Oslo, og bare en av dem bor der fast(og for hun passet det ikke med besøk den helga). Hmmm, jaja, har jo litt tid og finne en løsning på. Får kjøre om det blir for vanskelig med annen transport...

*Lill gleder seg* =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:13:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hvor mye tror dere at hele greia hadde kommet på ca.? med dette restaurant opplegget, billett til OHS, hotell og reise fra bergen-oslo, oslo-bergen? Det kan jo hende jeg kan spinke og spare...
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 16/08/2006 :  23:44:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å kunne komme. Har arbeidshelg den helgen(alt som skjer havner alltid på arbeidshelga mi, er det mulig!!). Men skal høre med sjefen min om det er mulig og få byttet helg. Har da vært så hyggelig og medgjørlig at det må jeg få fikset, hehe... Bare smile ekstra pent og sette opp valpeøyne så smelter jeg nok hjertet hennes, hehe...

Opprinnelig postet av lillings

Du kan jo spørre Lopke eller Harneshaug om de kan bearbeide sjefen? De gjorde en sabla bra jobb med min

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:50:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Yes, ikke holdt han ut lenge heller så det var fort gjort (-:
hvorfor er du uglesett da Carambee? he he... ytret noen diskrè meninger???

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:59:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Pssst Helene:
Hvis du vet om flere "ledige" billetter er jeg intr i å kjøpe tredagers-billett
Skader jo ikke å sitte nært Tromsø-folk (selv om jeg er uglesett av halve rideskolen, hihi)

Opprinnelig postet av carambee

Haha hehe. Velkommen i uglesett av rideskole folk klubben. Holder meg lengst mulig unna folket der fra. Ska si i fra om jeg kommer over flere biletter

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:01:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
...er det tomt for 3 dagers billetter?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  00:06:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...er det tomt for 3 dagers billetter?

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Guuud, du er treig Anne!!! Ja, desverre, er nok flere uker siden det var tomt, og flere måneder siden de gode plassene forsvant... Du må nok ut på annonse-sidene og håpe noen blir syke eller noe slikt...

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 17/08/2006 :  00:08:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Yes, ikke holdt han ut lenge heller så det var fort gjort (-:
hvorfor er du uglesett da Carambee? he he... ytret noen diskrè meninger???

Opprinnelig postet av Harneshaug

Uglesett? Nei det vet jeg ikke helt. Da jeg holdt til der ytret jeg ikke meninger i så stor grad. Men stelte hesten til en som var dårlig likt, som ytret meninger og gjorde "sin greie". Så da..
Ingen skade skjedd (med meg, hehe). Og ja... Skal ikke gå mer innpå det. Kan jo være noen som føler seg truffet om de sniker innom og leser her

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:11:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Renate: D sto en 3 dagers bilett til salgs på annonse sidene. Prøv å send mail på den. Hadde vært skikkeli triveli om du ble med alle dagene:)
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.91 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.