hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

carambee

Skrevet - 17/08/2006 :  00:23:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Er den ny? Må gå å kikke. Sendte meld på en som sto, men hørte ikke noe :/
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 17/08/2006 :  00:30:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Unnskyld meg, men.. Er svartebørssalg lov? For det minner jo litt om det når billetter selges til høystbydende.
Joda, kjekt å tjene noen kroner hvis man alikevel ikke trenger det man har kjøpt... men

Ja vet.. OT.. Men måtte bare skrive det

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  02:06:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, kanskje jeg også skulle hive meg på? Skal jo inn over og være der hele helgen, har med meg min hestefrelste kjæreste og forhåpentligvis også hanna (Irja&Freyja) Og vi skal jo uansett ut, så kunne vært kjempegøy å være med på noe slikt noe... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  09:02:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er siste brev fra Egon:

Hei Marianne!

Beklageligvis så jeg for meg at dere var maks ti over 18 år og resten mindreårige.

Oslo Horse Show helgen er VELDIG travel her på Egon. Det beste for våre gjester, og Egon, er å ha langt mindre grupper på slike dager.

Selv om dere er mange vil vi likevel gjerne reservere bord for dere.

Jeg antar at alle skal gjøre opp hver for seg, så det blir vanskelig å organisere felles meny?

Vi organiserer det da evt. slik at alle bestiller og betaler hver for seg, som vanlig på Egon. Vi serverer etter hvert som rettene er klare.

Det må påregnes god tid på Egon denne kvelden da det vil være fullt hus, noe som kan føre til noe ventetid ved bestilling, og ventetid ut over det normale på mat.

Det vil etter alt å dømme være spiseplikt for alle våre gjester den helgen.

Regner med å få et litt mer eksakt antall fra Deg når vi nærmer oss noe.

Vi ønsker Dere velkommen!

Mvh,

Einar
Egon Byporten

Egon er altså åpen for oss den kvelden.. Har ennå ikke hørt noe fra Hard Rock.. Skal purre på dem idag.

Men det kan se ut som om det står mellom Egon og Bella Napoli??
(dog tror jeg Bella Napoli har bedre service osv. og er billigere og tviler på alle har spiseplikt.)
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  09:09:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
LOPKE DU ER FANTASTISK!
Maken til innsats!

Synes forresten ikke det høres ut som om Egon fortjener oss jeg....så det så...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 17/08/2006 :  12:02:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Enig med deg Kurre. Egon høres jo ut som noen snobber!
Dessuten er italiensk nydelig. Og mange av oss bruker jo i utgangspunktet mye penger på å reise til OHS...

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  12:04:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Kurre.. Bella Napoli!
Renate
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  12:25:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bella Napoli her også!

Renate: Du skulle fått deg en 3 dagers billett og blitt med!
Fant ut her en dag at vi har felles bekjente kjekke mannfolk hehe.

Therese
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  12:41:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
italiensk er bra! har de plass til alle oss da? jeg kommer sannsynligvis også alene, er jo noen jeg kjenner på mixen - men de bor liksom i bergen og sånt (f.eks. catharina). hehe, jaja, blir gøy uansett
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  12:43:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm.. Meg Renate? Eller Carambee-Renate? Hvilke kjekke mannfolk? ;-)
*Nysgjerrig*

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 17/08/2006 12:44:37 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  12:58:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Helle: Du får høre med mora di, hadde vært knall om jeg kunne kommet til deg da Hvis ikke finner jeg nok på noe annet.

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Skal snakke med mamma jeg

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  13:10:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å kunne komme. Har arbeidshelg den helgen(alt som skjer havner alltid på arbeidshelga mi, er det mulig!!). Men skal høre med sjefen min om det er mulig og få byttet helg. Har da vært så hyggelig og medgjørlig at det må jeg få fikset, hehe... Bare smile ekstra pent og sette opp valpeøyne så smelter jeg nok hjertet hennes, hehe...

Opprinnelig postet av lillings

Du kan jo spørre Lopke eller Harneshaug om de kan bearbeide sjefen? De gjorde en sabla bra jobb med min

Opprinnelig postet av carambee

Ja, kanskje det, hehe
Er ei dame, men de klarer nok det også de ;)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  13:19:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har nå ringet Hard Rock Cafe.. gadd ikke vente på mail, da jeg går på "kåringsferie" idag og min jobbmail er standby.

De kan desverre ikke ta imot så mange mennesker.. :( Hun anbefalte også Bella Napoli og var heller ikke overrasket over at Egon heller ikke kunne ta imot så mange som oss..

Så Bella Napoli tar imot 200 stk.Så da blir det ikke plassproblemer..

Og så må jeg jo selv si at han jeg snakket med fra Bella, var SUPERimøtekommende.. De ville fikse alt for oss.. Ville ta bestillingen med det samme..
De har hatt samme kokken i 35 år. Og har både pasta, pizza, fiske og kjøttretter på menyen. Og selvfølgelig hva vi måtte ønske av alkohol, selvom det ikke fremgår av nettsiden. http://www.bellanapoli.no

Så om ikke det er det beste stedet for oss alle?? Både ung og voksen og til alles lommebok?

Det ligger vist kun 2 min fra Spektrum, så det er jo ikke å forakte..

sånn, nå tror jeg faktisk at selv skrullete dansker kan finne vei :)
Da bestiller jeg der, om ikke mattilsynet setter kepper i hjulet innen nærmeste fremtid
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  14:16:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmm.. Meg Renate? Eller Carambee-Renate? Hvilke kjekke mannfolk? ;-)
*Nysgjerrig*

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Carambee Renate

Therese
Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 17/08/2006 :  15:22:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Unnskyld meg, men.. Er svartebørssalg lov? For det minner jo litt om det når billetter selges til høystbydende.
Joda, kjekt å tjene noen kroner hvis man alikevel ikke trenger det man har kjøpt... men

Ja vet.. OT.. Men måtte bare skrive det

Opprinnelig postet av carambee

Ja svartebørs er lov
Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.