hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  12:31:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
balla napoli,hehe.eller var det bølla.
er jo billig på napoli også,å det er vel ingen å forakte?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  12:35:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Samme for meg hvor vi spiser hen, men Bella Napoli er kanskje det letteste stedet å få plass? Dessuten eeelsker jeg italiensk mat

Gleder meg! Jeg kommer også alene på treffet, kjenner faktisk ingen her på MIX i "virkeligheten"
Det virker som om du har tenkt på det meste Lopke! Superflink er du. Morsomt at det kommer så mange i forskjellige aldre!

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  12:36:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hard Rock er nok mer fancy.. spennende retter?? mer liv.. dyrere men pent sted?
Bella Napoli er typisk italiensk/Pizza sted, stort, intimt og koselig og billig. Og vi er super velkomne.. Vet ikke med Hard Rock ennå, de har ennå ikke svart på mail.

http://www.hardrockcafe.no
http://www.bellaitalia.no

Hva med denne? http://www.jimmys.as

Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 16/08/2006 :  13:25:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anette;ali etc.

Jeg blir ikke over natten i Oslo,må hjem igjen og passe ponnisene,skal få sjekket opp litt busstider o.l. ellers kan man jo toge hjem til Larvik utpå natta,er vel sånne natt-tog.

Opprinnelig postet av Kurre

sjekk opp akkurat det der med tog, mener at siste "persontog" som går gjennom drammen går fra oslo i ett tiden på natten.
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  13:32:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg skulle gjerne gjerne gjerne vært med, men jeg tror ikke det lar seg gjøre siden jeg ikke har noe sted å overnatte, og dessuten skal det være med ei venninne som må hjem lørdag kveld. Men jeg skal finkjemme VIP'ene deres for bilder av dere, så skal jeg prøve å kjenne igjen noen av dere i spektrum, siden jeg vet hvor mange av dere sitter! Og jeg regner med at det ikke bare er jeg som skal på shopping i pausene
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  13:57:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anette;ali etc.
Litt treg med å svare her,men HM har vært DØDT her i et par dager (Ja,krise...STOR krise,særlig da jeg fant ut at dere andre tydeligvis har hatt fri tilgang hele tiden...Huff!) Anyway,klart vi kan dra sammen!!

Hadde tenkt å ta buss,Grenlandsexpressen som går ca 50 meter fra huset mitt og stopper på Rutebilsentralen i Tigerstaden.

Eeeenten kan du busse hit også kan vi busse videre,du kan kjøre hit,sette igjen bil og busse videre,bli kjørt hit og busse videre...Kjøre hit og kjøre videre...

Jeg blir ikke over natten i Oslo,må hjem igjen og passe ponnisene,skal få sjekket opp litt busstider o.l. ellers kan man jo toge hjem til Larvik utpå natta,er vel sånne natt-tog.

Jippi! Reisefølge! Nå kan jeg lære meg noe om Haflingere...(Har forresten elev/venninne med hest rett ved dere...Flekkete Isis som heter...Tadaa... Flekkur,Oi,nå går jeg langt OT her.

I allefullefall,detta kan jo bli gøy jo!

Opprinnelig postet av Kurre

Jeg hadde heller ikke tenkt til å bli natten over i Oslo, og jeg kan godt kjøre...vi må bare parkere i et P-hus før jeg må inn i selve Oslo..for DET er skummelt det Men jippijey, da gleder jeg meg

Denne isisen, er det den som står på Tanum? Forrytteren min rir på tur med den, tror jeg.. Vet ikke hva den heter da, har bare sett den fra veien jeg.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  14:11:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå kommer jeg til avgjørelsen;
Skal jeg eller skal jeg ikke?

For dere som har lest det, så må jeg betale halve delen av utgiftene på turen til og fra + billetter og sånt. Det blir ca. 2050 fra min smale lommebok. Jeg har 700 nå. Syns dere jeg burde tjene opp pengene eller dra neste år? Pappa har nemlig sagt det at om jeg ikke klarer å spare opp penger nok, så kan vi dra neste år (ihvertfall tenker mer alvor på det), men da er det vel ikke Mix-treff? Jeg har så innigranskavven lyst til å dra på Mix-treffet, nesten like mye som hele Horse Showet. Æsj. Hva skal jeg gjøre?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  14:36:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå kommer jeg til avgjørelsen;
Skal jeg eller skal jeg ikke?

For dere som har lest det, så må jeg betale halve delen av utgiftene på turen til og fra + billetter og sånt. Det blir ca. 2050 fra min smale lommebok. Jeg har 700 nå. Syns dere jeg burde tjene opp pengene eller dra neste år? Pappa har nemlig sagt det at om jeg ikke klarer å spare opp penger nok, så kan vi dra neste år (ihvertfall tenker mer alvor på det), men da er det vel ikke Mix-treff? Jeg har så innigranskavven lyst til å dra på Mix-treffet, nesten like mye som hele Horse Showet. Æsj. Hva skal jeg gjøre?

Opprinnelig postet av Ojdiis

Uff jeg forstår deg Øydis, ikke lett alltid. Men 2000 er også mye penger, det var det vertfall for meg når jeg var på din alder. Jeg blir faktisk litt rørt over at du vil spare opp så mye penger for å være sammen med en gjeng du har møtt på nettet. Det sier jo kanskje litt om hva vi egentlig føler for hverandre (kjære ) man knytter rare bånd, jeg savner mix når man ikke har tilgang, og ser frustrasjonen i innleggene deres og, når noe ikke funker (igjen..)

For å være fornuftig og voksen, så synes jeg kanskje det er en ide å vente. Bruk heller 2000,- på noe du ønsker deg og/eller kan brukes på hesten.
En mix samling kan arrangeres til neste år og!! SELVFØLGELIG!! og da er du også et år eldre og dine foreldre er sikkert ikke så nervøse..

Men jeg må jo si at jeg hadde sett frem til å møtes meg deg og alle andre og. Om du ikke kan komme er det jo trist. Men desto bare større grunn til å gjenta samlingen i 2007, ikke sant?
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  15:26:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har snakka med pappa, og han sier at han spanderer turen til neste år, siden det er mulig vi skal besøke slektninger da. Hele fammen skal være med, så da blir det ikke bare meg og redde foreldre =)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  15:45:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Wow Marianne du har virkelig ordnet. Har vært fri for hestemarked ett par dager å her skjer d ting. Kommer uansett hvor d blir. Ser også att jeg må ta en seriøs prat med Therese (Eikdokka) å få henne med på dette. Har en bilett til overs til henne. Så dette må bare gå i boks for henne å. Men jeg er klar. Gleder meg MASSE!!
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  16:19:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Åhh, Helene du er en knupp!
Jeg tippet du hadde en ekstra billett eller to etter alt som har skjedd.

Ble glad nå

Therese
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  16:32:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som skal ha med seg Hestefolk/Veninner til samlingen??
Så gi beskjed så jeg får noenlunde tall over dere, ang bordbestilling..

Nå er det 39!!! som er ganske sikre.. pluss den en del på listen er ikke bekreftet.. så med tiden blir vi kanskje 50??

Så hvis dere har påheng, vær snille å gi et hint..
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  16:49:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Men Therese da blir du med. Om jeg så skal pakke deg nederst i kofferten;) Hihi
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  17:10:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det noen som skal ha med seg Hestefolk/Veninner til samlingen??
Så gi beskjed så jeg får noenlunde tall over dere, ang bordbestilling..

Nå er det 39!!! som er ganske sikre.. pluss den en del på listen er ikke bekreftet.. så med tiden blir vi kanskje 50??

Så hvis dere har påheng, vær snille å gi et hint..

Opprinnelig postet av Lopke

Jeg tar me meg min kjære tanteunge og venninnen hennes. Visst d ble sånn att folk under 18 kunne være med. Også er d avklart at (Eikdokka) Therese blir med. Weeee.

Helene og gullan

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  18:08:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jepp, jeg er med. Jeg som ikke skulle på OHS engang

Hjelpes, jeg gleder meg skikkelig!

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.