hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  23:51:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ojoj, dette blir gøy! samme for meg om det er egon eller hard rock, synes begge stedene er bra jeg. egon er litt mer, tja, seriøst? vet ikke helt hva jeg skal kalle det.. hehe. så flink du er lopke!

og heia øydis, vi skal passe på deg! hehe, tja, nesten så jeg trengs å passes på selv i denne gjengen, men.. du må komme vøtt, stå på

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  23:55:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi går på 18 års grense da, slik at de som er 18 får vært med ut å festet. :D Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  00:06:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Åååå, nei nå MÅ jeg bare komme! :)

Gleder meg allerede jo. Skal ikke på OHS men :/ Synd..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  00:56:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg har kjempe lyst, men er blakk som bare det, for har nettopp kostet på Frisco ny western sal og dekken , ble dyrt det. Men hadde virkelig vært utrolig gøy.

Men vi får ta et treff i midtnorge en gang å, så vi litt nord over kan møte opp også=)

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  01:41:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
ÅÅ, Dette blir gøy!!! :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  02:15:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Fikk utrolig lyst når jeg leste lista. Sukk..
Kan diskutere litt med lommeboka, Helene (Stall Ringstad) og gubben. *jeg vil, jeg vil*

Therese
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  02:37:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Tonje å vil være meeed.. Men får ikke det til='(
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  09:34:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anette;ali etc.
Litt treg med å svare her,men HM har vært DØDT her i et par dager (Ja,krise...STOR krise,særlig da jeg fant ut at dere andre tydeligvis har hatt fri tilgang hele tiden...Huff!) Anyway,klart vi kan dra sammen!!

Hadde tenkt å ta buss,Grenlandsexpressen som går ca 50 meter fra huset mitt og stopper på Rutebilsentralen i Tigerstaden.

Eeeenten kan du busse hit også kan vi busse videre,du kan kjøre hit,sette igjen bil og busse videre,bli kjørt hit og busse videre...Kjøre hit og kjøre videre...

Jeg blir ikke over natten i Oslo,må hjem igjen og passe ponnisene,skal få sjekket opp litt busstider o.l. ellers kan man jo toge hjem til Larvik utpå natta,er vel sånne natt-tog.

Jippi! Reisefølge! Nå kan jeg lære meg noe om Haflingere...(Har forresten elev/venninne med hest rett ved dere...Flekkete Isis som heter...Tadaa... Flekkur,Oi,nå går jeg langt OT her.

I allefullefall,detta kan jo bli gøy jo!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  10:00:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
VEEELDIG OT her...
Kurre?Er du fra Larvik??
Jeg bor også i Larvik serru!

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  10:11:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke helt fra Larvik...har vært fra Larvik...er i nærheten av Larvik.
Jeg vet at du er fra Larvik...har snoket på VIPen...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  10:51:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
fikk dette svaret fra Egon:

Hei Marianne!

Vi kan ta en gruppe som dere, men det ikke ønskelig for oss denne helgen, dessverre.

Det er mulig å drikke alkohol selv om det er noen under 18 år tilstede, men dersom dette totalt sett er ungdommer, dvs. ikke foreldre eller lignende alder, er dette heller ikke ønskelig.

Vi har vår faste meny hele året, og har ikke spesialtilbud. Men Egon er definitivt et godt samlingssted i Oslo for folk i en bred aldersgruppe.

Egon Byporten ligger veldig nærme Oslo Spektrum.

Håper Du fikk noen svar, kontakt oss gjerne igjen.

Mvh,

Einar

Egon Byporten

hmm.. Mangler svar fra Hard Rock.. Kanskje de er litt mer positive.
Har også snakket med Bella Napoli (anbefalt av Plaza) De kan ta imot 200 stk. Ville gjerne vi skulle komme. Har både alkohol og mat. Veldig billig.. Ligger rett ved Spektrum.

Ka dere trur?

Hard Rock hadde jo vært kult da.. men må nesten vente å se hva de sier til en flokk som oss:)

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  11:06:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
balla napoli høres i hvert fall bra ut,men får holde oss oppdatert om svar fra hardrock.
alle skylder lopke en god klem, da hun tar insiativ sånn at det blir no mat og hygge på oss:P
snille lopke,klem:)P

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  11:08:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmmm.... bare jeg får mat, så er jeg fornøyd! Men Egon spiser jeg på hver mnd i Haugesund, så om vi får plass et annet sted med annen mat, så blir det bra! Krysser fingrene for Hard Rock jeg =)
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 16/08/2006 :  11:10:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hvorfor ikke dra på Bella Napoli da?
Vi trenger jo ikke dra på fancy "kjent sted alle har hørt om før-sted".

Den helga er det jo mange i Oslo. Så det kan jo bli vanskelig å få det til på de mest kjente stedene og.
Jeg blir uansett ikke misfornøyd med location, bare folka er like hyggelige som jeg har forventet

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  11:56:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hjelpe meg Marianne så flink du har vært!!!
Har vært bortevekk en stund jeg nå (jobb) og du ordner og fikser, supert (-:
Slanger meg på Carambee, samme for meg hvor vi spiser så lenge vi kan være samlet over en matbit og litt øl...
Bella Napoli høres smackers ut!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.