hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - LAG-NM 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 LAG-NM 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

HanneBF

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:07:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Noen som skal dit som deltager eller publikum?? Hvem vinner i år?? Hvem får sølv og bronse? Sees vi??

JIPPI!! Jeg ble tatt ut på Skauens lag!! Sees igjen om 4uker!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  21:07:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg skal i hvertfall dit å se på, det er på Lykseth i år også? Jeg aner ikke hvem som vinner, men jeg holder en knapp på Skauen i år jeg altså
Ja, vi ses!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  22:15:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jepp det er på Lykseth!! Blir knallgøy å være en del av laget. Vi stiller med Per, Helene, Guri og meg!!

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  22:53:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er der veit dere ;-) Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:11:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
hehe, jamen da sees vi jo da kristine! blir moro

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:23:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg skal hjelpe til under lag-NM, så jeg kan vel betraktes som publikum/funksjonær.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/08/2006 :  18:35:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
MÅ jo dit da, Lykseth er jo nærmest i "bakgården" avstandsmessig... ;)

ENDELIG en sjanse til å få litt dressur-input- igjen... Akkurate datoer? Har Lykseth noen hjemmeside?

*LisaGLEDEseg*
Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  22:03:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror kampen om gullet kommer til å stå mellom Stange og Skauen. Ellingsrud har jo "mistet" et av sine beste kort i Siril.
Stange har det samme laget som i fjor med Silje/Santano, Andrea/Bozz, Nina/Romeo K og meg med Le Mont eller Lope. Ettersom Nina skal ri Romeo er det jeg eller Silje som rir MA. Dersom jeg rir MA skal jeg ri Le Mont og dersom jeg rir MB skal jeg ri Lope siden de nye junior-programmene er så "kronglete" at de ikke passer så godt til Le Mont. Innviklet det her!
Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  22:33:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lykke til alle sammen!!!!!! Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:21:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Vi sees da Trude!! Kampen står nok mellom "oss" ja!!

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  23:38:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lisa: Lykseth har ingen hjemmeside desverre :/ Men du får hilset på Ibbus da! :D Han står oppstallet der, nemlig ;) Datoene er 9-10. september :) Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:58:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Men har ikke Majorplassen nok til å få seg et lag da? Er det en ny klubb forresten, har liksom aldri hørt om den før..
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  10:54:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor ligger egentlig Lykseth?

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  10:56:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvor ligger egentlig Lykseth?

Opprinnelig postet av Christina Og Moonlight

I Furnes, like ved Hamar.

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  21:59:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
majorplassen er ingen ny klubb nei. Jo De har kanskje det med siril, kristina og hvem søren var den siste jeg tenkte på...? hjerneteppe!! arg

Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  22:08:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Majorplassen er klubben "til" Stall-K. De har 3 på laget. Siril med Rainman, Kristina Rutledal med Dunja og Hannah Hurvenes-Clarke med Justine O`Connor Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.