hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - LAG-NM 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 LAG-NM 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  23:17:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Hm, jeg har liksom aldri hørt om Majorplassen før jeg.. Hvis jeg tenker veeeldig nøye etter, kan jeg ha sett det har stått MAJO som klubb på noen ryttere på stevne, men jeg hadde ikke hørt hele navnet før jeg kom på Skauen.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 27/08/2006 :  18:01:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tror enten Skauen eller Stange vinner.. Stange har jo vunnet 2 år på rad, så de er jo på "hjemmebane" igjen.. noe som kan være en stor fordel Skauenrytterne har jo gjort det veldig bra i år! de har jo 3 som har ridd NM + Guri som er kjempeflink. men Trude har ridd veldig bra i år så det blir spennede å se har ikke sett de 3 andre ri i år :S GLEDER meg jeg har ikke sett Romeo K gå siden Breeders for 6 åringer i fjord jeg og da så han kjempefin ut! dette blir kjempespennede!! Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 27/08/2006 :  19:36:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen endringer... Nina kommer ikke til Lag-NM for Romeo har problemer med en tann så det blir jeg, Silje, Andrea og ei som heter Mette Rønning med Tabita. Hun gjør det habilt i MB-klasser. Jeg skal ri MA med Le Mont. Han er superfin for tida og vi lader opp med E-stevne i Sarpsborg helga før.
Majorplassen har dessuten trekt seg...
Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 27/08/2006 :  19:55:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
åå.. det var synd for Nina:( OI! har majorplassen trokket deg:O
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  20:11:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Så da er det vel:

Stange
Skauen
Tanum
Ellingsrud x2
Skien
Nøtterøy
Drammen

som skal ri da eller??

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 27/08/2006 :  22:57:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
er vel det:) Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  21:21:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Fett!!

Da gleder vi oss til LAG-NM dere!! Dette blir stas!!

Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 28/08/2006 :  21:37:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som veit laget til drammen?? visste ikke at de skulle ri jeg.. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  08:40:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Majorplassen har vel ikke trukket seg, da de aldri har hatt noe lag påmeldt i år.

De har i år kun tre aktuelle ryttere for å stille lag. Fordi den aktuelle MA-ryttern er opptatt med andre ting denne helga (les: fått forespørsel om å være forlover i en barndomsvennindes bryllup, noe man ikke kan takke nei til..), har det heller ikke vært planer om at de skal stille lag i år. De kommer nok igjen med lag senere.. Vet også at den aktuelle MA-ekvipasjen har et tett program fremover, med langt viktigere mål enn å starte MA i lag-NM med en GP-hest. Med en hest tilgjengelig denne sesongen vil jeg tro at lag-NM iallfall er av en slik "orden" at det er naturlig å nedprioritere dette, iallfall når man i tillegg får en slik forespørsel på privatplan.

Majorplassen kommer nok til lag-NM senere. Om ikke i år, så kanskje ennå sterkere neste år Dumt de ikke kommer i år, men har forståelse for at det av og til finnes ting som også er viktigere enn hest og lag-NM. Lag-NM har man dessuten hvert år.. De har dessuten flere lovende ryttere i stallen, så kanskje det blir fullt lag neste år også.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 29/08/2006 09:02:34 Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 29/08/2006 :  19:04:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja.. skulle ikke Majorplassen starte da.. Kristina med Dunja, Siril og Rainman og hun med Justeen O`connor eller no..? hmm..

Nes Rideklubb har meldt da

Dette blir et spennende lag NM
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  21:23:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Majorplassen har snakket om og starte, men ikke bestemt seg enda..

Vet ikke helt drammen, men tror det er :
Vera Galtung, Line HAmre, Nina også et par til er aktuelle ihvertfall!!

Så kult det blir med nes da. Hvem er på laget til nes??

Så da er det:
SKAU
STANG
DOR
NØTT
ELLI x2
TANU
NES
SKIE

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  22:25:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hørt rykter om at Blakstad også stiller lag. Og at Skien har 2 lag..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  22:46:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
JA, det har jeg og.. da er vi plutselig opp i 11lag, dette blir dritt spennende!! Så mange lag har det vel aldri vært før. Det blir en rimlig heftig MB-klasse da!! HEhe!!

SKAU
STANG
ELLI x2
SKIE x2
TANU
BLAKS
NØTT
DOR
NES

GLEDER MEG MASSE!!

10dager folkens til det braker løs... IGJEN!!!

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  08:34:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hørte noe om at det kanskje var 13-14 lag.. Mulig noen av de allerede påmeldte klubbene stiller med to lag? Skal ikke Bærum ha lag? De pleier jo det..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  20:18:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lagene i skrivende stund er:

Stange
Skauen
Nøtterøy
Drammen
Hedemarken
Tanum
Skien 1
Skien 2
Ellingsrud 1
Ellingsrud 2
Blakstad
Moss
Nes

Bærum hadde ikke nok til å få lag i år
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.