hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Long time,no see!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Long time,no see!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

carambee

Skrevet - 14/08/2006 :  14:54:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Sjønner deg godt jeg Lene.
selv om jeg ikke har hatt noen problemer med å få opp sidene her, så er jeg lei MIX'en IGJEN...

Men er jo ikke lei de gode gamle folka her inne da... Bare lei av de samme temaene, og av nye som vi på "lære opp" på ny (no offence, men sånn er det bare).

Så jeg skriver lite, selv om jeg titter litt innom

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  14:56:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å om ikke Bente sitt innlegg var nok for å få deg til å forandre mening må du vite:
Vi blir veldig og om du forlater oss... Så vær så snill og bli

Vær så, vær så snill

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:31:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg titter innom fra tid til annen, og skal se om det kan bli oftere når jeg er på jobb...da er jeg mye på nattevakt,og har all verdens tid...

Ellers...takk alle sammen, dere er en flott gjeng!
Og grunnen til at jeg kommer innom i det hele tatt...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:33:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ååå du er da også herlig, Lene
Nå ble jeg såå da jeg leste at du kommer innom oss her inne likevel, og syntes du fortjener en eller flere!!

Kjempeflott og høre at du ikke har tenkt og forlate oss helt altså!!
Du er dypt savnet skal jeg love deg!!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:36:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, Lene fortjener virkelig en blomst opp hvert nesebor

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  01:32:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjønner deg meget godt Lene. Jeg pendler også mellom her og EO's forum, og føler MIX'en er mer uerfaren og ung. På EO's forum er tettere mellom brukerne, og 'alle kjenner alle'. Som en stor familie. Mens dette 'lekehagen', hvor jeg lufter småting som spill og etterlysninger av kjendiser, i tillegg til å lære (Og dele lærdom) selvfølgelig. EO's forum er mer voksent og seriøst, og alt for mange der er redde for å tråkke hverandre på tærne. Her blir tær tråkket flate daglig, og ingen bryr seg. Hadde en lang pause fra MIX'en, men fant etterhvert ut at jeg savnet den. Selv med enkelte barnesykdommer og serverproblemer. Kan vel egentlig si at det ene forumet utfyller det andre.
Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 15/08/2006 :  10:20:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mmmmmmm,nuvel....

Synes ikke det er mer "tærtråkkere" her på Mix enn andre steder.
Bør vel heller ikke glemme at dette er det største forumet og dermed mest "utsatt".
Uansett blir det vel en synse-sak.

Men at det er en meget ustabil nettside skal jeg skrive under på..
Det blir et irritasjonsmoment kan man vel si ,og gud veit hvor mange timer jeg har kasta bort mtp. Vip-oppdateringer osv. fordi serverene ikke har samarbeidet eller det har vært annet kluss.
Det var også en av grunnene til at jeg sletta den og lagde meg egen.
Det er det sikkert flere her som har gjort og det er ingen positive signaler på sikt for HM og deres vip-brukere, vil jeg tro.

Men men,nå virker det da sån noenlunde igjen så da er det vel bare å nyte det mens en kan..

Redigert av - xxxx den 15/08/2006 10:22:41 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:30:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt rart at MIX ikke en gang i blandt i det minste forklarer hvorfor servere er nede "nesten hver helg".. det er grusomt irriterende, og hadde vært fint med en forklaring i det minste.. En meldig om at "noe skal gjøres" de kommende dagene, så forvent problemer eller noe i den duren.

At folk irriterer seg så voldsomt at de flytter forum burde være en tankevekker til MIX. De burde være såpass ansvarlige å gi en forklaring eller prøve å gjøre noe med problemet..

Men synes det er litt typisk, så snart det er noe galt eller man stiller spørsmål, forholder de/Denne personen seg helt taus.. Men blir det diskutert abort eller prevansjon er de der på flekken :)
Eller er aktiv på dressurtrådene, men ikke som "MIX".. synes det er veldig rart jeg..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/08/2006 :  10:46:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner deg godt jeg også Lene.

HM er ustabil. "Mistet" mange av de kloke medlemene. Synd.

Driver mellom Ellens forum og dette. Men er ikke aktiv på Ellens jeg da. Leser litt rundt og finner mye intressangt der.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:49:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Er nesten bare på MIX jeg, så har ikke så mye erfaring fra andre forum. Men irriterende at ikke HM kan gi oss en forklaring.. Folk er mye mer forståelsesfulle om vi bare får vite HVA eller HVORFOR. Sånn er det bare.

Som Bustetrollet sier, mange av de "kloke" medlemmene er borte, eller svarer sjeldent. Det er MYE fjas på forumet nå, og lite interessante hestedebatter... helt greit med "hva spiser du" tråder, men det blir litt slitsomt når disse trådene alltid dominerer. LIsten over aktive emner under "mellom himmel og jord" er jo milelang hver gang...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  14:12:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja sant det Anette, listen er lang der...
Og mange av de som kunne gi gode og utfyllende svar er borte (ikke for og fornærme noen her, for alle er unike her inne!!).
Var inne på E.O. sitt forum men syntes slike forumer som er der blir så lite oversiktlige.. Like best oppstett til HM, hadde det bare vært slikt oppsett på andre forumer også hadde jeg nok også vært aktiv inne på andre forumer selv også.
Men HM er jo bra??! Helt enig i at de bør oppdatere oss med hva som skjer med HM, særlig i helgene
Og det irriterer grenseløst at de ikke kan si fra på forhånd heller..(Men de er lysvåkne med èn gang vi nevner, mensen, prevensjon, sex og religion osv...)

Men syntes det er trist om flere velger og bruke andre forumer og ikke være her innimellom, det blir fort stille og kjedeligt her inne da..
Men vi er da ikke en "lekehage" her inne??
Syntes vi har hatt det ganske så fint her inne, og tråkke hverandre på tærne?? Nei det syntes jeg ikke.. Men vi er jo alle forskjellige, noen er kanskje mer nærtagende enn andre.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  14:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føler litt for å presisere hva jeg mener...

Jeg tenker som så at Mix er en flott plass å være til vanlig, det er underholdende, lærerikt og man kan få til en skikkelig diskusjon her, på godt og vondt...
Jeg tror (?) ikke jeg har vært av dem som har så veldig såre tær, kan i allefall ikke huske å ha tatt meg vodsomt nær av noe som har blitt sagt. Og jeg ser ikke på HMmix som noen lekegrind, tvert imot...jeg har lært utrolig mye av å være her! De fleste av medlemmene jeg "kjenner" er flinke, på sine områder. Noen på foring, andre på dressur, sprang ol. Andre er gjerne ikke så flinke til å formulere seg ang konkrete spørsmål om hest, men er dyktige til å oppmuntre andre. And so on...

Men...og det er et stort Men...

Hvor er moderatorene??? Hvor er dem som skal opplyse oss brukere om hvorfor sidene er nede, hvorfor det er problemer osv.
Som andre har påpekt, så er de flinke til å slå ned på tema de ikke anser for å være diskuterbare på Mix...
Men hva med resten? Det har blitt etterlyst så mange ganger en forklaring...men har til dags dato kun sett dette blitt gjort en gang. Og den gangen reagerte brukerene med forståelse, intet annet...
Jeg syns helt ærlig at brukerne på Mix bidrar med så mye for HM at det minste de kunne fått tilbake var litt innsikt i hva som gjør at det er så mye styr med sidene enkelte ganger...

Min teori er at ettersom brukerne på vip-sidene har lov til å laste ned ubegrenset antall bilder, så sliter serveren med å klare å oppdatere. Dermed faller enkelte sider ut, eller blir trege med å åpne seg.
Med så mange brukere er det klart at det blir en ekstra belastning i helgene, da enda flere har tid til å sitte foran pcen...
Tar jeg feil?

Hva da med å begrense antall bilder, så brukerne vil være hakket mer selektive...og serveren ikke så mye "å jobbe med"...?
Eller ville det ført til ramaskrik?

En fordel er det jo med denne verifiseringen, da man etterhvert kan luke bort dem som ikke er aktive, har "tulleviper" ol. Mye vil nok frigjøres der...så lenge de blir fjernet, vel og merke...

Nei, jeg vet ikke...men må si jeg er sjeleglad for at jeg ikke er blandt dem som skal holde styr på alle problemene, og brukerne...

Men håper jo såklart at Mix etterhvert vil bli kvitt diverse "barnesykdommer"...det begynner vel bli på tide etterhvert...?
Da tror jeg flere av de "gamle" brukerne vil komme igjen...

Lopke

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  15:25:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er så enig Lene.. akkurat dette har jeg forespurt MIX flere ganger.. men ingen svar.. kun sensur.. det er de flinke til..

Synes bare det er trist at flinke hestefolk og flere som allerede er stukket av, ikke "gidder" pga problemer som sikkert kunne unngåes.. Jeg synes MIX burde komme med en kommentar til alle disse spørsmålene snart..
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  18:11:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal slutte å skrive på natten tror jeg *sukk*.

Kopi av melding:
Men vi er da ikke en "lekehage" her inne??
Syntes vi har hatt det ganske så fint her inne, og tråkke hverandre på tærne??

Nå må dere ikke ta alt så bokstavelig da! Lekehage var kanskje feil ord, men det var et kompliment. Jeg mente heller ikke at vi stadig tråkker hverandre på tærne, men om noen kommer med et lite sleivspark så går ikke alles verden i grus fordet!

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  18:16:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg forstod hva du mente, Tone Kristin *s*

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.