hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Long time,no see!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Long time,no see!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lene.

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  01:14:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei til alle "gamle" brukere

Og hei til alle jeg ikke har "truffet".

Lenge siden jeg har vært her nå, og må innrømme jeg fikk litt sjokk når jeg så listen over aktive emner...*s*

Jeg har vel stort sett "flyttet" herfra, over til noen andre sider...noe jeg ikke trodde skulle skjedd meg, så adikted jeg har vært til HM før...
Men dessverre så ble det til slutt mer til irritasjon, enn til morro å prøve å komme seg inn på sidene...
Derfor er jeg bare kort innom for å si "Hei"
Jeg kommer nok ikke til å være her så mye mere...til det er for mye rot... Men kommer iallefall innom siden min til tider...

Kos dere videre i sen-sommeren, og gled dere til en flott vinter, med masse barbak ridning i dyp-snø!

Lene.

Takker for meg.

Lopke

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  01:22:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neeeii... bli! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  01:44:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Neeeii... bli!

Opprinnelig postet av Lopke

Marianne! Du la på i telefonen for en halvtime siden og sa du måtte legge deg! Og så finner jeg deg her på Heastemarked Høh! Marsj i seng!!!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  08:39:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Neeeii... bli!

Opprinnelig postet av Lopke

Marianne! Du la på i telefonen for en halvtime siden og sa du måtte legge deg! Og så finner jeg deg her på Heastemarked Høh! Marsj i seng!!!

Opprinnelig postet av TORHILD

ups.. jeg la meg rett etter dette innlegget he he he..
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  09:14:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Helt enig med Marianne : LENE VÆR SÅ SNILL OG BLIII HER DA?!.....
Vi kan jo rydde her vi? Vi kan gjøre hva som helst vi for at du skal bli værende her hos oss

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  10:17:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Japp. Fortell oss hva som er rotete og uryddig, så skal vi nok få ordnet opp ;)

Har vært en del problemer med selve forumet den siste tida, men ser ut til at det har ordnet seg nå :)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:09:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er vi så teite at du ikke orker oss mer?
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:33:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
For om vi er teite så kan vi fikse på det også
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:39:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og der fikk Lene dårlig samvittighet...

Det har ingenting med brukerene å gjøre...dere må jeg ærlig innrømme jeg savner...
Men jeg orker ikke alt rotet med sider som ikke viser, site som ligger nede osv...
Har vært her en god stund nå etterhvert...og det har ikke blitt bedre på den tiden, snarere tvert imot.... Dessverre har hm mistet flere dyktige brukere, som har hatt mye kunnskap og oppmuntring i løpet av tiden, nettopp på grunn av dette...
Kunne nevnt flere, men dere ser nok hva jeg vil frem til...
Flesteparten av dem har bare forsvunnet, litt etter litt...

Jeg kommer nok til å stikke innom fra tid til annen, må jo følge litt med på hva dere foretar dere

Og dersom noen ønsker å ha kontakt så er det bare å sende meg en mld, så får dere msn-adressen, evt mail-adressen.

Ellers finner dere meg også på ellens sitt forum... og på vg-blogg som Ephemera.

Kanskje jeg blir mer aktiv igjen senere, om ting tar seg litt opp?
Vi får se.

Det er ikke meningen å svikte noen her...

Klem...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:45:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
For Ellen sitt er såå mye mer oversiktlig ;-) (Måtte bare) Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:53:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For Ellen sitt er såå mye mer oversiktlig ;-) (Måtte bare)

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Nei, men det er da ikke det som er poenget heller...

HM er oversiktelig nok det!
Faktisk et veldig bra oppsett, og enkelt å finne frem i.
Problemet er jo at det hjelper fint lite når sidene bruker så lang tid på å komme opp...hvis de i det hele tatt kommer opp...

nn

Afghanistan

Skrevet - 14/08/2006 :  11:53:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmpf! Dette gjør du kun ene og alene for å kose deg med å lese om alle som vil at du skal bli...!

BUSTED!!!

Bli`a Lene Jeg skal sende en mail til Spoff og Robert og be de skjerpe seg noe alvorlig!!!
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:58:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmpf! Dette gjør du kun ene og alene for å kose deg med å lese om alle som vil at du skal bli...!

He,he,he...ja, tatt på fersken...

Dette er et tema som har vært oppe x-antall ganger før...og det har ikke blitt noe anderledes av den grunn... Desverre....

Men som sagt, jeg er her nå, og kommer nok innom igjen med jevne mellomrom... Og jeg er innom for å lese av og til også, da innlegg fra dere jeg "kjenner" mest...

Synd det er slik, for jeg har hatt en fin tid her! Og både ledd, grått, irritert meg, og fått støtte...

Det er en fin gjeng her...*sukk*

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:43:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Om vi er fine og får frem så mange følelser i deg så syntes jeg virkelig du skal bliii Lene
(Bente mangler smileysene sine siden hun har datakraæsj og må låne sin datters pc ), hadde jeg hatt tilgang til smileysene kunne jeg smisket enda mer for og få deg til og bli her inne da..

Kommer du til og bruke vipen din eller mister vi deg der også?...

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:57:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

(Bente mangler smileysene sine siden hun har datakraæsj og må låne sin datters pc ), hadde jeg hatt tilgang til smileysene kunne jeg smisket enda mer for og få deg til og bli her inne da..

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Masse smilyes her

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  14:49:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jippi det var de jo

Ok, her kommer en aldri så liten gruppeklem til deg lene, fa oss alle her inne. Kanskje det kan overtale deg til og bli hos oss?..
Og se hvor bra MIXen fungerer nå, den er superduuper nå den

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.