hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MORDDYR!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 MORDDYR!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  10:40:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uhuhu... nå er jeg lei meg! Skulle ut og gi kaninungene mat (har to små i et bur), men såg bare en. Men der er en liten grå ulldott inni hjørnet med sprinklene, har han rømt? tenkte jeg. MEN DET VAR BARE HODET HANS SOM LÅG DER!!!! Stakkar stakkar fine babyen min! Han har sikkert lagt der og sovet, og så har et dyr fått tak i halen, bakparten eller noe, og prøvd å dra han ut gjennom sprinklene. Men hvilket dyr? sprinklene er jo bare 1,5 cm store... Åhhhh... fælt.... kun hodet igjen.... SNUFS!

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  10:47:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
åi da. stakkar babyen.. rev? eller har Falco vært sulten?

uff uff.. det var sikkert ikke koselig å stå opp til.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  10:49:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Katt kanskje?

Huff, stakkar liten :(

www.hestene.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  10:54:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy Marianne! Falco har vært inne i hele natt han, og han gjør ikke slikt med ninusene mine! Dessuten har jo han labber på 10 cm, så han er aaaalt for stor! Katt, ja jo jeg har jo det, men de er jo også vant med kaninene, og gidder ikke se på de. Kan jo være en villkatt da. Men hvordan få labben inn 1,5 cm? Ville trodd at klørne bare rev den sunt da. Men hva med en stor fugletype? Et spist nebb klarer jo fint å gå inn der og holde fast. Stakkar stakkar... Var så fælt med bare hodet!
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  11:08:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkar Liten!!! Gla min bor på tarassen så ingen kan ta han! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  11:12:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
orm??
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  13:25:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stakkar Liten!!! Gla min bor på tarassen så ingen kan ta han!

Opprinnelig postet av jossa

Fugler flyr på terassen også
Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 16/08/2006 :  13:28:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
har "noe" kommet seg igjenom sprinkler på 1,5 cm og spist opp nesten en hel kanin ?

hvor gamle er ungene og vet du kjønn ? sånn ca størrelse på de ?

Redigert av - smulemor den 16/08/2006 13:29:25 Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  13:45:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dersom ungene er små, hender det dessverre at mor selv eter ungene dersom de føler seg truet...
Om det er det som har skjedd her, vet jeg jo ikke...men det er vanligere dess yngre ungene er...

*Trøsteklem*

Redigert ettersom jeg så du har skrevet "to små i samme bur"... Da er ikke mor sammen med dem lengre? Og kan altså ikke være synderen...

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 16/08/2006 13:48:14 Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 16/08/2006 :  15:48:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
kanskje en sulten liten mink? :P eller røyskatt?
En hest er ikke bare en hest! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  18:34:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sulten markmus.
De kan være fæle på denne tiden av året...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  20:32:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sulten markmus.
De kan være fæle på denne tiden av året...

Opprinnelig postet av Kurre

Men kanineungen er jo 5 ganger så stor som en markmus, så det går nok heller ikke....

Men det rare er at det er ikke antydning til pels, ben, blod eller noe utenfor buret. Var ei venninne som mente at hadde hun ikke vist bedre, ville hun trodd at det var mennesker som hadde gjort det... Men kan folk være SÅ grusomme? Midt i uken? Og da hadde de vel tatt den andre også? Skjønner ingenting jeg... Må være en form for rovfugl tror jeg, en hauk kanskje?

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  21:16:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Uff det var tirst...
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  21:40:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Huff. Min kanin-Beauty, kalt Bolla(Veldig tjukk) og søsteren Trampe, som var naboens kanin, stod ute i innhegning. Sånn bur, så var det en trapp opp til det, også var det netting rundt. En natt hadde en grevling kommet seg inn til dem, men Bolla hadde klart å hoppe opp i "huset". Det hadde ikke trampe, og siden hun var knøttliten, blei hun spist med en gang. Morgenen etter lå bare skinnet hennes ute igjen på gresset Grevlingen hadde knekt en tann, et øre og bitt Bolla mi i annsiktet Så dro vi til dyrlegen med hun, og hun levde i 2 uker, men det rant masse verk ut av nesa og munnen, og vi måtte gi hun pencilin, og hun ville ikke spise eller drikke. Hun pustet også veldig tungt. Etter to uker sa dyrlegen at det var best vi avlivet henne. Det var greit for meg, for jeg så at hun ikke hadde da bra Så nå slipper hun å ha det vondt!<|3
R.I.P Jenta mi<3 Håper du har det godt<3

Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:16:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Dakars liten... :( det samme skjedd med den ene kaninen min også i forfjor.. Liten uskyldig kanin som lå opprevet og død i buret en morgen jeg skulle gi kaninene mat.. Jeg fant et ørlite hull, og siden det var for stort for både rev eller katt; så var det sannsynligvis en stor rotte..

Kanskje det er dette som er hendt med din lille? Enten rotte eller mink..

Men går de sammen med moren? Har opplevd at moren har drept sine egne dersom hun har blitt stresset eller skremt..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  23:33:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, moren var ikke med de. De to var gamle nok til levering, og var i eget bur. Mamma tipper også på mink...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.