hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hest med tre sko, og ingen hovslager!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 hest med tre sko, og ingen hovslager!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  02:14:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har heldigvis ikke opplevd dette selv med at hovslageren ikke kommer. Han som skor min hest er kjempegrei, og kommer til avtalt tid. Han har til og med kommet samme dag som jeg ringte for å sette på en sko som hadde falt av!

Opprinnelig postet av Optigbørs Suzett

Hvem er det du bruker? Bare lurer, siden du bor sånn ca i samme område som meg (rogaland), hvis jeg husker rett:)
Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  02:20:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
åå, nå har jeg helt jernteppe på fornavnet:p Men etternavnet er hvertfal Kvithyll. Har nummeret hans, kan jo sende det til deg på sånn personlig meldig hvis du vil?
Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  03:46:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Å, er det han du bruker ja... Vet hvem det er. Hadde vært kjempegreit om jeg kunne fått nr, så har jeg et alternavtiv til hovslager når/hvis jeg bytter... Gå til toppen av siden

Heggvin

» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  13:26:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Smeden jeg bruker han er bare helt super,ringer opp igjen viss jeg har ringt,han kommer når han skal og kommer å setter på sko viss hesten har mista en,og da kommer han samma dag. Og han er bare super flink.:) Gå til toppen av siden

Tømtern

» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  08:09:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
om hesten ikke blir skodd i løpet av 3 månder, så kan man ringe dyrevernet har jeg hørt.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Ha ha er de flinke til å sko?
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  08:41:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg må bare si hvor frustrerende det er, jeg vet det! Det er flere hovslagere her i Bergen da regner jeg med, men ikke alt er godt nok for hesten min. Og når hovslageren jeg ville bruke aldri kom når han sa han skulle, så stod heller hesten min uten sko til han kom. Jeg tørr rett og slett ikke bruke andre hovslagere. Men det som har skjedd nå nylig, er at de siste gangene han har skodd hesten min, har han begynt å sko helt... Forferdelig rett og slett. Slurver og er ferdig på usannsynlig kort tid.

NÅ har jeg funnet meg drømmemannen, hovslager altså, han er helt perfekt, er litt i lykkerus enda. Han er utrolig dyktig, billig er han også. Så slår han ikke hestene, han bruker ikke vold i forhold til mange andre hovslagere i området. Er utrolig fornøyd, og hesten min sine høver ser flotte ut nå :-)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  08:56:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter å ha lest dette her, må jeg nok si at jeg er heldig med min/e smed/er. Han jeg vanligvis bruker, kan være litt vanskelig å få tak i, men når jeg får tak i han og vi har avtalt dag, så kommer han når han skal. Utrolig deilig. Pleier å avtale med han at han skal ringe når han er på vei og det gjør han. Han har også kommet og skodd om hesten i helg når det har vært behov for det. Og om han ikke kan komme har han andre gode smeder og anbefale.

Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  15:54:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
om hesten ikke blir skodd i løpet av 3 månder, så kan man ringe dyrevernet har jeg hørt.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Ha ha er de flinke til å sko?

Opprinnelig postet av Tømtern

om folk ikke skor hesten sin, fks når den står på sommer beite og mister en sko.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

mammatil1

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2006 :  22:39:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemammatil1  Svar med kopi av melding
jeg har nummeret til trygve lundevold, om noen er interessert i en god hovslager te hesten sin i nøden
om dere vil ha det, bare spør meg:)

Sett pris på det livet du har idag, imorra kan det være borte Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.