hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snus eller røyk?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snus eller røyk?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  17:19:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Er det synet av jenter som snuser dere synes er stygt/ekkelt? Eller er det selve snusinga?

Selv synes jeg det kommer ann på om det vises eller ikke da (om man har stor/liten snus, midt på eller på siden). Jenter med stor kake som tyter ut "midt på" er helt forferdelig.

edit: Synes ikke løssnus er særlig lekkert uansett, posesnus er mye bedre.

Therese

Redigert av - Eikdokka den 11/08/2006 17:22:06 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  17:33:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Begge deler, for min del. :-| Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  17:52:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
vel.. det ser stykt ut.. ser vel litt mer ekkelt ut på jenter av en eller anne grunn. ekkelt både løs og i bleie. Tanken om den bare ligger der i spyttet uansett om den kan ses eller ikke. Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  18:09:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Iiiiik, hater folk som røker! Går nesten å tar røyken ut av henda til folk, og jeg sier dem rett opp i trynet hva jeg syns om å røyke i nærheten av andre folk!
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  18:49:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Iiiiik, hater folk som røker! Går nesten å tar røyken ut av henda til folk, og jeg sier dem rett opp i trynet hva jeg syns om å røyke i nærheten av andre folk!

Opprinnelig postet av Wiindy

Er ikke det å overreagere litt kanskje?? Eller gjør du det, når du bare skriver nesten?
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  19:22:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg verken røyker eller snuser, men har gjort det. Trodde jeg var avhengig når jeg var yngre.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  19:22:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Er ikke det å overreagere litt kanskje?? Eller gjør du det, når du bare skriver nesten?

Opprinnelig postet av Lopke

Enig med Lopke. Pleier folk som røyker å komme bort til deg og blåse røyken opp i ansiktet ditt når de ser deg, kanskje?

Røyker selv; i perioder røyker jeg mye, mens andre ganger kan jeg gå i flere dager, og kanskje opptil uker uten. Har prøvd snus noen ganger, da kun posesnus, og med smak. Liker røyken bedre, ja.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  19:34:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Enig med Lopke. Pleier folk som røyker å komme bort til deg og blåse røyken opp i ansiktet ditt når de ser deg, kanskje?

Opprinnelig postet av batta

Åh, det hender seg da røykere gjør det - og ikke nekt - for det skjer.
Mye bedre å jage allergikere vekk fra sittesteder, tak i uvær og greier ved å puste opp i ansiktet på en, i stedet for å bare slukke røyken og heller ta den siden - eller blåse andre veien.

Ja. Jeg er allergiker og jeg får mark av folk som skal stadfeste sin rett til å røyke hvor som helst og når som helst ved å gjøre slikt. Det er kvalmt.
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 11/08/2006 :  20:24:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Blir vel å velge mellom pest og kolera, spør du meg... Gubben snuser, synes det er bare æsj jeg, men han har i det minste slutta å røyke. Mindre forurensning av andre mennesker når man snuser i alle fall.... Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  21:05:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Ingen av delene nei....:D
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  22:20:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Altså, når vi for eksempel har spilt håndballkamp/fotballkamp/beach håndballkamp da. Og alle trenerne røyker nesten (bortsett fra muttern) også står vi alle der ute på plassen, svette og dødsslitende, også står TRENERNE og mange av foreldrene å røyker. Da får du ganske mye oppi annsiktet! Og når de røyker så sier jeg sånn: Herregud, vi spiller håndball, (feks) man skal ikke røyke da!

Her om dagen var jeg nede å så på fotballtrening med bess, og da stod vi å pratet med trenern etterpå, og han røyket selvfølgelig. Da sa jeg til han: Kan du legge fra deg røyken når vi står å prater? Det er så jævlig ekkelt!

Jeg hater serriøst røyk! Det er så dritt, jeg lover, jeg kommer ALDRI i livet til å prøve, for jeg virkelig HATER det!!!!!!

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:29:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Mye bedre å jage allergikere vekk fra sittesteder, tak i uvær og greier ved å puste opp i ansiktet på en, i stedet for å bare slukke røyken og heller ta den siden - eller blåse andre veien.

Ja. Jeg er allergiker og jeg får mark av folk som skal stadfeste sin rett til å røyke hvor som helst og når som helst ved å gjøre slikt. Det er kvalmt.

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Noen gjør det, ja, og jeg syns ikke noe om det. Man skal ikke tvinge på andre sin uvane, det syns jeg bare er rett og rimelig. Røyker ikke i busskur og overbygg dersom det er andre der som ikke røyker. Prøver også å holde meg litt unna andre dersom jeg røyker mens jeg venter på buss ol. for jeg syns det er ubehagelig selv å få røyk blåst i øyne og nese.

Men jeg forsto det som om Windy gikk bort til mennesker som sto og røykte og omtrent tok den fra dem. Det er da like hensynsløst å kjefte på folk fordi de står og røyker (så sant de ikke er til sjenanse) som å gå bort til folk å tenne opp røyken uten å ta hensyn til om det sjenerer dem som står der allerede. Vil dessuten påpeke at man ikke nødvendigvis må si ting i en hissig tone på første forsøk. Dersom noen spør pent om jeg kan gå unna når jeg røyker, gjør jeg jo det. Det er mye hyggeligere å få en anledning til å være grei først, enn å bare bli stempla som den "slemme hensynsløse røykeren som står og blåser all osen rett i ansiktet på resten av verden". Går unna om jeg får kjeft i første omgang og, men da er det ikke like hyggelig å ta hensyn lengre.
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 12/08/2006 :  00:41:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
snus OG røyk er ekkelt! begge deler er farlige for kroppen og jeg liker ingen av delene!!
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  11:04:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Noen gjør det, ja, og jeg syns ikke noe om det. Man skal ikke tvinge på andre sin uvane, det syns jeg bare er rett og rimelig. Røyker ikke i busskur og overbygg dersom det er andre der som ikke røyker. Prøver også å holde meg litt unna andre dersom jeg røyker mens jeg venter på buss ol. for jeg syns det er ubehagelig selv å få røyk blåst i øyne og nese.

Men jeg forsto det som om Windy gikk bort til mennesker som sto og røykte og omtrent tok den fra dem. Det er da like hensynsløst å kjefte på folk fordi de står og røyker (så sant de ikke er til sjenanse) som å gå bort til folk å tenne opp røyken uten å ta hensyn til om det sjenerer dem som står der allerede. Vil dessuten påpeke at man ikke nødvendigvis må si ting i en hissig tone på første forsøk. Dersom noen spør pent om jeg kan gå unna når jeg røyker, gjør jeg jo det. Det er mye hyggeligere å få en anledning til å være grei først, enn å bare bli stempla som den "slemme hensynsløse røykeren som står og blåser all osen rett i ansiktet på resten av verden". Går unna om jeg får kjeft i første omgang og, men da er det ikke like hyggelig å ta hensyn lengre.

Jaja, jeg kan godt si jeg overreagerer litt! Men jeg blir så .kvalm. Jeg klarer ikke være i samme rom som noen som røyker der og da, da går jeg ut! Jeg blir vel litt sånn, siden alle i familien min ikke røyker osv..

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:01:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
enig.. snusing er totalt ukjent fenomen for dansker hvertfall.. ser jo såå teit ut.. æsj.. ekkelt er det og!! røyking er ikke bra, røyker selv, men snus er bare så harry.. tenk å kline med en som har den klysa i kjeften.. æææææssj.

Så stinker det..
Ser like teit ut på jenter som gutter.

Usj.. jeg kan love deg at det smaker VONDT og sterkt! Vertfall når snusen begynner å renne.. fysj og fy! hater snus!

Jeg røyker jeg også, men jeg har kontroll og kan fint klare meg en dag uten røyk, innimellom.. vertfall en sjelden gang :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.