hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snus eller røyk?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snus eller røyk?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:03:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Iiiiik, hater folk som røker! Går nesten å tar røyken ut av henda til folk, og jeg sier dem rett opp i trynet hva jeg syns om å røyke i nærheten av andre folk!

Opprinnelig postet av Wiindy

Er ikke det å overreagere litt kanskje?? Eller gjør du det, når du bare skriver nesten?

Opprinnelig postet av Lopke

Som om jeg skulle ha sagt alle ordene i innlegget ditt selv! ;)

Enig med Lopke. Pleier folk som røyker å komme bort til deg og blåse røyken opp i ansiktet ditt når de ser deg, kanskje?

Røyker selv; i perioder røyker jeg mye, mens andre ganger kan jeg gå i flere dager, og kanskje opptil uker uten. Har prøvd snus noen ganger, da kun posesnus, og med smak. Liker røyken bedre, ja.

Opprinnelig postet av batta

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:43:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ikke røyker jeg, aldri har jeg prøvd. Samme med snus. Trives veldig godt med at f.eks studentboligen jeg bor på er røykfri, og at røykere ikke har lov til å røyke inne på utesteder. Ikke fordi jeg synes røykere er slemme og fæle personer, det har bare med at jeg trives bedre når det ikke er røykfullt i lokalet. Ego ego

At folk derimot røyker, det må de gjerne gjøre, har meg ingen ting i mot. Folk gjør da som de selv vil :) Setter veldig pris på at røykere tar hensyn når de røyker, og dersom jeg føler meg sjenert av røyken er det jo ikke noe værre enn å spørre om det er mulig å røyke et annet sted, evt flytte seg selv.

Snusing er også opp til hver og en, men om jeg synes det er pent tror jeg ikke at jeg skal gå inn på en gang. Noen jenter som snuser har jeg ikke sett at har snusa, men så ei i dag som hadde en svær klump under overleppa med "hamster-bleie-kanten" stikkende ut.. Det var mindre pent.. Er like lite pent på gutter også, men for all del. Vil dem snuse, så hvorfor ikke.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:48:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Røyker ja... fikser ikke snus da jeg spiller og overleppa blir så nummen, alle muskler må funke til en hver tid.
Har jo 2 barn og røyker ute, inne under kjøkkenvifta når de har lagt seg. Her er mitt "hestekontor" med lap-top, kaffi og røyk oppå komfyren(-:
Selvfølgelig er det ikke bra å røyke men tror jeg er en hensynsfull røyker? Jeg prøver i alle fall..
Dessuten er jeg bevisst på hva det gjør med lungene og trener pusteøvelser hver dag pga spillinga. Jeg spiller stort og tungt instrument som krever masse luft og jeg har faktisk mye bedre lungekapasitet enn de fleste ikkerøykere, men... slutter gjerne, bare ikke akkurat nå (-;

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:56:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det hørtes da hensynsfullt ut det Harneshaug! ;)

Jeg er en "skjult" røyker i familien, så jeg røyker kun ute slik at folk ikke skal få nyss i dette.. (jaaaa.. jeg er 20 og livredd for at familien min skal få greie på det... antagligvis fordi jeg var hysterisk IMOT røyk tidligere.. liker ikke å ta "feil" ;))..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  10:59:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei ingen av delene, skal ikke begynne heller.
pappa har greid å slutte. men før nr han røykte ble jeg helt kvalm bare jeg kjente lukta... øghh..:(
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  11:12:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Røyking og snus dreper!!! Få i min omgangskrets som røyker/snuser heldigvis. Det er noe svineri..
Beate & Alger
Redigert av - Alger97 den 03/09/2006 11:13:00 Gå til toppen av siden

Kela

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  11:16:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker ingen av delane jeg da! det er så ekkelt når snusen render ned i brusen, men den lukta ikke da. Røyk lukter ikke no godt!

Pappa røyker, liker ikke at han gjør det.. Mamma har slutta, det er bra!
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  11:59:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Nei, ingen av delene, syntes det er skikkelig ekkelt og veldig uattraktivt. Ville aldri vært sammen med noen som røyker/snuser.
Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  12:38:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja,, syns snus er ufyselig å se.. Spes hvis man har en dytende ut av kjeften, og det renner nedover tenna, og hvis personen smiler så bare lyser det frem.. ush!
Men snus er jo best inne, lliker heller ikke så godt at folk røyker inne, selv om foreldrene mine gjør det. Men det gjør meg ikke så mye,, for de lufter hele tiden.

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  15:09:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Jeg røyker. Snus har jeg prøvd en gang på fest, uten at det falt i smak.
Nå har nå engang vi røykere ikke lengere lov til å røyke inne på noen offentlige plasser, og det er greit. Men å bli kommandert i alle retninger nå vi står ute å røyker?? Nei, la oss være i fred.
Å komme til en som står å røyker å ta røyken vekk, kjefte o.l synes jeg lite om.
At vi ikke trenger røyke inni busskur og slikt sier jo seg selv, men på yttersiden må vi da få stå i fred.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  15:57:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg røyker eller snuser IKKE. Har aldri tenkt til å prøve engang! Synes det er ekkelt, men for all del, om folk vil det er det deres problem(?). Men når flere folk i klassen min (9.klasse) røyker og snuser (og resten "åttåt" (drikking ++)), ja da synes jeg det er litt ille egentlig....
Haoli <3 Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  17:35:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg røyker, jeg. Har prøvd snus èn gang, og aldri mer. Jeg blei så dårlig! Nå blir jeg uvel bare jeg kjenner lukta..

Hadde noen kommet bort til meg og TATT røyken fra meg og kjeftet, ja da hadde jeg eksplodert! Det er MIN røyk, og folk har ikke noe med å rappe den fra meg. Skal jeg ruse bort til folk som snakker i mobilen sin, ta den fra dem og kjefte fordi den sjenerer meg?

-Madeira- Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  17:58:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg har tatt fra en fyr røyken og hevet den ut vinduet på bilen en gang. Og det var en fyr jeg kjente godt og som hele tiden hadde sagt han skulle slutte, så det var mer vennskapelig tull. Selv om jeg misliker sterkt at folk røyker i trynet på meg, og syntes det er idiotisk av folk å røyke, ville jeg aldri skjelt ut noen av den grunn, med mindre det var flere grunner til at jeg hadde mislikt personen.
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  19:38:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg verken røyker eller snuser, men jeg synes nok at snus er mer ekkelt enn røyk. Dama til søskenbarnet mitt synes det er sexy at han snuser.. :s Men det er hun som skal kline med ham ;)
Jeg har ei venninne som røyker, men hun setter seg slik at røyken driver bort fra meg, da hun vet at jeg ikke røyker selv. Faren min røykte også før, men sluttet heldigvis for noen år tilbake. Jeg var nok noe av grunnen til det.. ;P

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  21:56:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ja takk,begge deler:D
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.