hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snus eller røyk?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snus eller røyk?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Tonje_

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  13:31:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Er det noen av dere her på mixen som snuser eller røyker?
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  13:32:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Røyker vel egentlig alt for mye ja...
Snus har jeg kun prøvd men det var ikke no godt.

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:13:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Usj, ingen av delene Forrige kjæresten min brukte det, stinker helt grusomt Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 11/08/2006 :  14:17:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Engi med Marte. Æsj, det stinker og er ekkelt :S At noen orker i det hele tatt.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:20:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Fisjåæsj sier jeg. Men heller snus enn røyk om man må velge en av delene..
-Marte Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:33:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er visst ganske ekkel, har snust mange år med unntak av da jeg gikk gravid og ammet. Røyk er helt forferdelig. Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  14:39:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg røyker. Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:40:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Snus er helt greit så lenge prisen er så liten at den nesten ikke synes. Ser utrolig stygt ut når hele overleppa buler ut til alle kanter, huff.

Nei, holder meg til røyken jeg gitt.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:41:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Jeg røyka før, spesielt da alene når jeg kjørte bil.
Har gått over til snus, mye bedre syns jeg..
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:46:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg snuser.
Therese
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  15:11:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Ingen av delane. Men vil heller at folk skal røyke enn å snuse. Snus stinker og er skikkelig ekkelt, mens røyk har eg "levd med heile livet" (foreldra mine og eine søstra mi).
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  16:24:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Røyker ja. Desverre. Kanskje litt for mye å. Snuser av og til.
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  16:41:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg hverken røyker eller bruker snus, og heldigvis gjør ikke mannen min det heller..
Har vokst opp med en far som røyker myye så jeg er jo vandt til lukten av det, men får vondt i hodet nå av lukten + hoster som en gal...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  16:45:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det er ekkelt når kvinnfolk snuser (ikke det at jeg liker det noe godt når mannfolk gjør det heller altså....) . Røyking er derimot ok.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  16:59:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Røyker ikke og snuser ikke. Ikke kjæresten heller. Jenter som snuser er bare stygt :-/ Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  17:15:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
enig.. snusing er totalt ukjent fenomen for dansker hvertfall.. ser jo såå teit ut.. æsj.. ekkelt er det og!! røyking er ikke bra, røyker selv, men snus er bare så harry.. tenk å kline med en som har den klysa i kjeften.. æææææssj.

Så stinker det..
Ser like teit ut på jenter som gutter.
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.