hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Baneleie
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Baneleie
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Synnik

Skrevet - 09/08/2006 :  03:17:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann..
Jeg er helt grønn her inne....
Har lest mye av det dere skriver. Blitt en del klokere. Men også en del dummere... Men jeg er blitt så voksen etterhvert at jeg suger lærdom i det jeg føler jeg kan ta litt av. Og her inne er det utrolig mye
Det jeg lurer på er; hvor mye betaler folk i baneleie? Da mener jeg de som står i stall uten bane, men betaler for bane i nærheten?
Jaja, har sagt mitt jeg, amatør som jeg er..

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  04:44:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ikke en dritt:P
men for ridehusleie på starum er det 500 per gang..lurt å ha med seg noen da ja..
velkommen forresten synnik:p
alltid kult med nye mixere:D

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  07:48:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Her omkring (østfold) så tar de 50 kr for en times ridning men du deler da ride hallen eller banen med de andre på stedet. (betraktlig dyrere hvis du skal ha det for deg selv..)
Vet om steder du ikke får leip per gang men pr 3 mnd da betaler du 2000.. dette er lit dyrt synes jeg.(da kan du ri så mye du vil)
Andre steder han 500 kr i mnd da kan du ri så mye du vil..

Håper du ble litt klokere

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  10:14:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sandslia Ridesenter/Verdal Omegn Rideklubb tar 1200 i året for medlemmer som ikke er oppstallet der, mens det er gratis for de som er oppstallet der. 23 x 66 m. ridehus og 2 utebaner, hvorav en er sprangbane. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  10:18:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg betaler ingenting siden både ridehus og ridebane inngår i stalleia, men de som står andre steder betaler vel rundt 1000 kr i måneden for fri bruk av "fasilitetene"
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  10:19:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
50 kr for baneleie uavhengig om det er i hall eller på utebane.
Det er stort sett likt over alt her.

Har arrangert 2 kurs på rideskolen, da betalte vi 150 kr pr time for å ha hele hallen.

Anette Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 09/08/2006 :  11:28:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
På stallen jeg står betaler de fra andre staller 20 kr pr gang eller 200 i mnd. Stallen jeg står på har bare 6 hester, så det sier seg selv at banen ikke er folksom. Dette er en 20x60 bane med fint underlag, belysning og hindermateriell. Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  13:36:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
me tar 1200 for stall leie +bane
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  13:46:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg låner banen til naboene gratis. jeg red mye for dem da jeg var liten, så det har jo litt med saken å gjøre

på ridesenteret i nærheten betaler vi 50 kr for å leie ridehuset i en time. da har man hele ridehuset for seg selv.
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  13:54:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Her er det 650,- i mnd, de har steget fra 200 til 650 det siste året.. kjempekoselig.. men heldigvis får vi låne banen til ene rideskolen der, og det er gratis så lenge vi ikke er veien for de.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  13:57:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
På Lykseth koster det 125 kr pr. gang (kan du ri i 24 t. om du ønsker det) pr. hest, og 1250 kr pr. måned pr. hest. Jeg betaler ingenting iom. at jeg står oppstallet der. (Ingenting, dvs. at det innngår i stalleien) Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  16:19:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
På de stallene jeg har vært rundt på koster det som regel ca 50,- pr gang du rir (ri så lenge du vil om det ikke er ridetimer/arrangementer som krever bruk av bane) og ca 500.- i mnd.leie.
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  16:42:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Her er det for de utenfor senteret kr 50,- pr. gang,eller kr 1000,- i månden.Ganske dyrt for sånt dritt underlag,SPESSIELT i ridehuset=/
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  17:30:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, flere steder som er dyre og låne bane på :O
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  19:23:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Halleie er inkludert i stalleien her, men for folk på andre staller koster det 375 kr. pr. mnd. pr hest, da kan man bruke ridehallen fritt så sant den er ledig..Noe som er ganske sjelden. Skal man leie hele hallen, koster det..*tenke,tenke* 600 fra 9-16? Også tror jeg timeleien er på 250 kr.
Bruk av utebanen er gratis.
Gå til toppen av siden

utstyrselges
» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  08:10:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her koster det 750 i mnd. Og da må du innrette deg i når rideskolen har timer, ergo du kan absolutt ikke bruke ridehus/bane til de tidene som selv passer deg. I tillegg er du pålagt å bruke instruktørene som jobber der fra før, man får ikke lov til å ha med seg sin egen

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.