hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dølehest NM 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Dølehest NM 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  21:51:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
noen som skal starte?
hva? hva syns dere om opplegget?

personlig syns jeg dressuren,og ifjor sprangen (går ut i år..) er ALTFOR lavt nivå i forhold til kjøringa.. Middels presisjonskløring.
LB dressur,og 60 (??!!) cm sprang?!
blir litt feil :P

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest

LinnMerethe

Skrevet - 10/08/2006 :  22:19:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har veldig lyst til å være med,men tror jeg ikke tørr.Synd at sprangen går ut,siden det er den grenen vi faktisk hadde hatt sjans i,ihvertfall om det hadde vært 60(80cm-1m hadde vært mer passende)Dressuren sliter vi litt med,og kjøring er helt ukjent for både meg og Laban(døl'n min).Bruksridning er jo greit da,brukskjøring oxo,hadde bare måttet trent litt først.
Jeg har aldri vært med på NM,selvom jeg har sagt at jeg skal i 3 år,har vært oppe på Starum for å titte bare,og det frister å bli med,men jeg er litt pysete og med en såpass urutinert hest som Laban.Men en gang skal jeg være med.Kanskje til neste år,sånn at vi kan trene litt mer med vogn.Er jo gøy å være med på litt når man først skal opp dit.
Du da Kristin?Har du vært med mange ganger,hvordan har det gått?
Har på følelsen at nivået der øker for hvert år,det skremmer pysete meg litt da

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:15:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
Syns du skal være med jeg! Er helt uhøytidelig,og bare for morro skyld! LB:unghest programmet er ikke så altfor vanskelig,og bruksridning og brukskjøring er jo også bare gøy :)

var med bare i dressuren i fjor,pga bil og sånn. Iår skal vi være med på alle grener,så Tiril må nok stå der oppe..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  14:26:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var oppe og så på første året.. har kjempelyst å være med.. men nervene mine tar overhånd:s +at ikke jeg har hverken kusk eller utstyr til kjøringa.. Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 11/08/2006 :  14:51:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kunne godt tenkt meg å være med. Jeg synes opplegget er helt perfekt.
Med tanke på at det finnes mange dølehesteiere rundt omkring i landet, som ikke har tilgang til rideundervisning, og heller ikke har muligheter til å være med på samlingene i forkant av NM, så synes jeg ikke kravene er for lave i sprang og dressurdelen.
Detter er ren og skjær moro for oss døleheste entusiaster ( og mange andre ) der dølehesten og delte opplevelser settes i fokus:)
All kreditt til de som jobber for at NM kan gjennomføres hvert år.
Siden hesten min står med seneskade, håper jeg at jeg i allefall jeg kommer meg i vei som publikum og entusiast
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.