hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Respekterer du andres tid?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Respekterer du andres tid?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  20:51:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enkelt og greit: respekterer du andres tid eller er du av typen som liker å tro at tiden kun tikker og går "i din verden"?

Noen mennesker møter opp på sekundet om de har en avtale, mens andre igjen ringer og sier i fra en time etter at de skulle ha møtt opp

Noen planlegger til minste detalj for ikke å kaste bort andres tid, mens andre igjen tilsynelatende tror at mennesker rundt dem kun sitter og venter på "o`store ego`s happening".

Hvem er du? Er du "O`store ego" eller den som møter opp fem minutter før avtalen?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  20:56:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Møter opp før avtalen. Men jeg er gjerne sånn som møter opp en god stund før også, da. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  21:12:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Å det det noe av det verste jeg vet, folk som sløser med andres tid! Det er så egoistisk og hensynsløst. Så selv prøver jeg så godt jeg kan å ikke gjøre det. :)

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  21:12:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Ja, jeg respekterer andres tid, men er litt sånn: "Tror at jeg har god tid, somler, ser på klokka, oj f**n, må stikke, kommer litt etter avtalt". *Oppgitt over seg selv:/
Men er presis ganske ofte også egentlig...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  21:13:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Er av den typen som alltid held avtalar, og får kjempe dårleg samvittigheit om eg kjem for seint. Enten så møter eg opp i FOR god tid, eller så kjem eg litt for seint.. men det er aldri så mykje som 30min- 1time..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  21:18:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg møter opp lenge før, tåler ikke å komme for sent.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 08/08/2006 :  21:31:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, jeg respekterer andres tid, men er litt sånn: "Tror at jeg har god tid, somler, ser på klokka, oj f**n, må stikke, kommer litt etter avtalt". *Oppgitt over seg selv:/
Men er presis ganske ofte også egentlig...

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Hihi, samme her.. Uansett hvor mye jeg prøver, kommer jeg akkurat i tide, eller litt sent.

Men planlegger godt for å ikke bruke andre sin tid, da. :P Eller.. mamma/pappa sin tid. De henter meg liksom i stallen, og da passer jeg på at jeg er klar når de først har vært ute og kjørt og kan hente meg på hjemveien. Er liksom ikke sånn som ringer og sier en kort setning som "hent meg, hadet", som jeg har sett noen gjør.. Jeg hadde ikke henta mine unger hvis de respekterte meg såpass lite.

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Ida_Berg

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  21:32:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Møtr opp lenge før avtalen, å får helt panikk hvis jeg er for sen.. må være minst 5 min før avtale.. Hater at andre kommer for sent... da bli jeg litt sur.. Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  22:15:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Er av dem som pleier å dukke opp tidlig til en avtale, men har også det med å komme for sent noen ganger. Men er da alltid flink med å si fra. Hater tanken på at folk må vente på meg
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  22:49:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
JA! Irriterer meg grenseløst over folk som glemmer avtaler, somler, kommer for sent, osv. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  23:09:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kommer stort sett alltid tidsnok på treninger, skolen, møter og rideting. Men jeg er nok født 5 min for seint ellers. Har det med å alltid komme litt for seint. Men stort sett så har jeg sånne løse avtaler med venner så da avtaler vi 6-tida, 7-tida eller noe. Prtøver og skjerpe meg, men det sklir alltid ut igjen etter en stund.

Men har venner som er vandt til meg så de tar det ikke så tungt, hehe...

Nå veit jeg hva nyttårsforsettet mitt kan være til neste år, hehe...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  23:11:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg kommer alltid tidsnok om et klokkeslett er avtalt. Jeg hater selv å vente, og er nøye med å si ifra dersom jeg evnt skulle komme fem min for sent. Sånn er de aller fleste vennene mine også; de kommer stort sett tidsnok, og sier ifra hvis det skulle komme noe i veien.

En ting jeg aldri gjør er å løpe inn i butikken fem på stengetid og ta meg god tid. Jeg HATER å måtte vente på sene kunder, da snakker vi om å ikke respektere andres tid...:s

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  23:24:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kommer alltid tidsnok om et klokkeslett er avtalt. Jeg hater selv å vente, og er nøye med å si ifra dersom jeg evnt skulle komme fem min for sent. Sånn er de aller fleste vennene mine også; de kommer stort sett tidsnok, og sier ifra hvis det skulle komme noe i veien.

En ting jeg aldri gjør er å løpe inn i butikken fem på stengetid og ta meg god tid. Jeg HATER å måtte vente på sene kunder, da snakker vi om å ikke respektere andres tid...:s

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Som jeg skulle sagt det selv.
Jobber på kafè og det verste jeg vet er folk som kommer 5 min før stengetid og skal ha ditt og datt og atpåtil ta seg gooood tid. Blitt mye overtid for å si det sånn.

Er presis selv, men hender seg jeg kommer 5 min for sent. Hedmarkinger er kjent for det ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  23:27:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg prøver så godt jeg kan å komme presis til avtaler, for vet hvor irriterende det er å måtte vente. Idag klarte jeg å forsove meg til ti på halv tolv, skulle møte noen klokken 12, og jeg skulle sykle.. Møtte de kvart på tolv, heldigvis ble de ikke sur ihvertfall!

Men som oftest prøver jeg å være punktlig.
Men skolen.. DER kom jeg ofte for seint... Måtte alltid ha morrarøyken først.. heeh.. og kjøpe mat..

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  05:04:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hestefolk har en tendens til å møte opp når dem gidder har jeg funnet ut:/men når det gjelder meg selv,så har jeg gjerne møtt opp 10 min.før.for er livredd for å komm for sent av en eller annen grunn.skjedd en gang at folk har kommet før meg,men det var fordi de hadde gitt feil klokkeslett da..men ¨når det gjelder skolen kommer jeg ofte for sent fordi det er et eller annet med hesta.hihi
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  08:52:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er vel sånn ego-ting jeg da.. er veldig treig... kommer alltid for sent. er lite punktlig. Prøver selvfølgelig, men blir aldri bedre.

Så .. halshugg meg.. :)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.