hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dog dancing show
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Dog dancing show
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  20:56:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Dette må vel være en av verdens beste?
Jeg blir aldri lei av og se denne filmen... de er jo bare helt fantastiske, og se hvor glad hunden er da??!!

Dog Dancing Show

Edit for og si; sjekk ut det forarbeidet på hunden da?! Det er helt rått
Noen som holder p med dette sammen med hunden(e) sin(e)?
En "tante" av min danske import (samojed) konkurrerer i dog dancing Så noen opptre da vi var på 4 dagers show i Brøndby i sommer, kjempekjekt og se. Og frister til og prøve en gang!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 09/08/2006 21:01:36

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  21:00:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
nwåh.....
så søtt =)
Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  21:01:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var knallbra!! har så lyst å lære rosalita sånt.. hun hadde elsket det! Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  21:12:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så rått:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  21:12:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja helt enig, Anita&Svarten :o)
Jeg skal holde ører og øyne åpne i håp om og komme over et kurs her i nærheten av hvor jeg bor. Men tror ikke det er så utbredt enda her i Norge..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  21:19:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skamtøft!

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  22:22:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Så kult! Og den bikkja elsket det jo. Herlig å se på. Men heter det ikke freestyle i Norge?

Edit for å legge til: Vet der er noen i Østfold som holder på med det. Mamma husket ikke navnet, bare at de har en tervuren.

Redigert av - Aquila&Ingvild den 09/08/2006 22:27:07 Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:34:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
knall kult ! skulle vert sånn med laus hest og :P hihi
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:43:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Så utrolig stilig! Grøssa når jeg så det jeg :p Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:43:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jo det heter freestyle her i Norge. Ja en ser virkelig hvor mye hunden elsker og gjøre dette, halen går jo hele tiden :o) Det er noe av det som er mest fasinerende med showet :o)

De andre showene på den siden falmet litt etter og ha sett denne ekvipasjen i aksjon..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:27:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Åååå.... Vil også ha hund som kan danse Vil ha hund i det hele tatt!:P
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:52:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Så ut til og kose seg ganske godt sammen disse to også

(jaaa, Bente kjeder seg stort... Tv`en er istykker )

JiviDream, ja det er koseligt og masse selskap i hund. Kan anbefales på det varmeste

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:56:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ntååå
Pappa vil ikke ha hund:( Ikke mamma heller.. Men når jeg flytter ut, da blir det hund!

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:58:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ikke kjekt når foreldrene er slik... :(
Men men, du kan hvertfall bestemme selv når du flytter hjemmefra! :o) Noen spesiell rase du har tenkt på da?
Der er så mange flotte raser syntes jeg..

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  01:10:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
åååååå nå fikk jeg ikke enda mere lyst på hund da.. neida.. tror dere mopser kan lære seg sånt...?^^
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  04:15:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Sett den videoen før, den er virkelig bra.
Så den sammen med en hundetrener for lenge siden, som mente den var trent opp til dette ved hjelp av klikkertrening=)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.