hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Respekterer du andres tid?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Respekterer du andres tid?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

TORHILD

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  10:06:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg prøver også å være presis, men ender ofte opp med å være 5 minutt for sen. Men er veldig flink til å gi beskjed da at jeg er på vei, men kommer noen minutter for sent. Men det kommer litt an på hva det gjelder. Er det noe jeg har gledet meg til osv, så kan jeg dukke opp før også jeg. Trippe trippe, skal vi gå nå snart eller???
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 09/08/2006 :  13:19:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Er kanskje litt sånn "ego greie" men prøver alltid å komme tidsnok, men bare er sånn.. Er ikke flink til å passe klokken eller hva det kalles.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  13:37:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg er sånn at jeg liker å komme litt før til avtaler, men det kan da skje at jeg kommer forseint også. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  02:01:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Jeg kommer nesten alltid for sent! Kan ikke påstå noe annet, dessverre... Utsetter ting, diller og daller, og plutselig er klokken gått fra meg. Irriterer nok mange, vet det. Ikke bare andre, har greid å komme for sent til stevner så jeg ikke rekker gå banen, da går det utover meg selv. Og er aldri klar når foreldrene mine skal hente meg i stallen... Er ikke sånn som kommer en time for sent og sånn, som oftest sånn 10 min.
Men kan hvis jeg skjerper meg, trenger bare press på at jeg MÅ komme presis. Feks på eksamener og sånn, kommer alltid presis da. Og da jeg i fjor tok toget til skolen, rakk jeg det alltid (så vidt, toget kjørte som oftest 1 sek etter jeg var komt inn). Men når som jeg sykler, og dermed ikke har et press som *toget venter ikke, og kommer du for sent får det konsekvenser*, så kommer jeg sånn 5-10 min for sent hver dag.

Jepp, vet det er irriterende og "liten respekt for andres tid" (faren min sier det hele tiden), men det er en uvane, har sikkert en litt vel avslappa holdning og litt surrete:p Og litt lat, gidder ikke stresse for å rekke noe.

Og en ting jeg har merket meg etter noen år i hestemiljøet: hestefolk har en tendes til å komme for sent! Passer veldig godt inn der jeg:p
Har nesten aldri opplevd en hovslager, dyrlege, stevnearrangører (spes. småstevner, fikk nesten sjokk da jeg kom på første d-stevne på sola og så at de var presise=) ) komme presis. Tar alltid regning med at avtaler med hestefolk går litt ca på klokken;) Gjelder ikke alle da, men tilsynelatende flere enn i andre miljøer.
Får skylde på at hestefolk koser seg sånn med hestene at klokka går fra dem=)
Eller at vi arbeider så hardt at vi bestandig forsover oss Neida, får snakke for meg selv!

Så, synd å si, men er vel "o`store ego" jeg da:p
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 10/08/2006 :  10:14:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe. Det kan nok stemme det at hestefolk blir litt sene av seg. Mamma er i stallen hver dag hun og, og hun er alltid for sen til alt :P Kommer kanskje akkurat på sekundet noen ganger, men det pleier bli litt forsinkelser. Til vanlig pleier hun kjøre hjemmefra 5 min før møtet på jobben begynner.. Hihi. Jeg er ikke sååå sen av meg, men jeg bruker liksom 10 min ut døra.. :P

Nå, f.eks. er klokka kvart over 10. Jeg skal være i stallen kvart på 11, jeg. Jeg må først dysje og pakke ned noen klær, for jeg skal direkte til kvadrat etterpå. Og det tar 15 minutter å kjøre til stallen.
Så jeg har 15 min på meg, så sitter jeg her. Får gå, da!

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  13:38:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg prøver så godt jeg kan å komme tidsnokk... Men klarer det aldri... Kommer alltid for sent uansett hva det er... Blir helt oppgitt over meg selv jeg.

Også de siste årene har jeg blitt helt kriminell på å glemme avtaler og andre ting. Blitt døds glemsk og surrer alltid bort tiden uansett hva jeg skal.
Var ikke sånn før da jeg var yngre (så det er sånn det er å bli voksen ja...)

Men vil ikke kalle meg selv ego for det... Er bare blitt helt tragisk de siste åra...

Skikkelig susemikk blitt jeg...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 10/08/2006 13:40:24 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  14:24:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
he he.. ser jeg ikke er helt alene med tidsgreia da.. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.