hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Husleie
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Husleie
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  01:22:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jeg skal leie ut det ene huset mitt men har bare ikke peiling på hvilken pris...
Det er ganske gammelt,lite men koselig hus og er ute på bygda/landet eller hva du vil kalle det,lite tettsted kanskje...Hmm,jaja men ganske sentralt til ting her inne...Og fullt møblert...
Har sagt en ca.pris på 3700 + strøm men vet ikke hva som er vanlig...

Så hva betaler dere som bor på en litt sånn øde plass?

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  03:46:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Utifra det du sier så tror jeg det skulle være en grei pris.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  10:53:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er huset skikkelig isolert? Doble vinduer? Skikkelig bad?
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:12:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ja,tror det skal være skikkelig isolert,aldri bodd i det selv,og nesten alle vinduene er nye...Og badet er skikkelig ja.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:36:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Vi leier ut et hus på ca 90 kvadrat, delvis møblert, helt nyoppusset, 20 år gammelt, og tar 4000 pr. mnd + strøm. Ligger "sentralt - usentralt" til. Altså 5 minutter å kjøre til der hvor du kan få tak i alt du trenger, samtidig som du har stor hage og nærmeste nabo ikke kan sitte å overvåke hva du gjør døgnet rundt
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.