hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - drektig katt...lenge igjen..eller??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 drektig katt...lenge igjen..eller??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  17:57:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.

jada, den andre pusen min som jeg skaffet meg for litt over 4 uker siden ser ut til å være høygravid.
Hun er tynn og spe selv, men spiser som bare det, samtidig som magen buler ut til hver side.
Jeg lurer på om hvordan katten deres oppførte seg den siste tiden før fødselen? siden vi bare har hatt henne i 4 uker, vet jeg ikke eksakt for lenge hun har igjen, men lenge er det ikke får jeg håpe:)
vet jeg ga noen tips her ang dette tidligere, men blir usikker da det gjelder en selv;)
magen til Sofie (katten) er hard, og jeg kjente tydelige spark en dag her....

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  18:42:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ta en tur til en dyrlege om du er i tvil :) Pusen vi hadde før var sånn både titt og ofte, forsvant og lagde seg "reir", ble smekkfeit... Men hun fikk bare unger ca. 2 ganger av alle de gangene.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  19:24:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja vurderer å ta henne med meg i morgen da jeg skal innom veterinær og ordne ny markkur resept til hesten:) håper det er unger jeg da:)
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  23:11:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kattane våra blir veldig innpåslitne, og skal ha kos heile tida (til tross for at dei er fjøskattar). Når dei oppfører seg på denne måten, lagar me til kasse inne i fjøsen, men dei ynglar aldri oppi den. To dagar etter, når me ikkje ser igjen katten, går me på kattungejakt, finn kattungane og legg dei i boksa.
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  23:46:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok...hmmm ja hu har blitt veeeldig kosete i det siste... mer enn vanlig og vil ha oppmerksomheta hele tia

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 05/08/2006 :  16:18:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm ja.... jeg var hos veterinæren med pusen min på torsdag da, og de sa hu var drektig men visste ikke hvor langt.... så da, i natt ble hun plutselig urolig og jeg kjente antydning til at hun hadde rier.. så kl 02.15 i natt fødte hun en kattunge, men jeg sovnet fra resten... i dag tidlig lå det tre nydelige kattunger i hundesengen... ( ja den brukte hu å føde i...bikkja måtte finne ett annet sted å være...hehe)
her er resultatet:)

( mobil bilde da....)

Løkki

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  16:57:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Åh, nydelige! Send den gråstripete til meg da!! :)
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  19:40:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Å kor fine dei var! Me har tre små me også, for ein gong skuld var 80% av ungane kvite med grå flekkar, det har ALDRI skjedd før!
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  20:55:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Så herlige!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  22:20:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Så skjønne. Du må ta maaaange bider=)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  22:20:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Så skjønne. Du må ta maaaange bider=)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  14:13:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja skal ta massssse bilder bare de blir litt større å åpner øynene sine. Ennå er pusemor litt overbeskyttende å kommer løpende da en roper på henne....kan tro jeg sitter mye ved kassen deres om dagen:)
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.