hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hypnose?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hypnose?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  02:02:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Er det noen her som har prøvd det før eller kan fortelle litt om hva det går i?
Og tror dere på det?
Jeg har litt vanskelig for å tro at det kan hjelpe særlige mye på ting...

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  02:10:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
eneste jeg har prøvd innen dette,var en sånn bankemetode som skulle fjerne fobier og redsel i visse situasjoner.husker ikke hva det het akkurat nå.å det funka:P

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  07:39:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

hehe!

Søstera mi kjenner en gal psykolog som driver med hypnose.
Så fikk tilbud av han om å prøve det for å klare å slutte å røyke.

Ikke noe for meg. Hadde ikke særlig efekt, og jeg syntes det var mer komisk enn seriøst
Men jeg kan nok tenke meg at det funker veldi bra for folk som virkelig trenger det, og som greier å slappe av og ta det seriøst i en slik "unaturlig" situasjon.
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:45:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har hørt at det er fullt mulig, men det fins mange "jalla-hypnotisører", og har også hørt at det har mye med innstillingen til den som blir hypnotisert å gjøre.

Syns det virker gøyt, men litt skummelt å bli hypnotisert, jeg!;p
Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:47:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
jeg har liten tru på at det funker,men er jo skikkelig gøy å se på fks. tv da :P men hadde vært gøy å prøve :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:57:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
http://www.humorlib.no/index.php?lang=NO&nIID=2887&nCID=21&nMTID=3&action=shwitm

Dette er da en film av masse folk som blir hypnotisert..

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:02:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Selv om det er på film vil det ikke dermed si at det er sant.. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:21:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Selfølgelig ikke Men jeg bare syns den er utrolig tidig Og jeg hadde vel egentlig rødmet om jeg var noen av de folkene som skulle gjøre det, foran et publikum.

Min bestefar kunne visstnok hypnotisere.. Sånn som å få de til å bli som en hane osv.. Men han sluttet på dagen når han fikk vite av en lege at det kunne være han ikke fikk de tilbake til virkeligheten.

Edit for å legge til at jeg tror ikke det kan funke for å hjelpe folk. Men at de kan få andre mennesker til å gjøre noe rart? Det tror jeg på.

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 06/08/2006 21:23:39 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  22:44:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Er ikke noen som har sett på han Paul MacKenna på tvnorge som hypnotiserte folk bort fra lidelsene sine? Montro om det var sant? En som var blind fikk synet tilbake, sjokoladeavhengige blei kvalme av å se sjokolade, folk med flyskrekk synes plutselig det var helt greit å fly, og en som hadde en sykdom som gjorde at han stadig rykket i ansikt osv (husker ikke hva den heter) fikk redusert disse rykningene. Er de betalt for å være med på programmet, eller er det faktisk noe sant i det? Aner ikke selv, men skulle gjerne likt og vite.. :) Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  02:29:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Tror absolutt på hypnose og at det virker. Aldri prøvd det selv, det virker litt skummelt, men at det virker tror jeg på.
Sikkert mange uprofesjonelle i bransjen også da...
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  03:10:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
enig med deg svalgårds-cheri, virker skummelt, men tror på det.. men er nok fåtall av "hypnotikere" som virkelig kan det.. inponerende, må jeg si.
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Redigert av - Catharina_ den 07/08/2006 03:21:33 Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  04:29:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Har også sett Paul MacKenna på TVN, så en plakat her for noen uker siden, skal vistnok være en her i Norge som er opplært av selve Paul MacKenna, enten var det i Stavanger, Bergen eller Oslo *hehe*
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  09:51:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke så interessert i dette, men jeg kunne ha tenkt meg å prøvd det en gang..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:17:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ja nå skal jeg teste ut om dette hjelper,skal ha min første time på neste mandag
Har jo egentlig mine tvil,men skader jo ikke å prøve...

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.