hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem slanker seg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem slanker seg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  14:56:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Rebekka:
Jeg synes du har kommet godt på vei til å innrømme at du har spiseforstyrrelse. Du vet at det du har gjort ikke er bra, og du vet at du må spise.
Synes du er kjempeflink, og lykke til

Du kommer til å bli frisk med en slik innstilling..

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  15:44:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er 1,84 cm høy, og veier 58 kg..Har alltid hvert tynn, å klarer aldri å sitte i ro. Jeg spiser helt normalt, og akkurat det jeg har lyst på, men jeg blir aldri tjukkere.
Det er like lite moro å få høre at du er et beinrangel, som det er å bli kalt feit!!! Mange synes jeg er kjempeheldig som kan spise det jeg vil uten å legge på meg, men jeg synes ikke det! Jeg fryser omtrentlig ihjæl hele tiden, å finner aldri klær som passer som de skal.
Jeg tar gjerne i mot fra de som synes de har for mye, rart ingen har forsket på det..

Opprinnelig postet av stall grønli

helt enig.. ikke før rundt slutten av vidergående begynnte jeg å gå noe opp i vekt, men frem til da fikk jeg slengt "spikeren, beinrangel osv." etter meg.. Ikke noe gøy, så jeg skulle så inderlig ha tatt i mot noe ekstra jeg også, storesøsteren min er likedan, men hun er enda tynnere..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:17:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Tvangsforing her om dagen, etter at gubben kom undervær med at jeg knapt hadde spist på et par dager mens han var i sverige. Og var helt vrak i 2-3 dager etterpå og svimla og kasta opp i ett sett.. Så nå handler han inn og det han handler skal være oppspist når han kommer hjem igjen...

Hmm.. Lurer på om noen har slurva med maten i dag og må spise halvannet brød og en hel pakke wienerpølser i morgen.. Off.. Tiltak rett og slett.. (i hvertfall for selskapsspisere som meg).. For det finnes ikke godt med mat når jeg er aleine..

Men når det er sagt.. Det er igrunnen ikke verdt det å gå som et vrak med spisetrøbbel!!

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  20:04:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns planen din høres fornuftig ut Roxira. Lykke til.

Syns det blir veldig feil å måle kroppen kun i kg. Jeg er bare 162cm høy, men veier ca 74kg. Jeg er ikke smellfeit, men i forhold til det som mange andre her oppgir som høyde/vekt så høres det jo slik ut.

Vil gjerne ned litt jeg og, men setter meg heller mål i størrelse enn i vekt. Jeg vil gjerne oppi klærne jeg kjøpte for et år siden uten at det tyter ut på alle kanter. Har alltid vært litt lubben, og vil ikke kvitte meg med alt "det myke" heller. Liker at det er litt utenpå skjelettet, men vil tilbake til slik jeg så ut for et år siden etter et år på folkehøyskole med høy fysisk aktivitet og regelmessig kosthold. Den gang var jeg 10kg og i overkant av en buksestørrelse mindre.

Det viktigste er likevel ikke at jeg skal ha en viss størrelse, eller en viss vekt. Syns det viktigste er at kroppen selv får finne den størrelse og form som er riktig. Det skal jeg oppnå ved å spise sunt og regelmessig (er ikke så usunn i kostveien, men svært uregelmessig), og trene i første omgang tre ganger i uka. Ellers er det jo de klassiske triksene med å ta trappene i stedet for heisen, gå istedet for å kjøre bil når det er mulig, ikke sitte på benken og vente på bussen, men stå istedet osv.
Gå til toppen av siden

€michella€

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  21:34:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
lino, selfølgeli får du igang forbrenning når du trener. den beste måten til å bli slankere på er å spise synt, å TRENE! det er ikke noe god slanking med å spise usynt å lite.

jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er! Gå til toppen av siden

€michella€

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  21:44:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kjære deg! Jeg må bare si dette, IKKE tro at du får i gang forbrenningen ved å trene!
Det ENESTE som får i gang forbrenningen er MAT! Spis frokost før du trener, ellers ødelegger du kroppen din!!!
Spis en lett frokost, en banan eller noe. Tren og spis en SKIKKELIG frokost etterpå, med grov brød, grønnsaker og sunt pålegg, gjerne kokt skinke eller leverpostei!

Opprinnelig postet av lino

jeg vil bare si at der tar du temeli feil! jeg har lært av kari jakeson å onkelen min som er krops bygger, at du skal gå en tur eller trene å så spise synt. du skal ALDRI spise før du trener altid etterpå.
å forbreninger setter du ikke igang når du spiser, du setter igang forbreninger når du trener, for da forbrener kropen bort det den ikke trenger. så roxira jeg vil bare si, vis du skal slanke deg så ikke ta formye, vær fornøyd med deg selv. å det beste slanke tipse jeg har er:

spis synt å små måltid, men mange om dagen. så trener du mye! du kan få noen som kan det med å lage trenings program til å lage det til eg.

du kan for eks. gå tur med hundene dine, ri, jogge, trene med å ta sit upp, armhevninger, spens hopp, å masse mer.

så IKKE slytt å spis!

ps. jeg mente og med det med maten at du skal f.eks gå en tur eller noen å så spise en syn frokost. ikke spis noe før!

fra.michelle

jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er!
Redigert av - €michella€ den 08/08/2006 21:57:05 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  22:17:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Unskyld, men HJELPE MEG for en DUM debatt! Hallo. Om noen skal slange seg, så værsegod, men kan man slanke seg over nettet? Nytt for meg. Synes det er så tåpelig når folk som er undervektige, (div. folk som la inn svar her på debatten) som veier LITE i forhold til høyden vil ta av litt. SYKT. Dere må ikke gleme gjennom all slankesnakken at BENBYGNINGEN også veier en del da... Lykke til sier jeg bare..
Huff...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  22:36:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Unskyld, men HJELPE MEG for en DUM debatt! Hallo. Om noen skal slange seg, så værsegod, men kan man slanke seg over nettet? Nytt for meg. Synes det er så tåpelig når folk som er undervektige, (div. folk som la inn svar her på debatten) som veier LITE i forhold til høyden vil ta av litt. SYKT. Dere må ikke gleme gjennom all slankesnakken at BENBYGNINGEN også veier en del da... Lykke til sier jeg bare..
Huff...

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Målet med debatten var egentlig å finne motivasjon og hjelp fra andre som vil begynne å slanke seg eller som holder på.

Jeg har ca 20-30kg for mye på kroppen og merker dette på rygg og knær. Men er det noe jeg har lite av så er det motivasjon. Derfor laget jeg denne tråden for å kanskje finne andre som er i min situasjon så man kan hjelpe hverandre.

Så jeg synes ikke denne debatten er så dum... Men er mange innlegg som får meg til å klø meg i hodet ja, veldig mange tynne jenter her...
Meningen med debatten var egentlig ikke å høre om høyder og vekt... Men hvor mye folk ville ned, og da tenkte jeg først og fremst på sånne som meg selv som har mye å ta av... 5 kilo er gjort ganske fort om man bare vil. Men for min del går jeg ned 5 kilo og opp 10 om jeg prøver noen hurtig metode.
-Been there, done that!-

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  22:39:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
fortsett sånn,roxira :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  23:00:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes du skal fortsette slik som du gjør Roxira. Og finner du motivasjon i en slik debatt, så skriv inn. Jeg selv synes det er enklere å trene og prøve og gå ned litt når jeg har "sagt" det høyt, da er det ikke så lett å sluntre unna. Og etter hver gang jeg har trent får jeg en skikkelig god følelse inni meg som også motiverer meg.

Keep up the good work ;)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  08:57:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Roxira.. jeg har ikke spist snop i 3 dager nå... ikke brus heller. eller hvitt brød. Og kjenner det allerede på buksene mine. Har gått ned 1-2 kg da jeg var i DK.. Skal bare fortsette slik jeg med ingen snop, sjokolade og brus og mer sex (for det er både sundt for kroppen og godt :) så tror jeg min plan lykkes :) Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  13:48:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Roxira.. jeg har ikke spist snop i 3 dager nå... ikke brus heller. eller hvitt brød. Og kjenner det allerede på buksene mine. Har gått ned 1-2 kg da jeg var i DK.. Skal bare fortsette slik jeg med ingen snop, sjokolade og brus og mer sex (for det er både sundt for kroppen og godt :) så tror jeg min plan lykkes :)

Opprinnelig postet av Lopke

Sex, ja sunn trening det.. Men fader heller sex lysten min har løpt å gjemt seg.. Finner den ikke igjen...

Og motivasjonen min har også stukket av...

*~Susanne~*

Redigert av - Roxira den 10/08/2006 13:51:10 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  14:22:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Går du på medisiner?? Noen stoffer kan ødelegge lysten og noen p-piller og..
Om det ikke er noen av delene kan det jo bare være at noen ting trenger litt fornyelse.. og det kan jo være ganske så gøy det og :) (trenger jo ikke være likt hver gang)

Ellers vil jeg si at jeg ennå ikke har spist hvitt brød eller snop.. skal hjem idag og skal prøve å ike hive meg over den hvite tobleronen jeg kjøpte på tax free..

Ellers har jeg fått meg en DVD med Pilates... Det skulle jo være så bra. Langsomme bevegelser osv.. Vil man ha hollywood kropp må man vel trene som dem fra hollywood da eller??

Uansett, skal gi det der Pilates greiene et forsøk.. Gjøre typen ekstra glad hver dag denne helga :) og ikke fordype meg i snop og slikt.. Så kanskje det går bra denne helga og?
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  14:43:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Må ta meg i nakken igjen jeg, de 3 siste dagene har ikke jeg vært flink. Til hverken spise sunt og regelmessig eller trene.
Sklidd litt ut igjen. Psyken min tar litt kvelden innimellom.

Men skal ta meg i nakken her og nå og gå på stua og trene etter aerobic videoen typen har lastet ned til meg. Har to forskjellige aerobic videoer som er veldig bra Er det opp i 10min, 20 min og 30 trening, så kan man sette sammen etterhvert som man blir mer i form. Har også en 8 minutters magetrenings video.

Skal man ri i spektrum en dag får man ta seg i nakken

Komme seg ut på stua og trene!!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 10/08/2006 :  20:51:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hei Roxira, stå på! Den beste måten å trene på for å slanke seg, er utholdenhetstrening. Synes du jogging er et ork, gå deg god og svett og anpusten hver dag, eller minst annenhver dag, det funker! Believe me!

Sammen med sunn mat gir mer bevegelse de beste resultatene. Utholdenhetstrening brenner også mer fett enn styrketrening.

Jeg holder meg (eh, stort sett..) unna følgende ting:

- Hvitt mel, og ting laget av det.
- Melkeprodukter med mye fett i.
- Brus og juice. Forbløffende mye sukker i juice!
- Brød i samme mengder som jeg spiste før.. Elsker brødmat, og kunne godt spise fra 3-6 skiver i målet. Det behøver jeg ikke, så da deler jeg heller to skiver til fire, har forskjellig pålegg på dem, og later som om jeg spiser fire... :)

Prøv å finn ut hva som er den EGNTLIGE grunnen til at du sprekker litt, de dagene du gjør det. Ikke finn unnskyldninger, finn heller årsaker, og prøv å effektivt motarbeide dem de dagene du frykter at det kan bli sprekke-dag...

For min del funker det ikke å være sulten, magen må FYLLES, ellers blir jeg mannevond, hehe...

Da fyller jeg den gjerne ved å drikke en halvlliter vann før måltidet, pøse på med grønnsaker, salat etc, og så bare litt av de tingene som er mindre sunne.

Anbefaler ellers VGs nett-opplegg. Mye bra der, men det koster jo litt da. Effektivt og mye å lære der.

Men- igjen! Stå på! Dette klarer du!
Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.