hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem slanker seg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem slanker seg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Madam Fame

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:59:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Off.. Blir nesten litt forvirra her jeg.. Er 167 cm og veier 60 kg.. Men leser innlegg her og ser at folk som er høyere enn meg veier mindre!!
Det er jo ikke noe fasitsvar når det gjelder vekt og slik siden alle er individuelle, men alikevel sitter jeg her å småmåper litt..

Selv er jeg godt fornøyd med kroppen min for tiden, jaja, bortsett fra litt bilringer da, men jeg har ikke lyst til å bli tynnere/lettere.. Høy forbrenning har jeg også.. Uansett hvor ekstremt mye jeg spiser, så går jeg ikke et gram opp i vekt.. Men det er ikke akkurat noe minus synes jeg..

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  14:28:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Er det flere som skal ned noen kilo her inne? Så kan vi lage en tråd og motivere hverandre!
For dette er fader meg ikke lett!

Begynner dagen min med å trene 10min foran tv'en til en treningsvideo. Dette FØR jeg spiser for å få i gang forbrenningen.

Så i tillegg trener jeg 2-3 hester hver dag + hunden.
Er ikke så veldig flink i matveien enda, men prøver. Har holdt meg unna brus, sjokolade og is de to siste dagene, og det er veldig bra til meg å være som er avhengig!

Opprinnelig postet av Roxira

Her kommer en liten oppsummering fra meg. Har nå i 3 dager klart å holde meg uten brus og snop, og har faktisk trent hver dag!! Skikkelig stolt!!

Til helga blir det vanskelig for da er det mensen, og jeg er avhening av sjokolade når jeg har mensen...
Men på lørdag skal jeg unne meg en liten sjokolade bit, men det er bare om jeg har vært flink å holdt meg unna resten av uka.

I går fikk jeg også med typen på å trene til vidoen jeg trener etter hver dag. Kjekt å se en som har bedre kondis enn meg også bli svett.
Trente også etter en video som trener magemuskler (noe jeg ikke har) så den skal jeg begynne å trene etter annen hver dag.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  14:41:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare si: Så flink du er! Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  15:17:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Er det flere som skal ned noen kilo her inne? Så kan vi lage en tråd og motivere hverandre!
For dette er fader meg ikke lett!

Begynner dagen min med å trene 10min foran tv'en til en treningsvideo. Dette FØR jeg spiser for å få i gang forbrenningen.

Så i tillegg trener jeg 2-3 hester hver dag + hunden.
Er ikke så veldig flink i matveien enda, men prøver. Har holdt meg unna brus, sjokolade og is de to siste dagene, og det er veldig bra til meg å være som er avhengig!

Her kommer en liten oppsummering fra meg. Har nå i 3 dager klart å holde meg uten brus og snop, og har faktisk trent hver dag!! Skikkelig stolt!!

Til helga blir det vanskelig for da er det mensen, og jeg er avhening av sjokolade når jeg har mensen...
Men på lørdag skal jeg unne meg en liten sjokolade bit, men det er bare om jeg har vært flink å holdt meg unna resten av uka.

I går fikk jeg også med typen på å trene til vidoen jeg trener etter hver dag. Kjekt å se en som har bedre kondis enn meg også bli svett.
Trente også etter en video som trener magemuskler (noe jeg ikke har) så den skal jeg begynne å trene etter annen hver dag.

Stå på Roxira, kjempeflink er du

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  15:25:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ojoj, jeg er da 169 høy og veier 60+.
Har gått aktivt på ski så lenge jeg kan huske og har ligget på 50-60kr de siste tre årene. Gått jamnt oppover da vel og merke Man vokser jo litt når man kommer i tenårene(merker jeg!)
Slutta på ski nå i ferbruar og trent svææært lite etter det. Er ikke flink til å trene utenom fellestreninger og et fast program.
Har vært på sykehus og undersøkt luftveier jenvlig, derfor ganske oppdaterte tall på vekta, her hjemme vet jeg ikke hvor den er hen en gang Men tror jeg er på det samme nå, om ikke mindre etter at jeg slutta å trene.

Men samtidig er det jommen mange av klærne mine som er blitt for små :p

Må legge til at jeg er godt fornøyd meg kroppen min. Ikke planer om slanking på noen måte. Dessuten, er ikke ferdig med å vokse enda ;) Så lenge jeg kan vise meg i bikini jeg så er jeg fornøyd:)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 02/08/2006 :  17:45:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Stå på Roxira!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  17:55:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg ser aldri på vekta. Jeg trener mye, og regner derfor med at muskler veier mere enn fett. Jeg har noen allergier for f.eks. noen typer brus pg sjokolade, så det spiser jeg ikke så mye av likevel.

Noen tips til dere som vil ned:

- Drikk en kopp te rett etter at dere står opp. Gå deretter en tur på ca. 12-45 minutter, gjerne sammen med noen. Gå i jevnt tempo.
- Hold deg selv i nakken 5 dager i uka. Spis sunt, og gå turer. De 2 andre dagene i uka (ikke rett etter hverandre, gjerne f.eks. fredag og tirsdag eller noe) spiser du hva du vil (i moderate mengder da selvfølgelig..) og du tenker ikke så hardt på trening, men ta deg gjerne en gåtur.
- Ikke bry deg om vekta, når du trener vil du bygge muskler (selv om ikke musklene synes, så vokser de), og muskler veier mer enn fett, det er sikkert. Mål heller f.eks. livvidden, den går nok inn når du trener.

Lykke til alle sammen, og husk: Det er bedre med noen kilo for mye enn noen kilo for lite! :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  18:05:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Oi! masse slanke mennesker her! Modellemner i fleng. Nesten litt skummelt.. :P Jeg tenker 60-70kg som normal vekt på en rundt 1.70cm, ser mange er nede på under 50kg. Men såklart, det har med mye mer en hva man spiser å gjøre, kroppsbygning, muskler osv.

Dere slanke, pene mennesker her inne som ennå er i tenårene, ikke tenk på å slanke dere med mindre dere har fått beskjed av lege at dere MÅ! Å spise sunt og å trene er en ting, men å bevisst slanke seg når man er i en alder hvor man vokser mye kan umulig være bra! Spis dere gode og mette. :) Hvis man før var slappfisker, øker nok appetiten og behovet for mat når man begynner å trene, så husk å spis nok.

Er 171 og veier 54 akkurat, syntes det er ALTFOR lite. Vil helst veie rundt 60kg, som "alle andre". Grunnen til at jeg veier lite er nok at jeg har for lite muskler (får nesten ikke i meg protein pga av vegetarkosten min) og høy forbrenning. Jeg har vært oppe i 58kg og da følte jeg meg sunnere.

Lykke til med din nye sunne livsstil Roxira! Stå på :) Har hørt at mørk sjokolade er sunt i mindre mengder, så hvis sjokoladesuget er for stort, ta en bit.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  18:14:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er ~167 og 53 kg, stolt av det og hverken slanker meg eller prøver å legge på meg. Trivselsvekt mao. Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  19:30:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Hvem slanker seg ikke hadde vel fått færre svar, he he. Ikke det at jeg slanker meg direkte, mer det at jeg prøver å stramme opp her og der, så nemlig film av meg selv i bikini på badetur.... diss diss... ikke bra, *kremt*
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  10:44:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er også født tynn, og alltid prøvd å lagt på meg.
Nå i en alder av 28 år har jeg endelig funnet meg i at jeg bare er sånn.

orker ikke skrive målene mine, for da ryr det inn med: Hærregud så tynn du er!!!!! Det kan faktisk såre like mye som å kommentere at folk har litt for mye. Er rett og slett dritlei av slike kommentarter. Jeg har enorm høy forbrenning og temmelig spinkel beinbygning.

Kjøper bukser i barneavd på Hennes og Mauritz, men har c-cup

MEN, det som bekymrer meg er hvordan jeg ser ut innvendig. Røyker, drikker og spiser junkfood regelmessig. Har stort sett noe i kjeften til en hver tid. Har en tretimersregel, altså jeg må spise hver 3. time. Har ikke de store reservene så jeg fyller på litt hele tiden. Hvis ikke blir jeg slapp. Jeg er nok temmelig "innfeit". Burde absolutt trent å vært mere aktiv, og hatt en sunnere livstil. Det burde vi nok alle uansett mål, kropssform og kg.

Opprinnelig postet av Stjerneskudd

jeg går også på barneavdelinga,stina utrolig hva man finner altså,hehe. de største størrelsene i barneavd. er jo merkelig nok større enn de minste i voksen avd...

får også høre hele tiden at "gisp,stakkar deg du er jo så tynn! får du ikke mat? har du spiseproblemer kanskje?" gud noe så irriterende å lite koselig å høre ikke at jeg skulle vært noe tynnere heller,men jeg er virkelig ikke SÅ tynn..
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 04/08/2006 :  13:13:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er enig med Harneshaug oppi her et sted at det er skummelt å høre såå mange i-utgangspuktet-tynne jenter prater om slanking,har akkurat vært vitne til at ei jente oppi bygda her har fått spiseforstyrrelser,og hun er 13 år gammel,det er ikke normalt at jenter i den alderen skal bekymre seg om vekta si,da er man midt inni/starten av puberteten og vekta VIL gå opp,det er helt normalt.Det er et enormt press dagens ungdom lever i,med syltynne damer og tilogmed unge jenter overalt man snur seg,særlig i mediene.Overalt kan man lese overskrifter som "se hvor tynn hun har blitt" eller "sjekk Victoria Beckhams flotte garderobe",hvor klærne henger på henne som slips.
Og hvordan man skal orke noe hvis man skal kvitte seg med alt som er av muskler,for det er muskler som veier tyngst.
Jeg sier ikke her at man skal pøse på med potetgull og usunn mat,eller ikke tenke på å leve sunt.Tror jeg faktisk kan konkludere med at skjønnheten faktisk kommer innenfra,har du en kropp som er unaturlig tynn pga overdreven slanking så har ikke kroppen din det bra innvendig,og det syns på utsiden,du får fæl hud,masse dun på kroppen og hår og negler blir stygge.

Så folkens,lev sunt og bry dere om kroppen deres,men vær så snill å ikke se på vektnåla hele tiden,det er så mye som spiller inn,som muskler,"hvilken tid det er i måneden!!",p-piller osv...

Sånn forøvrig,så er jeg ca 168 cm høy og veier mellom 55-60 kg,er i og for seg fornøyd,men ønsker meg litt fastere lår,men jeg sier ikke at jeg trenger å gå ned i vekt for det...

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  13:25:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Victoria Beckham er ikke pen!
hun hyler etter oppmerksomhet og er syk.

hun bruker samme str klær som den 7 år gammle gutten sin.

les om henne her.

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article680402.ece

redigerte pga tillegg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 04/08/2006 13:33:35 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  13:50:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud så patetisk... tenk å ha så mye press på seg og så liten selvtillit. Det kan ikke være et enkelt liv å leve, synes i grunnen bare synd på henne jeg og er i skrivende stund overlykkelig for at ikke jeg er kjendis og blir gransket med lupe (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  14:35:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er vel kanskje litt teit for meg som er så ung, men skulle gjerne blitt kvitt den fæle valken på magen min. Kanskje jeg bør begynne å gjøre noen sit-ups til dagen :)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.