hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem slanker seg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem slanker seg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  18:21:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er 14 år, ca 170 og veier rundt 55 kilo. Jeg har en del flesk rundt magen jeg godt kunne fått vekk, men skal ikke slanke meg. Prøver å tenke på hva jeg spiser og vil gjerne ha bedre kondis=)

Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 01/08/2006 :  19:09:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er 173 høy og veier 62-63 kg.
jeg prøver å stramme opp lårene mine litt, men jeg vil ikke ha dem noe tynnere, vil heller gjøre om det fettet jeg har der til muskler, gjør også det sammen med armene mine!
vekta mi driter jeg i så lenge jeg er fornøyd med hvordan kroppen min ser ut!

Jeg synes det er mye penere med en muskelsatt kropp en en rett å slett tynn kropp!
men igjen, det er smak og behag:)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:11:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hjelp.... x-small er faktisk ikke laget for de som er 170cm! Hvordan klarer dere å jobbe når dere er så tynne? Jeg hadde aldri orket med alle hestene om jeg skulle veid så lite... Bære tonnevis med høy, bære havre og kraftforsekker på 30-40kg... sånn rent praktisk sett... en ting er å trimme, men er du tynn i utgangspunktet er jo musklene det som ryker først når man slanker seg. Kroppen vil spare fettet selv om man trimmer pga. den tror den er på tur inn i dårlige tider og det synes jeg den er om man er så tynn.

Opprinnelig postet av Harneshaug

Jeg er 170, veier 49 kg og "født tynn"... Har veldig høy forbrenning, har aldri prøvd å slanka meg, spiser mye og regelmessig, men legger aldri på meg.. (.. Noe jeg prøver på så godt jeg kan!!) Jeg må bruke xs i mange klær.. Men jeg ser ikke sykelig tynn ut for det om.
Men jeg har nå jobbet som avløser siden jeg var 14 til jeg var 20, mye hardt fjøsarbeid samt at jeg pleide å møkke 6 bokser per dag når jeg stellte noen travere før, det var aldri noe hardere for meg enn andre som var "normale".

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:51:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg er også født tynn, og alltid prøvd å lagt på meg.
Nå i en alder av 28 år har jeg endelig funnet meg i at jeg bare er sånn.

orker ikke skrive målene mine, for da ryr det inn med: Hærregud så tynn du er!!!!! Det kan faktisk såre like mye som å kommentere at folk har litt for mye. Er rett og slett dritlei av slike kommentarter. Jeg har enorm høy forbrenning og temmelig spinkel beinbygning.

Kjøper bukser i barneavd på Hennes og Mauritz, men har c-cup

MEN, det som bekymrer meg er hvordan jeg ser ut innvendig. Røyker, drikker og spiser junkfood regelmessig. Har stort sett noe i kjeften til en hver tid. Har en tretimersregel, altså jeg må spise hver 3. time. Har ikke de store reservene så jeg fyller på litt hele tiden. Hvis ikke blir jeg slapp. Jeg er nok temmelig "innfeit". Burde absolutt trent å vært mere aktiv, og hatt en sunnere livstil. Det burde vi nok alle uansett mål, kropssform og kg.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  21:25:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 18 og veier 47 kg. Jeg kan dytte i meg det jeg vil men legger ikke på. Har VELDIG høy forbrenning tror jeg..Vil gjerne veie 50 men det funker ikke.. Rir hver eneste dag da og løper 3 dager i uka.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/08/2006 :  23:23:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ååh..
Jeg er 1,75 høy og veier 65 kilo. Skinne mager som et fenalår og spiser som en gris, både sunt og usunt, store og små mengder, ofte og sjelden.
Men legger ikke på meg.

Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 02/08/2006 :  00:18:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 15 år, ca 162-165 høy og veier ca 45-48 kg. Skal ikke slanke meg, er engentlig veldig fornøyd med kroppen min, men skal begynne å spise sunnere. Sykler hver dag til stallen og jobber der (trener flere hester, møkker, osv) så får vel nok trening i det.
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  00:21:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Eat right, stay fit, die anyway..

-Marte Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  02:21:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har trenet masse dette året... hehe... for en gangs skylld greide jeg å holde nyttårsløftet mitt i januar var jeg 78 kg og 173 høg... nå er jeg 60 og 174 høg.... trivest der og vil verken opp eller ned nå asså :P

før jeg fikk vett nok til å begynne å trene å spise sundt.. hadde jeg en flau og tung periode hvor jeg "jukset"... veide 70 kg og var 168 eller no... hatet kroppen min og sluttet dermed å spise og begynte å trene masse... til slutt orket jeg ikke trene lenger og vekten var på 47 kg... jeg besvimte i stallen og på skolen hele tiden før jeg etter mye frem og tilbake ble dradd på plass igjen av familie og venner.. takk gud for det! men sef raste jeg opp igjen... 8 kg mer enn da jeg begynte veide jeg... så jenter... ikke prøv dere på noen snarveier vist dere skal slanke dere! det er ikke verdt det!

Nå elsker jeg meg selv jeg begynte så smått å trene, spise litt sunnere åsså... etter at jeg begynte å meditere så har jeg bare blit mer og mer glad og lykkelig for å være den jeg er som jeg er!
så mitt lille tips er å begynne så smått med å spise litt sunnere...drikke vann og gå en liten tur... åsså får dere balle det litt på etter hvert å ikke minst så vil jeg anbefale dere å begynne å meditere! det er så værdt det! ja...asså.... nå er jeg litt trøtt så om dette innlegget ble litt vimsete så beklager jeg det :P

lykke til og stå på!!
Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  06:43:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fyttikatta!! Jeg føler meg feit jeg når jeg leser og "alle" som er like høy som meg (170cm) og veier så lite som 50kg(selv veier jeg nå rundt 70). Men "trøster" meg litt med at muskler veier mer enn fett. Jeg har selv hatt spiseforstyrrelser og veid under 50kg+ at jeg også har veid over 100kg... Jeg har prøvd så si alt for å slanke meg, jeg spiste kun forkost og trimmet 3 ganger om dagen. men det som skjedde da, var at jeg gikk opp i vekt. Slankekurer som ikke "virker"...
Jeg kunne godt ha tenkt med noen kg av nå, men samme hva jeg gjør går jeg ikke ned et gram!!
Spiser sunt, trimmer... jaja!! må nok bare leve med det...!
Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  11:34:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Huff,så var det den evindelige slankinga igjen da..
Skulle så absolutt gått ned 10-15 kg..igjen..
Har alltid vært tung på vekta.Har tung og kraftig beinbygning.

Gikk ned 10 kg før jeg ble gravid i februar i fjor+ 5 til som jeg spydde vekk i løpet av de 3 første månedene som gravid..
Var nede i 73 kg da..Har ikke veid det på aldri en tid..
Var oppe i 92 på mitt tyngste i svangerskapet og helt nede i 80 rett etter jeg hadde fått datteren min..Var såå fornøyd da,tenkte detta ble lett..Men da jeg ikke kunne amme mer etter 3 mnd kom kiloa på..7 megatunge kg...!!

ARG!!Hvorfor skal det være så vrient å gå ned nå da? Klarte det jo før?
Datteren min er nå snart 9 mnd,så jeg har hatt god nok tid til å gå ned...Noen andre som har problemer med dette etter en graviditet??
Andre som sliter/har slitt med det samme?

Begynner å føle meg tung for nordlandshesten min..
Veide det samme da kan var 4 år,(87 kg!!)men valgte da å ikke ri han inn før jeg ble lettere..Nå er han 6 år og bærer meg bra..
Han er riktignok stor og kraftig...Men likevel...

(edit for å legge inn tall...)

http://www.belinda1982.piczo.com
Redigert av - belinda1982 den 02/08/2006 11:36:50 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 02/08/2006 :  12:13:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hei Tone, og takk for omsorgen...

Føler meg nok ikke direkte mager enda nei, men driver ikke på slankern lenger, da jeg er godt nede innenfor normalvekt. For meg har det hatt en stor gevisnst i forhold til hva man orker og ikke. Med mye løpetrening har jeg fått mye mer ork, også til andre ting, og jeg kommer meg inn i de gamle klærne mine igjen.

At det kanskje ikke er videre sunt å gå ned mye på kort tid, er vel så sin sak,men det er ikke så fryktelig sunt å gå opp fort heller..

For min del gjorde ny (stillesittende) jobb og gamle matvaner sitt med vekta, og på et tidspunkt måtte jeg bare si stopp, og gjøre noe med ting.

Og selv om ansiktet mitt kanskje ser litt tynt ut, så er det nok bare sånn jeg er, har alltid brukt små hjelmer og korpsluer og sånn, er nok bare smal i hodet.

Lår, derimot, er annerledes, og legger.. urgh. Var og prøvde slike løse støvleskaft på høøks her for ei stund siden, men ikke en gang XL går rundt mine legger, så jeg er nok langt unna avmagret...

Når man er såpass lang som meg, 176, og vekta legger seg litt overalt når man legger på seg, trenger man ikke se "bælfeit" ut om man veier 90 kilo, men sunt er det ikke. Så nå er jeg tilbake på det som var trivselsvekta mi i mange år etter videregående- før jeg fikk stillesittende jobb, altså.

Jeg tenkte bare si til dere andre som "slanker" dere, at så lenge man er av dame-kjønnet, så er det meninga at vi skal ha litt fett på kroppen.Det er det som gir oss formene som gjør oss attraktive for mannfolk... ;) Ellers anbefaler jeg å spise mye og ofte, men heller tenke over hva en putter i seg. Jeg har som sagt gått ned ganske mye, men ikke vært sulten en dag!

Nå prøver jeg bare å holde på de gode vanene.

'Og så må jeg leeee litt av stina, da.. *spekesilda*
Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:17:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Jeg er ca 165 over bakken, veier 70 kg.
Vil ha vekk noe av det rundt magen og beina.
Har samboer, var da jeg flytta hjemmefra jeg begynte legge på meg..
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:30:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er ca 165 over bakken, veier 70 kg.
Vil ha vekk noe av det rundt magen og beina.
Har samboer, var da jeg flytta hjemmefra jeg begynte legge på meg..

Opprinnelig postet av eva.

Samme har skjedd meg, aldri vært så stor som jeg er nå som jeg bor sammen med samboer og ikke foreldrene mine.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:55:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Missixty:

Signaturen din passa veldig godt til det inlegget!

Opprinnelig postet av monaco_image

Hehe, ja. Signaturen min er lissom livsmottoet mitt noen ting må bare gjøres i dag, men det som ikke må gjøres kan jeg gjerne utsette i laaang tid

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.