hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem slanker seg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem slanker seg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  12:45:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes mange av dere veier utrolig lite :O

Jeg er ikke superopphengt i å gå ned 10 kilo, men å ta av litt på bilringen og beina. Har bestandig trent mye, men siden jeg ikke er med på noen felles idrett lenger så blir det ikke til at man trener så mye og da legger man på seg(i mitt tilfelle ihvertfall). Så jeg tror ved at jeg legger litt om på kostholdet og passer på hva jeg putter i meg + trener litt, så vil jeg bli mye mer fornøyd med meg selv. Og da er ikke antall kilo så viktig, men mest sannsynlig så vil man jo miste noen kilo da.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  12:54:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 1,78-1,79 høy, og veier 59-60 kg ca. Gikk ned sånn 6-7kg på 2 månder nå i vår, sånn helt plutselig uten videre. (Kanskje fordi jeg ikke spiser så mye pizza på jobb?). Men de 2 neste måndene(nå i sommerferien), har jeg gått opp igjen 4 kg ca.(Skal prøve å bli flink å trene igjen til høsten da). Men jeg er fornøyd med meg selv jeg, og (nesten) ingen andre klager på meg heller. Så da har vi det fint

Syns de fleste kler å ikke være helt tynne jeg, både gutter og jenter. Og det er faktisk nesten bare vi jentene syns vi skal slanke oss. Gutta bryr seg ikke så mye egentlig, bare vi ikke veier for mye (Overvektige)
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 01/08/2006 :  13:24:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

katrine,skal vi begynne å trene sammen?
selv om jeg sikkert må ned myyyye mer enn deg for å komme på normalt nivå her
Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Jepp, det er avtale

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  13:30:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg er 175 og veier 50-53 kg, jeg er slank men ikke sykelig tynn... liker ikke "ser ut som skjellet med hud på"-tendenser... damer skal jo ha former, og se ut som damer...
nar man blir for tynn forsvinner "dame-greiene", rumpe og pupper blir redusert til tomme hudposer... og kroppen blir seende ut som kroppen til en 14 år gutt... det er ikke pent!!

jeg skjønner heller ikke hvorfor folk bruker begrepet "jeg vil bli tynn" i hytt og pine... jeg foretrekker å si slank jeg... tynn syns jeg høres for beinete ut...
så jeg vil fortsette å være slank, men vil ikke bli tynn...

skal begynne å trene... ikke for å gå ned i vekt, men for å definere kroppen bedre... jeg vil ha mer muskler, skaffe litt muskler i armer og overkropp... bli litt "strammere i fisken"

dere som sier dere vil gå ned både 5 og 10 kg... vet dere hvor mye det egentlig er???
jeg gikk ned 10 kg pga medisiner på kort tid... jeg så ikke ut!!! magen min var innhul, jeg kunne ta rundt hoftekammene (snakker ikke om å kjenne kanten, men TA RUNDT!), jeg kunne klipe rundt kragebein, telle ribbein (om jeg bøyde meg framover kunne jeg telle alle ribbeina fra toppen av ryggen og ned, samt alle virvlene i ryggen) kinnene mine ble innhule, og puppene ble slappe hudfolder....
jeg så direkte hæslig ut... klarte ikke engang å se meg i speilet...
har nå gått opp noen kilo, og er sjeleglad for det...!!
så før dere sier at dere skal ned 5-10 kg, tenk over hvor mye det er!!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  13:37:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
30 kg?? Er du gal, jente? Du kommer til å bli ett skjelett...!

Skal ned fem kg jeg... men gidder ikke stresse med det. Nå er det sommer, sol og ferie :) tar det til høsten :p

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Tviler på det, er 163cm høy og veier 95kg... Så jeg har MYE å ta av... Har lyst til å gå ned til 65 kilo og veie max 68.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  13:39:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
spørs jo hvor mye du veier fra før da... kanskje ikke så mye for noen som veier 70-80 kg,men for deg som veier 50 er det jo veldig mye. hadde sett ut som et skjelett om jeg hadde gått ned 3 kg jeg,og jeg veier 52 kg og er 160.

å hvorfor henge seg sånn opp i kg? det går an å si at man vil ha bort magen,strammere rumpe osv...
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  13:47:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri tenkt tanken på å slanke meg, jeg. Jeg har veldig høy forbrenning, og spiser egentlig alt jeg vil. Er ikke noe glad i godteri/sjokolade, men spiser MASSE Sørlandschips og drikker en del Cola. Det er det eneste usunne jeg spiser og drikker egentlig. Er heller ikke noe glad i kaker, bare sjokoladekake, men spiser det bare 4-5 gang i året ved høytider, bursdag osv.

Når det gjelder vekt og høyde er jeg 163 eller noe sånt, og veier 50 kg.
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  13:49:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Jeg veier mellom 56 og 58 kg, er 169 cm høy og er egentlig relativt fornøyd med kroppen min, men har lyst til å gå ned 2-3 kg. Men det haster ikke

Eneste jeg har gjort er å begynne å jogge (også for å få opp kondisen da jeg virkelig ikke eier kondis..), og "halvert" maten jeg spiser. Istedet for å spise en hel Big One, spiser jeg nå en halv, istedet for 2 hamburgere spiser jeg bare 1 osv. Men jeg spiser egentlig bare junk da. Så veit ikke hvor mye dette hjelper. Men som sagt, det haster ikke

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  13:52:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Missixty:

Signaturen din passa veldig godt til det inlegget!
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  13:58:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Sjekket Body mass index, og jeg kan ikke veie mer enn 66kilo før det er overvekt...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  15:13:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Jeg er 14 år, 170 høy, bruker s\xs i gensere og sånn, veier 48\50 kg, spiser akkurat hva jeg vil, og legger ikke på meg!! syns det er ganske rart, for jeg spiser utrolig mye, og masse godteri og brus osv.. men legger jeg på meg? Nei. Irriterende egentlig.
men jeg trives med kroppen min, den fungerer utrolig bra, jeg har bra kondis og jobber masse i stallen! så jeg er ikke under ernert eller noe i den duren!!

Mvh Catharina

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  16:20:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
BMI kan man ikke stole på. Hvorfor? Muskler veier masse!

Man kan være knøttepittelita og allikevel veie masse, uten at man er overvektig, fordi man har masse muskler.

Jeg gikk fra å sitte på skolebenken, til tøff jobb i stall og trodde jeg skulle rase nedover i vekt. Gjorde jeg det? Nei, ikke snakk om. Jeg lå på rundt 60 kg. Men fyttikatta for noen muskler jeg hadde! ..hvor det er blitt av nå etter fire måneder på sofaen snakker vi ikke så høyt om..

Jeg kunne godt tenkt meg strammere lår, men så lenge jeg ikke gjør så mye for å få det kan jeg heller ikke forvente at jeg får det. Er som sagt rundt 60kg og er 166 høy. Sånnsett trives jeg egentlig veldig godt med vekta mi, men det er de låra.

Er iallefall flink nå og ikke spiser godis! Også liker jeg jo ikke brus, så det drikker jeg jo ikke. Vann for min del.

Og nå blei jeg sannelig sulten..
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  17:39:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er 14 år, 170 høy, bruker s\xs i gensere og sånn, veier 48\50 kg, spiser akkurat hva jeg vil, og legger ikke på meg!! syns det er ganske rart, for jeg spiser utrolig mye, og masse godteri og brus osv.. men legger jeg på meg? Nei. Irriterende egentlig.
men jeg trives med kroppen min, den fungerer utrolig bra, jeg har bra kondis og jobber masse i stallen! så jeg er ikke under ernert eller noe i den duren!!

Mvh Catharina

Opprinnelig postet av Catharina_

hi hi hi... bare vent til du runder 20

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  17:46:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Mvh Catharina

Opprinnelig postet av Catharina_

hi hi hi... bare vent til du runder 20

Opprinnelig postet av Harneshaug

Urk

Hilsen Renate på 21

(men jeg skylder på p-pillene )

Renate
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 01/08/2006 :  17:51:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Jeg er 14år og 160cm og veier vel rundt 42kg. Syntes jeg er akuratt passe og trives bra med kroppen min. Kan også spise mye godtri og ikke legge på meg, men jeg vet det ikke er bra. For det man spiser når man er barn/ungdom teller utrolige mye for resten av livet ditt. Så jeg spiser så sunt som mulig og prøver å holde meg unna søtsaker i hver dagen. På lørdager er det jo lov

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.