hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem slanker seg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem slanker seg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Lopke

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  01:17:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Normalvekta mi ligger rundt 60 kg. Det gjør den IKKE mer for å si det sånn. Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  01:18:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg rager 167cm over bakken og veier 70 kg.skulle gjerne tatt av litt,men forige gang maria prøvde å slanke seg,så endte det med anorexia og bulimi.å vekt nåla på 48..
så plis vær forsiktig jenter.gikk ned fem kilo i sommer da,helt uten grunn lissom.det var digg:P

egentlig liker jeg den kroppen jeg har nå,tiltrekker akkurat de gutta jeg har behov for,rompa passer salen min og egentlig ganske fornøyd:P
tror det handler litt mer om selvbilde og selvtillit enn hvor vektnåla stopper jeg da..
eller hva?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  01:20:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir litt svett jeg... ikke for de som føler på kroppen at de trenger å slanke seg, men de som (unnskyld) syter... uff, det er ike stygt ment men HALLO!!
Det er vanskelig å være tilfreds med kroppen sin, det skjønner jeg, men min mening er at det er egentlig ikke der problemet ligger.
Om man har bestemt seg for et visst antall kg man SKAL veie, lurer jeg på hvorfor? Vet dere at muskler veier mer enn fett? Vet dere at en trent, muskuløs kropp er finere enn en tynn slapp?
Jeg er 175 og 68/70kg alt ettersom. Jeg er også 32 år har født og ammet 2 barn (HURRA for små pupper som er like spenstige etterpå!) og har ingen problemer med å gå i ettersittende klær eller i bikini.
Det er pga.
1. Jeg har en mann som elsker meg (eneste gangen han klaget var da jeg ammet nr 2 og ble for tynn)
2. Jeg er stolt av kroppen min ( etter hva den har vært gjennom)
3. Jeg gjør stallarbeid alene for 4 hester
4. Jeg vasker/støvsuger hus (det er tungt!)
5. Tar aldri heisen
6. Har 3-etasjers hus og løper opp trappene hver gang jeg skal på do (-; (fordi jeg er sent ute å MÅ)
7. Jeg koser meg med god mat uten dårlig samvittighet
8. Jeg verker høver på 4 hester.. umenneskelig tungt..
9. Overarmene mine buler, de er like kraftige som gubbens, og jeg synes det er fint..
10. Når jeg er ute liker jeg som alle andre å pynte meg, se bra ut, men interessen (for det mangler sjelden på det) bunner nok (litt i en pen utringning) mest i at jeg elsker å prate med folk, er oppriktig interessert i hva de sier, ler mye (pusse tenner godt! (-:) har en del gode historier på lager og er omgjengelig...

Jeg kunne ALDRI tenkt meg en tynn pinglemann, et skjellett med hud på. Ikke er det særlig praktisk å være tynn og veik heller, i alle fall ikke når man holder på med hest.

Uff... dette ble et idiotisk innlegg, men blir så lei meg når jeg ser alle NYDELIGE ungjenter innpå her, som er så pene snakke om å slanke seg.. )-:
Jeg har alltid vært en av gutta og når jeg var tenåring var det kanskje ikke så kult, men nå er det jeg som kan diskutere bil, båt, verktøy, motor og ha "snuske"humor som trives...
Man gjør som man vil, men tenkt på at livet er langt og der finnes viktigre ting enn ens egen kropp.

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  01:28:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg rager 167cm over bakken og veier 70 kg.skulle gjerne tatt av litt,men forige gang maria prøvde å slanke seg,så endte det med anorexia og bulimi.å vekt nåla på 48..
så plis vær forsiktig jenter.gikk ned fem kilo i sommer da,helt uten grunn lissom.det var digg:P

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Jeg veier vel 48kg Veide ihvertfall det når jeg sist veide meg, og det er ikke så lenge siden. Er ca 1.60høy, mulig litt høyere.
Men jeg synes ikke jeg er no tynn forde. Har aldri prøvd å slanke meg.
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  01:37:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
altså av en eller annen grunn stakk ryggraden ut bak og ribbena var skikkelig synlige.men har vel med kroppsbygning og sånnt å gjøre:P

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  02:07:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Harneshaug:Skikkelig bra skrevet!:D

Når det gjelder vekt forbinder så alltfor mange syltynn med det å være pen.
Desverre..man kan slanke seg i det uenderlige men du har nå engang det utseende du har fått!Du kommer aldri til å likne britney og co.Selv om du allt tror du gjør det!
Baaaaa,blir så frustrert over folk som knytter vekt til trivsel og tror de er hollywoodvakre(ingen her på hestemarked er det...INGEN!Det finnes ikke nemlig!Alle er unike!)

Men!Nå skal jeg komme med en "matplan"jeg brukte da jeg skulle komme i form i vår engang:)

En skive til frokost.Grov med ost,leverpostei,skinke ol.
En lik skive ca 2 timer etter(for å fylle opp litt)

Så lunsj/middag.Gjør det til vane å lage salat som du bruker til både middag og lunsj!
Min favoritt er:Masse salat allt fra salatblader,mais,rødløk,raspet gulrot,agurk,tomater,mango,rå blomkål...u name it;)Putt oppi kjøttrester(om du spiser kjøtt)det kan være både kokt skinke i biter eller kylling rester...allt det du har!Og kutt oppi et par ostebiter fra en "vanlig"ost elleren sånn fetaost blanding:)
Paste etter smak oppi!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  03:49:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, jeg slanker meg ikke. Er litt over 1,70m høy og veier 48kg. Trives godt med kroppen min og den fungrer godt. Noen vil kanskje kalle meg undervektig, men sålenge jeg trives og er fornøyd er vel livet bra?
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 01/08/2006 :  03:58:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
oi, veier dere sååå lite?
Jeg trodde jeg hadde normal vekt jeg, men jeg er lavere og veier myyye mer enn dere !

Sette igang å trene litt kanskje?

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  05:26:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
line kristine,det viktigste er at du trives med deg selv:P
gjelder resten av dere også..så lenge det ikke er helseskadelig.
*maria tror line kristine er modell*:))

katrine,skal vi begynne å trene sammen?
selv om jeg sikkert må ned myyyye mer enn deg for å komme på normalt nivå her

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 01/08/2006 05:29:48 Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  07:01:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

jeg veier 55, er 1,72 høy og vil ned endel slasket meg litt mye i det siste er kjekt å kunne gå i ekstra small=) Før veide jeg 50, men denne sommeren har jeg rett og slett vert for lat

Redigert av - Stirnirogannie den 01/08/2006 07:04:34 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 01/08/2006 :  07:39:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Anne og Stirninr: tuller du?
Jeg er selv 172, veier nå 65 kilo. Og vil egentlig ikke slanke meg så mye mer, bare få mer muskler (og da blir jeg nok tyngre).

Du kan jo ikke veie 15 kilo mindre enn meg? Da blir du jo altfor tynn. Det er ikke pent!!!

Til dere andre: Rør litt mer på dere. Og få i dere vann istedet for brus. Det hjelper mer enn man tror. For min del hjalp det mye å slutte på p-sprøyta (p-piller er helt umulig, da holder jeg på så mye vann at).

Roxira: flott at du har bestemt deg Du har ikke vurdert grethe roede kurs? Kusina mi har tatt av seg over 30 kilo med deres hjelp.
Gå inn å kikk på vektklubben.no (kusina mi heter Monica Valle Hansen, hun har blogg der).
Når det gjelder brus sjokolade og is kjenner jeg meg godt igjen. Er selv avhenig (ja man kan være like avhengig av det som av røyk, alkohol) av sukker. Har klart å kutte ganske mye ned på colaen. Og annet snask. Da tynte jeg meg i en uke, så fikk jeg snop på lørdag.

Når du starte så ikke sett for vanskelige mål. Hvis du sier til deg selv at du ikke skal spise godteri på en måned så kommer du til å sprekke. Tar du heller å er flink noen dager, og så gir deg selv en belønning (litt bare) så skal det gå mye lettere.
Når du kommer deg fri fra sukkerhelvetet så blir du også mer motivert til andre ting. Hvis man fx drikker en cola kommer blodsukkernivået raskt opp, og så detter det ned. Lavere enn det var i utgangspunktet. Da blir man slapp , umotivert osv..

Jeg merker forskjellen veldig godt nå som jeg ikke drikker brus så ofte. Tar jeg en cola kan jeg love at jeg blir "akutt deppa" et par timer etterpå. helt rart, men det er sant.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  08:53:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvor mye veier dere som vil ha av fem kilo osv?

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Jeg har satt meg på 5 kg først, når jeg klarer det skal jeg se ann.
Kanskje prøv holde meg der eller litt mer ned
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  12:24:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hjelp.... x-small er faktisk ikke laget for de som er 170cm! Hvordan klarer dere å jobbe når dere er så tynne? Jeg hadde aldri orket med alle hestene om jeg skulle veid så lite... Bære tonnevis med høy, bære havre og kraftforsekker på 30-40kg... sånn rent praktisk sett... en ting er å trimme, men er du tynn i utgangspunktet er jo musklene det som ryker først når man slanker seg. Kroppen vil spare fettet selv om man trimmer pga. den tror den er på tur inn i dårlige tider og det synes jeg den er om man er så tynn.
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  12:31:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og når man må jobbe og man ikke har fett, blir det hjernen kroppen tærer på.
Hadde ei veninne som fikk anorexia. Hun ble rett og slett tilbakestående av det.
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  12:33:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg er 182 cm høy, og veier 67 kg. En gang leste jeg om en modell som var 180 cm og veide 58 kg, og hun hadde anoreksia. Så derfor tror jeg at jeg veier akkurat passe til å være såå høy, selvom det hadde vært fint å få bort "valpefettet". Men det er bare å slutte med godteriet det Ingvild
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.83 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.